متخصص ایمپلنت تهران | بهترین متخصص ایمپلنت در زعفرانیه تهران | دکتر بهروز حبیبی

متخصص ایمپلنت تهران | بهترین متخصص ایمپلنت در زعفرانیه تهران | دکتر بهروز حبیبی


چه زمانی ایمپلنت های دندانی مناسب نیستند؟

نباید های ایمپلنت های دندانی

 

در حالی که بسیاری از گزینه های جایگزین دندان وجود دارد، ایمپلنت های دندانی تنها گزینه هایی هستند که ثابت کرده اند راه حلی دائمی برای دندان های از دست رفته یا آسیب دیده ارائه می دهند. ایمپلنت علاوه بر جایگزینی دندان های از دست رفته، به بازسازی و تقویت ساختار استخوان فک نیز کمک می کند، به بیماران دندانپزشکی اجازه می دهد تا غذاهای سالم بخورند و اعتماد به نفس خود را برای لبخند به دست آورند.

اما آیا ایمپلنت دندان همیشه راه حل است؟ گاهی اوقات دندانپزشک به شما توصیه می کند که از کاشت ایمپلنت دندان خودداری کنید، حتی زمانی که دندان های از دست رفته دارید. در این مقاله به شما می گوییم چه زمانی ایمپلنت های دندانی مناسب نیستند.

متخصص ایمپلنت در تهران آقای دکتر بهروز حبیبی با بیش از 15 سال سابقه درخشان در زمینه زیبایی و ایمپلنت دندان آماده ارائه هرگونه خدمت به شما بیماران گرامی می باشد. drbehroozhabibi.com

استخوان فک ناکافی

یک روش موفقیت آمیز ایمپلنت دندان به شدت به در دسترس بودن استخوان فک کافی برای حمایت از ایمپلنت بستگی دارد. اگر استخوان فک کافی نباشد، ایمپلنت ظرف چند روز می افتد. بنابراین، اگر به نظر می رسد که دندانپزشک شما در دادن ایمپلنت دندان به شما مردد است، تعجب نکنید.

اگر برای جایگزینی دندان از دست رفته بیش از حد طول بکشد، استخوان فک در فضا تراکم خود را از دست می دهد و کوچک می شود و دندانپزشک را برای قرار دادن ایمپلنت دشوار می کند. اما این مشکل از طریق پیوند استخوان قابل رفع است. تنها مشکل این است که برای کاشت ایمپلنت باید مدت بیشتری صبر کنید. نباید های ایمپلنت های دندانی

دکتر بهروز حبیبی و دستیارانش خوشحال خواهند شد که برای پاسخ به سوالات شما با شما ملاقات کنند.

متخصص ایمپلنت تهران | بهترین متخصص ایمپلنت در زعفرانیه تهران | دکتر بهروز حبیبی

متخصص ایمپلنت تهران | بهترین متخصص ایمپلنت در زعفرانیه تهران | دکتر بهروز حبیبی

بیماری لثه

اولین معیار برای کاشت ایمپلنت دندان، لثه سالم است. بنابراین، دندانپزشک شما در صورت ابتلا به بیماری لثه، ایمپلنت دندانی را در لثه شما قرار نمی دهد. اگر ایمپلنت در لثه آلوده قرار داده شود، عفونت در اطراف ایمپلنت ایجاد می شود و منجر به شکست می شود. بنابراین، قبل از کاشت ایمپلنت، ابتدا لثه عفونی را درمان کنید.

وضعیت پزشکی

ایمپلنت های دندانی قرار است در فرآیندی به نام osseointegration با استخوان فک شما پیوند و یکپارچه شوند. اما اگر شما یک بیماری خودایمنی یا هر بیماری مزمن دیگری مانند دیابت یا آرتریت روماتوئید دارید، فرآیند ادغام استخوان و ایمپلنت اتفاق نمی افتد و منجر به شکست می شود. دندانپزشک شما همچنین اگر مشکل پزشکی دارید یا از داروهای خاصی استفاده می کنید که از بیهوشی شما جلوگیری می کند، ایمپلنت های دندانی شما را قرار نمی دهد.

 متخصص ایمپلنت تهران را از اینجا بشناسید.

سن

قبل از دریافت ایمپلنت دندان، باید به بلوغ اسکلتی رسیده باشید. این بدان معناست که استخوان فک شما باید به طور کامل توسعه یافته باشد و به احتمال زیاد “جهش رشد” بیشتری نداشته باشد. کاشت ایمپلنت دندان قبل از پایان بلوغ خطرناک است زیرا فک شما هنوز در حال رشد است. اگر ایمپلنت های دندانی در این سن قرار داده شوند، می توانند رشد بیشتر استخوان را مهار کنند و در نتیجه باعث شکست آنها و عوارض دهانی بالقوه شوند.

آیا می توانید از کاشت دندان بهره مند شوید؟ ما مشاوره رایگان ارائه می دهیم ، بنابراین امروز در کلینیک با ما تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم کمک کنیم.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *