بهترین متخصص ایمپلنت در تهران | دکتر بهروز حبیبی

بهترین متخصص ایمپلنت در تهران | دکتر بهروز حبیبی


آیا ایمپلنت دندان معایبی دارد بشنوید از بهترین متخصص ایمپلنت در تهران

ایمپلنت دندان در زعفرانیه تهران

 

اکثر مردم ایمپلنت های دندانی موفقی دارند (95%)، اما مهم است که این نکات منفی بالقوه را در نظر بگیرید:

هزینه.
مدت زمان بهبودی طولانی.
همه کاندیدای مناسبی نیستند.
بیمه شما هزینه ها را پوشش نمی دهد.
برای قرار دادن نیاز به جراحی دارد.
روکش‌هایی که روی ایمپلنت‌ها قرار می‌گیرند و نیاز به تعویض دارند (تا ۲۵ سال دوام می‌آورند).
امکان تجربه تحلیل استخوان در اطراف محل ایمپلنت وجود دارد.
احتمال شکست ایمپلنت کم است.

هنگامی که یک پریودنتیست با تجربه را برای انجام این روش انتخاب می کنید، خطر شکست یا عوارض شما بسیار کمتر است. یک حرفه ای ماهر آموزش لازم را دارد تا از قبل نامزدها را بررسی کند تا احتمال اینکه همه چیز خوب پیش برود را افزایش دهد. آنها همچنین می دانند که چگونه ایمپلنت ها را به درستی قرار دهند تا ماندگار شوند. برای بهبود سریع و جلوگیری از عوارض غیرضروری به الزامات مراقبتی در حین و بعد از عمل گوش دهید. مراقبت مناسب از ایمپلنت شما آخرین موفقیت را به شما پاداش خواهد داد.

متخصص ایمپلنت در تهران بهترین ها را ارئه می دهد.

بهترین متخصص ایمپلنت در تهران

بهترین متخصص ایمپلنت در تهران

 

ماندگاری ایمپلنت دندان چقدر است؟

ایمپلنت دندان یک راه حل طولانی مدت است و با مراقبت مناسب به مدت 25 سال دوام می آورد. اگر به صحبت‌های پریودنتیست خود گوش دهید و بهداشت دهان و دندان را به خوبی رعایت کنید، ایمپلنت‌های شما می‌توانند تا آخر عمر باقی بمانند.

اگر دستورالعمل‌ها را دنبال کنید، خود میله تیتانیوم کاشته شده به ندرت نیاز به تعویض دارد. با این حال، تاج ساییدگی و پارگی روزانه را تجربه می کند. این قسمت بالایی ممکن است بعد از 10 تا 15 سال با مراقبت های معمولی یا تا 25 سال با مراقبت مناسب نیاز به تعویض داشته باشد. ایمپلنت دندان در زعفرانیه تهران

آیا ایمپلنت دندان ارزشش را دارد؟

بسیاری از مردم هزینه اولیه ایمپلنت دندان را ارزش آن را دارند. آنها یک راه حل قابل تنظیم و دائمی هستند که گفتار و عملکرد جویدن را بازیابی می کنند. ایمپلنت‌ها به گونه‌ای ساخته می‌شوند که با الگوی بایت شما مطابقت داشته باشند و با رنگ دندان‌های دیگر شما هماهنگ باشند تا کاملاً با هم ترکیب شوند.

یکی از بهترین بخش ها این است که آنها به هیچ گونه نگهداری مداوم فراتر از مراقبت خوب از دندان نیاز ندارند. مسواک زدن روزانه، نخ دندان کشیدن و معاینات منظم تمام کارهایی است که در بیشتر موارد باید انجام دهید. ایمپلنت ها همچنین احتمال ایجاد حفره و بسیاری دیگر از مشکلات سلامت دهان را از بین می برند.

پروسه ایمپلنت دندان چقدر طول می کشد؟

جنبه جراحی معمولاً برای هر ایمپلنت حدود یک تا دو ساعت طول می کشد. کل فرآیند کاشت دندان طولانی تر است و شامل موارد زیر است:

امتحان و مشاوره.
اشعه ایکس و سایر تصویربرداری ها.
آنتی بیوتیک ها یا داروهای مسکن تجویز شده برای مصرف قبل از عمل.
بی حسی موضعی قبل از جراحی تجویز می شود. اگر این روند را برای شما راحت‌تر می‌کند، ممکن است آرام‌بخش خوراکی یا داخل وریدی مصرف کنید.
جراحی ایمپلنت شامل ایجاد شکافی در بافت لثه برای نمایان شدن استخوان و ایجاد یک حفره است. سپس ایمپلنت تیتانیوم وارد می شود.
هنگامی که ایمپلنت در جای خود قرار گرفت، پریودنتیست شما بافت لثه را با بخیه می بندد.

متخصص ایمپلنت در تهران اینجاست تا بهترین گزینه برای شما باشد.

 

بهترین متخصص ایمپلنت در تهران | دکتر بهروز حبیبی

بهترین متخصص ایمپلنت در تهران | دکتر بهروز حبیبی

 

روند بهبودی بین دو تا چهار ماه طول می‌کشد تا استخوان در اطراف ایمپلنت جوش بخورد.

این فرآیند با اتصال اباتمنت بین ایمپلنت و تاج مصنوعی تکمیل می شود.
در صورت نیاز به کشیدن دندان یا درمان های دیگر، کل فرآیند ایمپلنت می تواند هشت ماه یا بیشتر طول بکشد. زمان دقیق مورد نیاز بستگی به نیاز شما و برنامه لازم دارد که بهترین نتایج را ارائه می دهد.

اگر مایل به تماشای نمونه کارهای دکتر بهروز حبیبی هستید به اینستاگرام ایشان نگاهی بیندازید.

چه مدت بعد از کشیدن دندان می توانید ایمپلنت انجام دهید؟

هنگامی که نیاز به کشیدن دندان قبل از کاشت ایمپلنت دارید، این می تواند زمان بیشتری را به این فرآیند اضافه کند. اگر استخوان فک سالم کافی برای حمایت از ایمپلنت دارید، ممکن است در همان روز کشیدن دندان اتفاق بیفتد.

در بیشتر موارد، استخراج باید سه تا شش ماه قبل از مرحله بعدی بهبود یابد. این زمان به آن ناحیه اجازه می دهد تا بهبود یابد و اطمینان حاصل شود که عفونتی برای ایجاد عوارض وجود ندارد. شما ممکن است واجد شرایط دریافت یک راه حل موقت مانند پروتزهای جزئی متحرک یا بریج باشید.

متخصص ایمپلنت در تهران را کلیک کنید تا بهترین ها را ببینید.

همین امروز با گروه دکتر بهروز حبیبی در تهران تماس بگیرید. پاسخ تمام سوالات خود را دریافت کنید و قرار ملاقات خود را برای مراقبت ملایم و جامع از دهان برای سلامتی و رفاه خود تنظیم کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *