بلیچینگ دندان در تهران

بلیچینگ دندان درتهران

بلیچینگ دندان روشی ساده و سریع برای سفید کردن دندان ها می باشد. امروزه روش های بسیار مختلفی  برای داشتن لبخندی زیبا  استفاده می شود که. از محبوب ترین روش هایی که امروزه برای سفید کردن دندان استفاده می شود روش بلیچینگ دندان است.

رنگ مینای دندان بر اثر عوامل مختلفی مانند نوشیدن زیاد چای، قهوه و مشروبات الکلی، عدم رعایت و حفظ بهداشت دهان و دندان، مصرف داروهای خاص، استعمال دخانیات و عوامل ژنتیکی ممکن است تغییر کرده و زرد شود.

در این صورت باید اقدام به درمان هایی مخصوص سفید کردن دندان ها یا بلیچینگ نمائید.

روش بلیچینگ دندان (Teeth whitening and bleaching) با استفاده از مواد مخصوصی اقدام به اکسید کردن لکه ها و سفید کردن دندان ها می کند که ممکن است برای برخی از افراد کمی حساسیت زا باشد اما این حساسیت موقتی بوده و دائمی نیست.

 

 

 

هزینه بلیچینگ دندان بسیار مقرون به صرفه تر از روش های مشابه آن است و اغلب افراد برای گزینه اول درمان زیبایی این روش را انتخاب می کنند.

این روش سفید کردن موقتی است و در صورتی که از آن به خوبی مراقبت شود می تواند ماندگاری بالاتری داشته باشد در غیر این صورت عمر مفید آن بین 6 الی 12 ماه است.

 

  1. آیا سن خاصی برای انجام بلیچینگ دندان وجود دارد؟

    معمولا تمام افراد می توانند از بلیچینگ برای سفید کردن دندان های خود استفاده کنند. اما معمولا این کار برای افراد زیر 18 سال توصیه نمی شود . زیرا عاج و مینای دندان در این سن هنوز به تکمیل رشد نرسیده است.

جهت رزرو نوبت آنلاین ویا دریافت مشاوره به صفحه اصلی مراجعه کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *