جراحی لثه با لیزر درتهران

جراحی لثه با لیزر در تهران در این مقاله سعی داریم جراحی لثه با لیزر را به شما معرفی کینم. فناوری لیزر گزینه مناسبی برای اقدامات عمومی دندان پزشکی وجراحی لثه با لیزر  است. در این مقاله به برخی از مزایای بیشماری که لیزر در علم دندانپزشکی ایجاد کرده است میپردازیم. لیزر در زمینه‌های گوناگون و بسیار متعدد پزشکی از جمله دندانپزشکی عمومی استفاده می‌شوند.

دندانپزشکان در بسیاری از روش‌های گوناگون و مختلف در داخل دهان از پرتو لیزری استفاده کرده و درمان لثه با لیزر را انجام می دهند. از این رو انتخاب بهترین جراح لثه با لیزر در تهران و بهترین مراکز جراحی ممکن است دشوار باشد.(دکتر بهروز حبیبی جراح لثه در تهران زععفرانیه) همچنین از پرتو لیزری می توان برای از بین بردن بافت های بزرگ، همچنین سفید تر کردن دندان‌ها با لیزر و یا تغییر شکل در لثه ها استفاده نمود.

 

مقایسه درمان سنتی وجراحی لثه با لیزر در تهران 

در دندانپزشکی از لیزر برای دسترسی به دندانهای آلوده جهت از بین بردن  بافت های آلوده استفاده می شود. در واقع هنگام جراحی لثه با لیزر، دندانپزشک به جای تمیز کردن و مرتب نمودن دندان ها با ابزارهای دستی لثه با دستگاه تمیز کننده لیزری ریشه التراسونیک بر میدارد.

.

از آنجا که جراحی لثه توسط لیزر بسیار دقیق و منحصر به فرد می باشد لذا می‌توان از این فناوری پیشرفته به منظور حفظ قسمتهای سالم دندان‌ها در حین برداشتن حفره‌های دندان و جراحی لثه ها استفاده نمود.

در رابطه با بیماران مبتلا به عفونت های شدید باکتریایی حفظ کردن دندانهای سالم در درازمدت و طولانی مدت بسیار برای این افراد موثر است. همچنین استفاده از جراحی لثه که توسط لیزر انجام می‌شود. به افراد کمک می‌کند. که دندانها استقامت بیشتری داشته باشند.

برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر به صفحه اصلی دکتر بهروز حبیبی جراح لثه در تهران مراجعه کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *