بهترین دکتر ایمپلنت در تهران | دکتر بهروز حبیبی

بهترین دکتر ایمپلنت در تهران | دکتر بهروز حبیبی


کاشت ایمپلنت فوری در مرکز تخصص ایمپلنت دندان تهران

کاشت ایمپلنت فوری

کاشت ایمپلنت دکتر بهروز حبیبی بررسی می کند که چگونه کاشت فوری ایمپلنت می تواند به پزشکان ماهر کمک کند تا با خواسته های بیمار مطابقت داشته باشند.

زمانی که دندانپزشکی ایمپلنت برای اولین بار به جریان اصلی تبدیل شد، پروتکل آزمایش شده و آزموده شده برداشتن دندان، که به محل اجازه می داد به مدت سه تا شش ماه التیام یابد، کاشت ایمپلنت را قرار داد و سپس سه تا شش ماه دیگر قبل از بارگذاری منتظر ماند، رایج بود. از نقطه نظر مصرف کننده، این ایده آل نبود.

در “عصر فوری” امروزی، بیماران به دنبال جایگزینی سریع هستند. آنها معمولاً به فکر یک پروتز متحرک مانند پروتز نیستند.

با گذشت زمان، با توسعه تکنیک ها، مته ها و بهبود طراحی ایمپلنت، ما به سمت کاشت فوری ایمپلنت به عنوان یک موضوع روتین حرکت کرده ایم. این کار تا جایی پیش رفت که تمام دندان‌های بیمار را درآوردند و بلافاصله ایمپلنت‌ها و ترمیم موقت را در همان روز گذاشتند – که توسط بازاریابان به “دندان در یک روز” معروف است.

برای هدف این مقاله، ما بر روی تک دندان فوری تمرکز خواهیم کرد. اغلب اوقات، ما با شکستگی یا شکستگی دندان قدامی بالایی روبرو هستیم که نیاز به برداشتن و جایگزینی ایمپلنت دارد.

هنگامی که با چنین موقعیتی مواجه می شویم، گزینه های زیر را داریم:

کاشت ایمپلنت فوری: برداشتن دندان و قرار دادن ایمپلنت در همان حالت نشسته.
تاخیری- فوری: برداشتن دندان، موقتی شدن شکاف و کاشت ایمپلنت چهار هفته بعد.
تاخیر در قرار دادن دندان: برداشتن دندان، موقتی شدن فاصله و کاشت ایمپلنت حداقل دو تا سه ماه به تعویق افتاد.

دکتر بهروز حبیبی - متخصص ایمپلنت - جراحی لثه زعفراینه - متخصص ایمپلنت در تهران

دکتر بهروز حبیبی – متخصص ایمپلنت – جراحی لثه زعفراینه – متخصص ایمپلنت در تهران

به تاخیر انداختن مزایا و معایب قرار دادن:

در بسیاری از شرایط، قرار دادن با تاخیر اجتناب ناپذیر است. اگر ناحیه مزمن وسیعی از عفونت وجود داشته باشد، یا سایر مسائلی که نیاز به اصلاح قبل از کاشت ایمپلنت دارند، مانند بیماری پریودنتال حاد، ممکن است عاقلانه باشد که کاشت ایمپلنت را تا زمانی که این عوامل کنترل شوند به تعویق بیندا

در حالی که تاخیر در کاشت ایمپلنت از نظر موفقیت کلی ایمپلنت، نکات مثبت واضحی دارد، اما جنبه‌های منفی نیز دارد، مخصوصاً برای بیمار.

قرار دادن تاخیری مستلزم افزایش زمان صندلی، تزریق بیشتر بی حسی موضعی و مداخله جراحی اضافی است که منجر به مرخصی از کار یا هزینه های بیشتر می شود.

مسئله واقعی برای بسیاری از بیماران زمان درمان اضافه شده است. بسیاری از بیماران از زمانی که شش ماه به عنوان جدول زمانی برای قرار دادن و بازیابی موفقیت آمیز یک ایمپلنت دندان ذکر می شود، شگفت زده می شوند.

سپس این مسئله وجود دارد که چگونه دندان از دست رفته را موقتی کنیم. یک پروتز موقت کوچک اغلب جایگزین انتخابی بود، اما اکنون گزینه های مختلفی وجود دارد.

متخصص ایمپلنت در تهران بهترین ها را ارائه می دهد.

تعویض های موقت

پل باند رزینی – دارای مزیت ایجاد ظهور از طریق پونتیک Gradia است که می‌توانیم آن را در مرحله بهبودی به آن اضافه کنیم. زیبایی بسته به جهت دندان مجاور و مجموعه مهارت تکنسین آزمایشگاه متغیر است.

با هم می توانید یک برنامه درمانی را انتخاب کنید که برای شما بهترین است.

پروتز جزئی موقت – تولید نسبتاً مقرون به صرفه است. سازگاری ساده اما با مشکلات تحمل بیمار، گفتار و اعتماد به نفس ضعیف است.

تاج موقت فوری روی ایمپلنت فوری – این وضعیت ایده آل ما است. این شامل برداشتن دندان، با قرار دادن یک ایمپلنت فوری و یک دندان چسبانده شده بر روی ایمپلنت در همان بازدید است. این نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد و بسته به حجم استخوان موجود و مناسب بودن محل، همیشه امکان پذیر نیست.

با دندانپزشک خود در مورد گزینه های خود صحبت کنید .

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *