بهترین دکتر ایمپلنت در تهران | دکتر بهروز حبیبی

بهترین دکتر ایمپلنت در تهران | دکتر بهروز حبیبی


مزایا و خطرات ایمپلنت فوری چه مواردی است؟ – متخصص ایمپلنت در تهران

ایمپلنت فوری در تهران

این مزیت در کاهش زمان جراحی، حفظ حجم بافت نرم و به طور بالقوه حفظ استخوان اطراف است. سوکت استخراج همچنین می تواند به عنوان یک راهنما یا نقطه جهت گیری برای جراح باشد.

منفعت روانی نیز برای بیمار وجود دارد. اگرچه آنها در حال از دست دادن دندان هستند، اما ایمپلنت خود را در همان حالت نشسته دریافت می کنند.

با این حال، خطر بهبود غیرقابل پیش بینی، از دست دادن حجم بافت نرم، مشکل در دستیابی به ثبات رضایت بخش ایمپلنت و شکست ایمپلنت وجود دارد.

اگر به تحقیقات نگاه کنیم، پشتیبانی برای کاشت ایمپلنت فوری وجود دارد. Lindeboom، Tjiook و Kroon (2006)، Botticelli و همکاران (2008) و Nemcovsky و Artzi (2002) همه از دست دادن ایمپلنت‌ها را پس از شش ماه پیگیری با کاشت فوری ایمپلنت گزارش کردند. همه این مطالعات شامل بلند کردن فلپ در زمان جراحی بود.

مطالعه ای توسط ریبیرو و همکارانش (2008) میزان شکست ایمپلنت های فوری را 7 درصد گزارش می کند. با این حال، اینها بدون بالا آمدن فلپ در زمان جراحی قرار داده شدند.

بهترین متخصص ایمپلنت در تهران بهترین گزینه ی انتخابی از بین دندانپزشکان می باشد.

 

عوامل در انتخاب پرونده ایمپلنت فوری

همه موارد برای قرار دادن فوری مناسب نیستند. متغیرها در بافت‌های سخت و نرم اطراف محل کاشت پیشنهادی تعیین می‌کنند که کدام مکان‌ها برای قرار دادن فوری مناسب هستند. ایمپلنت فوری در تهران

حجم استخوان همیشه در کاشت ایمپلنت مهم است – نه فقط قرار دادن فوری.

برای قرار دادن موفقیت آمیز ایمپلنت، با یا بدون نیاز به بازسازی استخوان هدایت شده، باید بررسی شود که آیا عرض و ارتفاع برجستگی کافی وجود دارد یا خیر.

بهترین متخصص ایمپلنت در تهران

بهترین متخصص ایمپلنت در تهران

Koh, Rudek and Wang (2010) عرض تاج رج 4-5 میلی متر و ارتفاع حداقل 10 میلی متر را به عنوان حداقل ابعاد برای قرار دادن ایمپلنت فوری قابل پیش بینی توصیه کردند.

متخصص ایمپلنت در تهران بهترین ها را ارائه می دهد.

با این حال، با معرفی ایمپلنت‌های طراحی نخ بسیار تهاجمی‌تر، می‌توانیم این اندازه‌گیری‌ها را کاهش دهیم. ساختارهای دیگر، مانند عصب آلوئولار و کف سینوس ماگزیلاری، ممکن است عوامل محدود کننده عمق و همچنین عرض ایمپلنت باشند.

بیوتیپ لثه یک عامل کلیدی در کاشت فوری ایمپلنت، به ویژه در ناحیه زیبایی است. بیمارانی که بیوتیپ های لثه ضخیم دارند، پس از مداخله جراحی، خطر تحلیل لثه را کاهش می دهند. افرادی که دارای بیوتیپ نازک هستند، به ویژه در موارد با خط لبخند بالا، در معرض خطر افزایش نتایج زیبایی شناختی ضعیف هستند.

وجود عفونت مزمن مدتهاست که منع مصرف مطلق برای کاشت ایمپلنت فوری بوده است.

با این حال، مطالعه ای توسط Lindeboom، Tjiook و Kroon (2006) نشان داده است که دبریدمان و تمیز کردن کامل محل استئوتومی، و همچنین تجویز آنتی بیوتیک ها قبل از کاشت ایمپلنت، می تواند منجر به میزان موفقیت قابل مقایسه با قرار دادن تاخیری شود.

این بستگی به رعایت پروتکل های ضد عفونی کامل و نظارت دقیق بر محل کاشت پس از درج ایمپلنت دارد.

نتیجه چیست؟

در نتیجه، قرار دادن فوری ایمپلنت برای اپراتور چالش برانگیز و تکنیک حساس است.

توصیه می شود که این روش درمانی از ارائه درمان “پیچیده” تر ایمپلنت باشد که انتخاب مورد معیاری کلیدی در یک نتیجه موفقیت آمیز است.

به نظر می رسد نوع و طراحی ایمپلنت عاملی برای قرار دادن فوری ایمپلنت باشد. با ایمپلنت های خاص، بهتر با این پروتکل سازگار می شوند.

با دندانپزشک خود در مورد گزینه های خود صحبت کنید.

با هم می توانید یک برنامه درمانی را انتخاب کنید که برای شما بهترین است.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *