متخصص ایمپلنت تهران | بهترین متخصص ایمپلنت در زعفرانیه تهران

متخصص ایمپلنت تهران | بهترین متخصص ایمپلنت در زعفرانیه تهران


بهترین مواد برای ایمپلنت دندان چیست؟

بهترین های ایمپلنت دندان

بسیاری از بیمارانی که دندان هایشان به شدت آسیب دیده یا از دست رفته اند از ایمپلنت های دندانی مقرون به صرفه در لاس وگاس برای بازگرداندن لبخند خود استفاده می کنند.

دندانپزشکان این فیکسچرهای جراحی را در استخوان فک قرار می دهند و به آنها اجازه می دهند تا طی چند ماه از طریق فرآیند ادغام استخوانی با استخوان ترکیب شوند. ایمپلنت دندان علاوه بر اینکه به عنوان جایگزینی برای ریشه دندان از دست رفته عمل می کند، برای نگه داشتن دندان یا بریج جایگزین نیز عمل می کند.

برای چندین سال، تمام ایمپلنت های دندانی از فلزی به نام تیتانیوم ساخته می شدند. با این حال، با پیشرفت های دندانپزشکی مدرن، اکنون می توان آنها را از مواد دیگر استخراج کرد. کارشناسان بهداشت دندان تحقیقات گسترده ای را روی این مواد انجام داده اند تا بفهمند چگونه خواص فیزیکی و شیمیایی آنها بر کاربردهای بالینی آنها تأثیر می گذارد.

نگاهی دقیق تر به بهترین مواد مورد استفاده در ساخت ایمپلنت های دندانی امروزی

تیتانیوم

برای چندین دهه، صنعت پزشکی از تیتانیوم برای کاربردهای بالینی مختلف، از جمله تعویض مفصل ران و زانو استفاده می‌کند. در زمینه دندانپزشکی، این فلز قوی، سبک، مقاوم در برابر خوردگی و غیر سمی به دلیل موفقیت طولانی مدت آن در حدود 95 درصد، به یکی از پرطرفدارترین مواد برای ایمپلنت های دندانی تبدیل شده است.

متخصص ایمپلنت تهران | بهترین متخصص ایمپلنت در زعفرانیه تهران

متخصص ایمپلنت تهران | بهترین متخصص ایمپلنت در زعفرانیه تهران

مزایای استفاده از ایمپلنت دندان تیتانیوم:

آنها قوی و بادوام هستند

ایمپلنت های دندانی از نیروی بایت فک شما پشتیبانی می کنند. به همین دلیل برای تحمل فشار گاز زدن و جویدن منظم به استحکام و دوام نیاز دارند. از آنجایی که آلیاژ تیتانیوم بالاترین نسبت استحکام به وزن را در بین تمام فلزات دارد، از نظر مقاومت در برابر نیروهای خارجی مانند فولاد قوی است.

به دلیل استحکام کششی یا مقاومت در برابر شکستگی تحت فشار، شکستگی در ایمپلنت های تیتانیوم به ندرت رخ می دهد. اگر می‌خواهید یک ماده ایمپلنت دندانی محکم و بادوام داشته باشید تا مادام‌العمر باشد، تیتانیوم بهترین گزینه است.

آنها سبک هستند

ایمپلنت های دندانی جایگزین های دائمی دندان هستند که دندانپزشک شما با جراحی در فک شما قرار می دهد. از آنجایی که باید آنها را برای مدت طولانی بپوشید، نمی خواهید قطعات فلز سنگین دهانتان را برای سال ها منقبض کنند. اگرچه استحکام آلیاژ تیتانیوم مشابه فولاد است، این ماده ایمپلنت دندانی حدود 45 درصد سبک تر است.

آنها زیست سازگار هستند

زیست سازگاری به توانایی مواد ایمپلنت برای وجود در بدن بدون ایجاد واکنش های آلرژیک و پاسخ های ایمنی نامطلوب اشاره دارد. تیتانیوم یکی از معدود موادی است که به عنوان زیست سازگار با بدن انسان شناخته شده است.

هنگامی که ایمپلنت‌های تیتانیوم با فک تماس پیدا می‌کنند و بدون مزاحمت باقی می‌مانند، این ماده به ایمپلنت‌ها اجازه می‌دهد تا بدون ایجاد عوارض نامطلوب، محکم در استخوان ادغام شوند. از آنجایی که ایمپلنت ها به طور یکپارچه با فک شما ترکیب می شوند، دندان های جدید شما را با پایه ای محکم و پایدار می سازند.

در برابر خوردگی مقاوم هستند

ایمپلنت های دندانی تیتانیومی از نظر مقاومت در برابر خوردگی در رتبه دوم قرار ندارند. از آنجایی که تیتانیوم توانایی ایجاد لایه‌های اکسیژن محافظ روی سطح خود را دارد، محافظت در برابر طیف گسترده‌ای از مواد تهاجمی که به طور بالقوه می‌توانند باعث آسیب به ایمپلنت‌ها شوند، فراهم می‌کند.

بهترین متخصص ایمپلنت تهران را از اینجا بشناسید.

آنها قابل تنظیم هستند

ایمپلنت های دندانی تیتانیومی در یک سیستم دو تکه متشکل از یک پایه پیچ مانند و یک اباتمنت جداگانه در بالای پایه قرار می گیرند و به دندان مصنوعی متصل می شوند. این سیستم دو تکه، ایمپلنت ها را برای بیمارانی که کمبود استخوان کم دارند، قابل تنظیم می کند. با ایمپلنت های دندانی تیتانیومی، از دست دادن استخوان نمی تواند شما را از داشتن یک لبخند دلپذیر باز دارد.

زیرکونیا

بیمارانی که به دنبال جایگزینی دندان های آسیب دیده یا از دست رفته خود با گزینه های ترمیمی غیر فلزی هستند به ایمپلنت زیرکونیا روی می آورند. از آنجایی که ایمپلنت های زیرکونیا به شکل اکسید زیرکونیوم، یک سرامیک با ساختار کریستالی قوی هستند، جایگزینی غیرفلزی برای تیتانیوم سنتی هستند.

یک تماس تلفنی می تواند به شما کمک کند لبخندی درخشان تر داشته باشید. اگر آماده دریافت بالاترین کیفیت خدمات دندانپزشکی در محیطی امن و راحت هستید، همین امروز با ما وقت بگیرید!

دکتر بهروز حبیبی و دستیارانش خوشحال خواهند شد که برای پاسخ به سوالات شما با شما ملاقات کنند.

بهترین متخصص ایمپلنت تهران را از اینجا بشناسید.

متخصص ایمپلنت در تهران | دکتر بهروز حبیبی

متخصص ایمپلنت در تهران | دکتر بهروز حبیبی

مزایای انتخاب ایمپلنت زیرکونیا

آنها سلامت دهان و دندان را بهبود می بخشند

به لطف سطح صاف و سرامیکی زیرکونیا، پلاک ها و باکتری ها سوراخ و شکافی برای چسباندن ندارند. علاوه بر این، زیرکونیا دارای ساختار غیر قطبی است که باعث می شود باکتری ها کمتر به ایمپلنت ها بچسبند. به عبارت دیگر، شانس شما برای حفظ سلامت دهان و دندان با ایمپلنت زیرکونیا بیشتر است.

آنها ضد حساسیت هستند

زیرکونیا یک ماده طبیعی ضد حساسیت است که باعث خارش و التهاب نمی شود. اگر به فلز حساسیت یا آلرژی دارید، در صورت انتخاب ایمپلنت زیرکونیا، خطر شکست ایمپلنت را کاهش خواهید داد.

آنها یک مزیت زیبایی شناسی ارائه می دهند

هنگامی که ایمپلنت های دندانی زیرکونیا در جای خود قرار گرفتند، از طریق بافت لثه دیده نمی شوند زیرا سفید هستند. اگر ایمپلنت‌های شما در ناحیه لبخند شما هستند، اگر زیرکونیا را انتخاب کنید، دیگر نگران لکه‌های فلزی روی لثه‌های خود نخواهید بود، زیرا باعث تغییر رنگ نمی‌شوند.

آیا به دنبال ایمپلنت های دندانی مقرون به صرفه در تهران هستید؟

در تهران هیچ چیز برای ما به جز سلامتی و راحتی شما معنی ندارد. اگر به دنبال ترمیم لبخند خود با ایمپلنت های دندانی هستید، خوشحال باشید که مطب ما روکش های تیتانیومی و زیرکونیایی را ارائه می دهد. بهتر از همه، ما همچنین روکش های Roxolid® با کارایی بالا متشکل از 15٪ زیرکونیوم و 85٪ تیتانیوم را ارائه می دهیم تا بتوانید از بهترین های هر دو دنیا لذت ببرید.

یک تماس تلفنی می تواند به شما کمک کند لبخندی درخشان تر داشته باشید. اگر آماده دریافت بالاترین کیفیت خدمات دندانپزشکی در محیطی امن و راحت هستید، همین امروز با ما وقت بگیرید!

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *