بهترین دکتر ایمپلنت در تهران | دکتر بهروز حبیبی

بهترین دکتر ایمپلنت در تهران | دکتر بهروز حبیبی


پرکننده های کامپوزیت در تهران

پرکننده های کامپوزیت

آیا می‌دانستید که پرکردگی‌های دندان اکنون همرنگ دندان‌های شما هستند؟ مانند بسیاری از زمینه های دندانپزشکی، پیشرفت های تکنولوژی استانداردها را تغییر داده است. در حالی که بسیاری از پرکننده‌های جیوه، معروف به پرکننده‌های آمالگام استفاده می‌کردند، اکنون این گزینه را داریم که از پرکننده‌های سفید متناسب با دندان‌های شما استفاده کنیم.

پرکننده سفید نه تنها ظاهر بهتری دارد، بلکه پرکننده کامپوزیت ماده ای با کیفیت بالاتر با نتایج بهتر است.

متخصص ایمپلنت در تهران بهترین ها را ارائه می دهد.

در مطب دکتر بهروز حبیبی استفاده از بهترین روش‌های درمانی با بالاترین استاندارد تجهیزات را در اولویت قرار داده‌ایم تا کیفیت مراقبتی را ایجاد کنیم که برای بیماران ما تفاوت ایجاد کند. این به معنای رویه هایی است که احساس و ظاهر بهتری دارند.

در زیر، به برخی از رایج‌ترین سوالاتی که در مورد حفره‌ها، پوسیدگی دندان و گزینه‌های پر کردن دندان می‌شنویم، حتی برای دندان‌های جلویی شما می‌پردازیم.

بهترین متخصص ایمپلنت در تهران برای جراحی بهترین گزینه ی انتخابی از بین دندانپزشکان می باشد.

دکتر بهروز حبیبی - متخصص ایمپلنت - جراحی لثه زعفراینه - متخصص ایمپلنت در تهران

دکتر بهروز حبیبی – متخصص ایمپلنت – جراحی لثه زعفراینه – متخصص ایمپلنت در تهران

چه پرکردگی دندان پرکننده ها را کامپوزیت می کند؟

آیا تا به حال حفره یا دندان شکسته داشته اید؟ پوسیدگی دندان یک مشکل رایج است. بیشتر اوقات، این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که دندان‌ها به اندازه کافی تمیز نشده باشند یا از خوردن و آشامیدن مواد غذایی سرشار از قند استفاده نکنند. مسواک زدن حداقل دو بار در روز و رعایت روال روزانه نخ دندان می تواند به جلوگیری از این اتفاق کمک کند. خوردن مقدار زیادی مواد قندی نیز می تواند به پوسیدگی دندان کمک کند.

در نهایت، ممکن است یک حفره ایجاد شود. این یک ساختار نرم در دندان است. باید برداشته شود تا به رشد خود ادامه ندهد و بیشتر از دندان شما را از بین نبرد. این قسمت سالم دندان را ایمن نگه می دارد بنابراین نیازی به برداشتن کامل آن نیست. انجام معاینه و تمیز کردن منظم به دندانپزشک شما این فرصت را می دهد که حفره ها را بررسی کند تا هرگز بدتر از حد نیاز رشد نکنند.

شکستگی دندان نیز شایع است. دندان ها در اثر خوردن مواد سخت به مرور زمان می شکند. این سالاد نبود که دندان شما را شکست، بلکه هزاران جویدن قبل از آن باعث ایجاد ترک های ریز در دندان شد. ترمیم دندان شکسته را می توان با مواد پرکننده انجام داد یا گاهی اوقات نیاز به تاج روی دندان دارید. برای آموزش تعمیر دندان شکسته زیر را بخوانید.

ماندگاری پر کردن چقدر است؟

پرکردگی جیوه مدت زیادی دوام می آورد، اما بیشتر بیماران دیگر تمایل به پرکردن نقره در دندان های خود دارند. به همین دلیل است که ما فقط از پرکننده های رزین کامپوزیت یا پرکننده های سفید برای دندان استفاده می کنیم. این پرکردگی های رنگی دندان اگر به درستی انجام شوند باید 10 تا 20 سال دوام داشته باشند. با این حال، دندان‌ها تحت فشار شدید گاز گرفتن ترک می‌خورند و می‌شکنند، بنابراین اگر ترک‌هایی در دندان وجود داشته باشد، بهتر است از روکش استفاده کنید تا از هر گونه مشکل کانال ریشه جلوگیری کنید.

آیا پر کردن درد دارد؟ هنگامی که شما به درستی بیهوش شوید، هنگام پرکردن هیچ دردی احساس نخواهید کرد.

با هم می توانید یک برنامه درمانی را انتخاب کنید که برای شما بهترین است.

 

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *