متخصص ایمپلنت تهران | بهترین متخصص ایمپلنت در زعفرانیه تهران

متخصص ایمپلنت تهران | بهترین متخصص ایمپلنت در زعفرانیه تهران


هزینه ایمپلنت دندان تهران چقدر است؟

هزینه ایمپلنت دندان تهران

ایمپلنت دندان چیست؟

در واقع پایه ایمپلنت مانند پیچی است از جنس فلز تیتانیوم که داخل استخوان فک قرار میگیرد. تیانیوم سازگاری بسیار بالایی با بدن انسان دارد که با جوش خوردن به استخوان فک پیوند بسیار محکمی ایجاد میکند. اگر از ایمپلنت خود درست نگهداری کنید شاهد عمر بسیار بالای آن هستید. تاج سرامیکی دندان همانند پروتز دندانی است که نقش دندان اصلی را بازی میکند. تاج سرامیکی بعد از عمل ایمپلنت و پیوند ریشه با استخوان فک به پایه ایمپلنت چسبیده میشود.

متخصص ایمپلنت در تهران آقای دکتر بهروز حبیبی با بیش از 15 سال سابقه درخشان در زمینه زیبایی و ایمپلنت دندان آماده ارائه هرگونه خدمت به شما بیماران گرامی می باشد. drbehroozhabibi.com

در طی چند دهه اخیر علم دندان پزشکی بسیار پیشرفت چشم گیری کرده است.

در سراسر دنیا و کشور ما ایران سالانه بیماران بسیاری از دندان درد رنج میبرند. عمده دلیل دندان درد پوسیدگی‌های دندان است. در نهایت این پوسیدگی‌ها به تخریب کامل دندان منجر میشود. با تخریب کامل دندان بیمار ناچار به کشیدن دندان به طور کامل است. قبلا بیماران برای پر کردن جای دندان خالی خود از پروتزهای دندان یا بریج استفاده می‌کردند که در جریان آن دندان‌های کناری نیز تراشیده میشدند تا پروتز به آنها چسبیده شود.

هنگامی که برای عمل جراحی ایمپلنت به دندانپزشک متخصص مراجعه میکنید. دندان پزشک ابتدا همه دندان‌های شما را معاینه میکند تا در صورت پوسیدگی و خرابی ابتدا آنها را درست کند. دندان پزشک یک عکس به وسیله اشعه ایکس از دهان و دندان شما تهیه میکند. با تهیه عکس به بررسی استخوان فک شما و ریشه دندان های کناری می‌پردازد.

متخصص ایمپلنت تهران | بهترین متخصص ایمپلنت در زعفرانیه تهران

متخصص ایمپلنت تهران | بهترین متخصص ایمپلنت در زعفرانیه تهران

انواع ایمپلنت ها

ایمپلنت‌ها به دو دسته تبدیل میشوند. ایمپلنت اندوستیل و ایمپلنت سابپروستیال. امروزه استفاده از ایمپلنت سابپروستیال منسوخ شده است. ایمپلنت سابپروستیال روی استخوان قرار میگیرد در حالی که ایمپلنت اندوستیال درون استخوان فک قرار میگیرد.

ایمپلنت سابپروستیال به دلیل عملکرد ضعیفتر و عمر کمتر از اندوستیال منسوخ شده است.

بعضی از ایمپلنت ها تک مرحله‌ای و بعضی از آنها دو مرحله ای هستند. جنس ایمپلنت تک مرحله‌ای همان تیتانیوم است.

همانطور که گفته شد 2 نوع ایمپلنت وجود دارد.

دندان پزشک بعد از معاینه مریض در جلسه مشاوره قادر به تشخیص وتصمیم برای استفاده از بهترین مدل ایمپلنت برای بیمار است. نوع دندان افتاده، مکان قرار گرفتن دندان در فک بالا و یا فک پایین دندان های جلویی و یا دندان های عقبی، شرایط فیزیکی لثه و استخوان فک هر بیمار در انتخاب دندان پزشک برای انتخاب نوع ایمپلنت تاثیر گذار است. متخصص ایمپلنت در تهران آقای دکتر بهروز حبیبی با بیش از 15 سال سابقه درخشان در زمینه زیبایی و ایمپلنت دندان آماده ارائه هرگونه خدمت به شما بیماران گرامی می باشد. drbehroozhabibi.com

ایمپلنت‌ها را می توان براساس اندازه نیز دسته بندی کرد. ایمپلنت‌ها از نظر شکل ظاهر و اندازه با هم متفاوت هستند. فیکسچر یا همان خود ایمپلنت که درون استخوان فک قرار میگیرد در بعضی از موارد استوانه‌ای شکل است و در بغضی موارد مخروطی شکل میباشد.

سه نوع اتصال برای سر ایمپلنت وجود دارد.

این سه نوع اتصال عبارت اند از:

1.داخلی هشت ضلعی .

در مدل داخلی هشت ضلعی برا اتصال اباتمنت و رستوریشن یک فضای خالی در سر ایمپلنت است.

2.اتصال از نوع خارجی هگز است.

اتصال خرجی هگز بالای سر ایمپلنت قرار دارد و به شکل شش ضلعی می باشد.

3. اتصال داخلی که به شکل شش ضلعی می باشد.

یک فضای خالی بالای ایمپلنت قرار دارد که باعث می شود اباتمنت و ییا رستوریشن به آن پیچ شوند.

قسمت سوم و این ریز اتصالات اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند. با فشاری که روی ایمپلنت و قسمت تاجی وارد میشود احتمال شل شدن این ریز اتصالات است . البته با پیشرفت تکنولوژی و طراحی این احتمالات بسیار کم شده است.

متخصص ایمپلنت در تهران آقای دکتر بهروز حبیبی با بیش از 15 سال سابقه درخشان در زمینه زیبایی و ایمپلنت دندان آماده ارائه هرگونه خدمت به شما بیماران گرامی می باشد. drbehroozhabibi.com

ایمپلنت‌ها از نظر جنس و آلیاژی که ساخته میشوند و همچنین تکنولوژی لحاظ شده در ساخت آن بسیار با هم متفاوت هستند. این تفاوت‌ها در میزان عمر ایمپلنت درون دهان و همچنین استحکام آن در پیوند با استخوان فک بسیار تاثیر گذار است. هزینه ایمپلنت دندان تهران

مزایا و معایب ایمپلنت دندان چیست؟

همانطور که بالاتر گفته شد دندان پزشک برای انجام عمل ایمپلنت ابتدا شما را معاینه میکند و اقدامات لازم جهت آماده سازی بیمار برای عمل ایمپلنت را پیش بینی کرده و سپس اقدام به انجام کاشت میکند. بهتر این است که از دندان پزشک خود برای انجام مراحل کاشت ایمپلنت و اقدامات مربوط به آن توضیح بخواهید تا اطلاعات جامع‌تری به شما ارائه دهند.

دندان پزشک در طی یک عمل جراحی پایه ایمپلنت را درون استخوان فک شما قرار میدهد. بنا بر این پس از این عمل جراحی مانند همه جراحی‌های دیگر عوارض و خطراتی ممکن است وجود داشته باشد.

متخصص ایمپلنت در تهران آقای دکتر بهروز حبیبی با بیش از 15 سال سابقه درخشان در زمینه زیبایی و ایمپلنت دندان آماده ارائه هرگونه خدمت به شما بیماران گرامی می باشد. drbehroozhabibi.com

 

دکتر بهروز حبیبی - متخصص ایمپلنت - جراحی لثه زعفراینه - متخصص ایمپلنت در تهران

دکتر بهروز حبیبی – متخصص ایمپلنت – جراحی لثه زعفراینه – متخصص ایمپلنت در تهران

مهمترین مزیت ایمپلنت محکم بودن ثابت بودن و دائمی بودن است.

تیتانیوم فلز سازنده ایمپلنت است که با بدن سازگاری بسیار بالایی دارد. دندان پزشک برای اسفاده تاج ایمپلنت از نمونه‌هایی که رنگ آنها به دندان‌های شما بیشتر شبیه است استفاده می کند تا طبیعی‌تر به نظر برسد.

برای میل کردن غذا‌های مختلف مشکلی نخواهید داشت. با استفاده از این روش از تکان خوردن دندان درون دهان هنگام صحبت کردن با دیگران دیگر خبری نیستد دیگر خبری از تکان خوردن دندان هنگام میل کردن مواد غذایی نیست.

کاشت پایه ایمپلنت درون استخوان فک به دلیل خالی نبودن استخوان فک و پر شدن حجم آن با پایه تیتانیومی لثه بیمار دچار تحلیل و بیماری‌های لثه ای نمیشود. برای قرار گرفتن ایمپلنت بین دو دندان دیگر نیازی به تراشیدن دندان‌های دیگر و آسیب به آنها نیست.
بعضی از بیماران استخوان فک آنها برای عمل ایمپلنت حجم و ارتفاع کافی را ندارد و بیمار برای حل این مشکل باید عمل لیفت سینوس که مختص فک بالا است و یا عمل پیوند استخوان که مختص هر دو فک است را انجام دهند. هزینه ایمپلنت دندان تهران

متخصص ایمپلنت در تهران آقای دکتر بهروز حبیبی با بیش از 15 سال سابقه درخشان در زمینه زیبایی و ایمپلنت دندان آماده ارائه هرگونه خدمت به شما بیماران گرامی می باشد. drbehroozhabibi.com

چه افرادی برای ایمپلنت مناسب نیستند.

با تمام مزایای ایمپلنت و سهولت استفاده از آن برای بیماران و با پیشرفته شدن روز به روز علم در دندانپزشکی هنوز هم بیمارانی هستند که شانس استفاده از ایمپلنت را ندارند و از این نعمت بی بهره مانده‌اند. بیمارانی که پوکی استخوان دارند و دچار کمبود تراکم استخوانی هستند کلسیم کافی برای جوش پبچ تیتاتنیومی به عنوان ریشه ایمپلنت درون استخوان فک انسان در بدنشان وجود ندارد و باعث پس زدن ایمپلنت دندان میشود.

بیمارانی که سابقه بیماری های سیستم ایمنی بدن را دارند.

بیمارانی که مبتلا به بیماری سیستم ایمنی بدن هستند، بیماری در بدن آنها به صورتی عمل میکند که گلبول‌های قرمز بدن به ناحیه آسیب دیده حمله می‌کنند، آن را تخریب کرده و بافت آن را میکشند. بیمارانی که دچار ضعف در سیستم ایمنی بدن هستند نمی توانند عمل کاشت ایمپلنت دندان را انجام دهند.

متخصص ایمپلنت در تهران آقای دکتر بهروز حبیبی با بیش از 15 سال سابقه درخشان در زمینه زیبایی و ایمپلنت دندان آماده ارائه هرگونه خدمت به شما بیماران گرامی می باشد.

هزینه ایمپلنت دندان

هزینه کاشت ایمپلنت دندان نسبت به سایر روش‌های کاشت دندان بیشتر است. این هزینه زیادی که پرداخت میشود در طول دراز مدت به صورتی است که برای بیماران ذخیره میشود به این علت که فرد در دراز مدت دیگر نیاز به درمان خاصی ندارد و انگار مبلغی که صرف کاشت کرده است را برای این سالیان دراز استفاده کرده است.

بیمارانی که از روش‌های دیگر استفاده میکنند به دلیل ثابت و همیشگی نبودن نیاز به تعویض و ترمیم دارند. درست است که روش‌های دیگر کاشت دندان در ابتدا هزینه کمتری نسبت به روش کاشت ایمپلنت دارند اما در طول سالیان دراز از نظر مالی مقرون به صرفه نیستند.

اگر از هزینه کاشت ایمپلنت بپرسید

ما میگوییم اول به پزشک مراجعه کنید. دندان پزشک با ویزیت بیمار و معاینه بیمار نوع ایمپلنت برای استفاده را مشخص میکند. با مشخص شدن نوع ایمپلنت هزینه واقعی هم مشخص میشود. به طور کلی بدون مراجعه دندانپزشک باید بدانید ایمپلنت 3 تا 7 ملینو تومان متغییر است.

همچنین این پایه ها در سط بالا تری از استخوان فک قرار میگیرند. پروتزهای دندان با استفاده از دستگاه‌های دیجیتال بسیار دقیق تر و طبیعی تر ساخته میشوند. مهمتر ازآن بعد از کاشت ایمپلنت پروتز دندان را روی پایه قرار میدهند. به دلیل دقت بیشتر هزینه بیشتری هم شامل میشود.

یک تماس تلفنی می تواند به شما کمک کند لبخندی درخشان تر داشته باشید. اگر آماده دریافت بالاترین کیفیت خدمات دندانپزشکی در محیطی امن و راحت هستید، همین امروز با ما وقت بگیرید!

 

بروزرسانی خرداد 1400

 

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *