متخصص ایمپلنت تهران | بهترین متخصص ایمپلنت در زعفرانیه تهران | دکتر بهروز حبیبی

متخصص ایمپلنت تهران | بهترین متخصص ایمپلنت در زعفرانیه تهران | دکتر بهروز حبیبی


بهترین مواد برای ایمپلنت دندان چیست؟

بهترین ایمپلنت دندان

ایمپلنت‌ها راحت هستند و طوری طراحی شده‌اند که شبیه دندان‌های طبیعی به نظر می‌رسند. در نتیجه ایمپلنت های دندانی از میزان موفقیت بالایی برخوردار هستند. احتمالاً به همین دلیل است که شما به فکر دریافت ایمپلنت دندان در نزدیکی خود هستید.

با این حال، احتمالاً این بدان معنی است که شما شروع به پرسیدن سؤال بعدی کرده اید، ایمپلنت های دندانی از چه موادی ساخته شده اند؟ به طور خلاصه، پاسخ می تواند بسته به نیاز بیمار متفاوت باشد. به همین دلیل است که هنگام بررسی ایمپلنت های دندانی در سنت آلبرت، می خواستیم بهترین محصولات ایمپلنت دندان مورد استفاده در زمینه دندانپزشکی و مزایا و معایب هر کدام را مورد بحث قرار دهیم.

1. چینی

ایمپلنت دندان از چندین قسمت مختلف تشکیل شده است که یکی از آنها دندان مصنوعی است. مشابه روکش های دندانی، این قسمت از ایمپلنت دندان معمولاً از پرسلن ساخته شده است. از آنجایی که رنگ آن از نظر ظاهر طبیعی و سهولت در خوردن و صحبت کردن شباهت زیادی به دندان های واقعی دارد.

از آنجایی که هر فرد لبخند منحصر به فردی دارد، ایمپلنت های دندانی برای تکمیل دندان های طبیعی بیمار به صورت سفارشی ساخته می شوند. دندانپزشکان ما برای تناسب دقیق با مقیاس، شکل و رنگ آموزش دیده اند، بنابراین تمایز بین دندان چینی و دندان واقعی تقریباً غیرممکن است.

متخصص ایمپلنت تهران | بهترین متخصص ایمپلنت در زعفرانیه تهران | دکتر بهروز حبیبی

متخصص ایمپلنت تهران | بهترین متخصص ایمپلنت در زعفرانیه تهران | دکتر بهروز حبیبی

2. تیتانیوم

در زیر، تیتانیوم چینی یکی از رایج ترین مواد مورد استفاده در ایمپلنت های دندانی است. این به این دلیل است که می توان آن را به راحتی در استخوان کاشت. نتایج نشان می‌دهد که ایمپلنت‌های ساخته شده از فلز تیتانیوم به استخوان اجازه می‌دهند تا در این دوره به درستی منبسط شود. استخوان می تواند در کنار آنها رشد کند زیرا در تماس با استخوان قرار می گیرد و مختل نمی شود.

در عوض، این یک قرابت پایدار ایجاد می کند. یک ایمپلنت ممکن است فقط تیتانیوم نباشد. در عوض، احتمالاً شامل آلیاژ تیتانیوم، از جمله مقادیر کمی از فلزات دیگر مانند نیکل، آلومینیوم، مولیبدن، وانادیم، نیوبیم یا زیرکونیوم خواهد بود. تیتانیوم برای ایمپلنت های دندانی بسیار مهم است زیرا غیر سمی، بادوام و سبک است. تیتانیوم به عنوان ریشه جایگزین دندان عمل می کند و معمولاً بیش از 30 سال دوام می آورد.

به عنوان مثال، تیتانیوم در هر دو روش پزشکی و دندانپزشکی مورد مطالعه قرار گرفته و درصد موفقیت بالایی به آن داده شده است. به دلیل تطبیق پذیری آن از زیرکونیا متمایز شد. تیتانیوم به عنوان یک فلز، اولین جایگزین در انواع ایمپلنت های استخوانی و صفحه ای بوده است. ایمپلنت های تیتانیومی با کلاه های چینی ماندگاری طولانی دارند و می توانند لبخند را برای یک عمر کامل کنند.

متخصص ایمپلنت در تهران آقای دکتر بهروز حبیبی با بیش از 15 سال سابقه درخشان در زمینه زیبایی و ایمپلنت دندان آماده ارائه هرگونه خدمت به شما بیماران گرامی می باشد. drbehroozhabibi.com

 متخصص ایمپلنت تهران را از اینجا بشناسید.

متخصص ایمپلنت تهران | بهترین متخصص ایمپلنت در زعفرانیه تهران

متخصص ایمپلنت تهران | بهترین متخصص ایمپلنت در زعفرانیه تهران

3. سرامیک

اگر چه کمتر رایج است، ایمپلنت های تمام سرامیکی می توانند یک نتیجه زیبایی عالی بدون تغییر رنگ باشند. متأسفانه سرامیک فقط برای برخی از بیماران توصیه می شود و باید با احتیاط زیاد روی آن ها قرار گیرد.

4. زیرکونیوم

در مقایسه با تیتانیوم، زیرکونیا یک اختراع اخیر است و از دهه 1990 به یکی از امیدوارکننده ترین مواد آینده برای ایمپلنت های دندانی تبدیل شده است. بعداً، در سال 2003، اولین روکش دندان زیرکونیا یکپارچه عرضه شد. زیرکونیا در حال تبدیل شدن به جایگزینی برای تیتانیوم است زیرا مانند فلز قوی است و مانند دندان های واقعی مانند چینی است. این ایمپلنت‌ها با ترکیب پرسلن تیتانیوم متفاوت هستند، زیرا این ایمپلنت‌ها معمولاً در دو تکه هستند، در حالی که زیرکونیا فقط در یک قطعه وجود دارد.

استفاده از مواد کاشت دندان زیرکونیا به طور فزاینده ای محبوب می شود. با این حال، آنها هنوز در دنیای ایمپلنت های دندانی جدید هستند و در نتیجه موارد موفقیت کمتری دارند. با این اوصاف، ما معتقدیم که این مواد مورد توجه شماست!

آیا می توانید از کاشت دندان بهره مند شوید؟ ما مشاوره رایگان ارائه می دهیم ، بنابراین امروز در کلینیک با ما تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم کمک کنیم.

دکتر بهروز حبیبی و دستیارانش خوشحال خواهند شد که برای پاسخ به سوالات شما با شما ملاقات کنند.

 

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *