متخصص ایمپلنت تهران | بهترین متخصص ایمپلنت در زعفرانیه تهران | دکتر بهروز حبیبی

متخصص ایمپلنت تهران | بهترین متخصص ایمپلنت در زعفرانیه تهران | دکتر بهروز حبیبی


غذا خوردن با ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان در زعفرانیه تهران

دندانپزشکی ایمپلنت تهران زعفرانیه دندانپزشکی ایمپلنت گزینه های جدیدی را برای درمان از دست دادن دندان ارائه کرده است که مزایای زیادی نسبت به گزینه های جایگزین دندان سنتی دارد. ایمپلنت ها دائمی و طبیعی هستند و به شما این امکان را می دهند که هر غذایی را که می توانید با دندان های طبیعی خود میل کنید بخورید.

 

 متخصص ایمپلنت تهران را از اینجا بشناسید.

نحوه عملکرد ایمپلنت های دندانی

در طول تاریخ، مردم راه هایی برای جایگزینی دندان های از دست رفته ارائه کرده اند. مواد مختلفی از جمله شیشه، چوب و سنگ آزمایش شده است. در برخی موارد، حتی تلاش های قدیمی برای جایگزینی دندان می تواند موفقیت آمیز در نظر گرفته شود. ایمپلنت دندان در زعفرانیه تهران

با این حال، پیشرفت واقعی در ایجاد جایگزینی دندان دائمی تا زمانی که کشف شد که استخوان انسان به طور طبیعی به تیتانیوم متصل می شود، اتفاق نیفتاد. اکنون دندانپزشکی ایمپلنت دندان های جایگزینی را تامین می کند که ریشه های آن از این فلز منحصر به فرد ساخته شده است. قسمت قابل مشاهده دندان به ریشه تیتانیوم یا آلیاژ تیتانیوم متصل می شود و دندانی را فراهم می کند که عملاً از دندان طبیعی شما قابل تشخیص نیست.

دکتر بهروز حبیبی و دستیارانش خوشحال خواهند شد که برای پاسخ به سوالات شما با شما ملاقات کنند.

متخصص ایمپلنت تهران | بهترین متخصص ایمپلنت در زعفرانیه تهران | دکتر بهروز حبیبی

متخصص ایمپلنت تهران | بهترین متخصص ایمپلنت در زعفرانیه تهران | دکتر بهروز حبیبی

جراح دهان ما به طور کلی یک ایمپلنت جداگانه برای حمایت از هر دندان قرار می دهد. قبل از اینکه عمل موفقیت آمیز در نظر گرفته شود، باید استخوان را احاطه کرده و به ایمپلنت بچسبد. پس از تکمیل این روند بهبودی، دندان های مصنوعی جدید شما را می توان روی ریشه های مصنوعی قرار داد و لبخند جدید خود را به شما هدیه داد.

زندگی با ایمپلنت های دندانی

هنگامی که ایمپلنت دندانی دارید، می توانید درست مانند دندان های طبیعی خود غذا بخورید، بجوید و صحبت کنید. حتی خوردن غذاهایی مانند سیب یا ذرت روی بلال دندان‌های جدید شما را از جا در نمی‌آورد یا تغییر می‌دهد. با استفاده از دندان مصنوعی، باید مراقب نحوه غذا خوردن خود باشید و اقدامات احتیاطی مانند متعادل کردن غذا در دهان خود را برای جلوگیری از فشار بیشتر به یک طرف نسبت به طرف دیگر انجام دهید. در مورد ایمپلنت، این مشکل نیست.

متخصص ایمپلنت در تهران آقای دکتر بهروز حبیبی با بیش از 15 سال سابقه درخشان در زمینه زیبایی و ایمپلنت دندان آماده ارائه هرگونه خدمت به شما بیماران گرامی می باشد. drbehroozhabibi.com

همچنین اگر دندان‌هایتان با ایمپلنت جایگزین شود، مجبور نخواهید بود از خوردن هر گونه غذای فردی اجتناب کنید.

شما همچنان باید به طور مرتب مسواک بزنید و نخ دندان بکشید تا باقی مانده ها و باکتری ها را از دهان خود پاک کنید، زیرا این کار دندان های طبیعی باقی مانده شما را سالم نگه می دارد و همچنین به جلوگیری از بیماری لثه کمک می کند. با ایمپلنت، نه تنها لبخندی جدید و بی نقص خواهید داشت، بلکه دندان هایی کاملاً قابل استفاده خواهید داشت.

با مطب ما تماس بگیرید و با جراح ماهر ما مشاوره بگیرید.

 

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *