متخصص ایمپلنت تهران | بهترین متخصص ایمپلنت در زعفرانیه تهران | دکتر بهروز حبیبی

متخصص ایمپلنت تهران | بهترین متخصص ایمپلنت در زعفرانیه تهران | دکتر بهروز حبیبی


آیا ایمپلنت دندان خطراتی دارد؟

ایمپلنت دندان در تهران

مانند هر جراحی دیگری، جراحی ایمپلنت دندان نیز خطراتی برای سلامتی دارد. با این حال، مشکلات نادر هستند و زمانی که رخ می دهند معمولا جزئی هستند و به راحتی قابل درمان هستند. خطرات عبارتند از:

عفونت در محل ایمپلنت

آسیب یا آسیب به ساختارهای اطراف، مانند سایر دندان ها یا رگ های خونی
آسیب عصبی، که می تواند باعث درد، بی حسی یا سوزن سوزن شدن در دندان ها، لثه ها، لب ها یا چانه طبیعی شما شود.
مشکلات سینوسی، زمانی که ایمپلنت های دندانی قرار داده شده در فک بالا به داخل یکی از حفره های سینوسی شما بیرون زده است.

طرز تهیه

فرآیند برنامه ریزی برای ایمپلنت های دندانی ممکن است شامل متخصصان مختلفی باشد، از جمله پزشک متخصص در شرایط دهان، فک و صورت (جراح دهان و فک و صورت)، دندانپزشک متخصص در درمان ساختارهایی که از دندان ها حمایت می کنند، مانند لثه و استخوان. (پریودنتیست)، دندانپزشکی که دندان‌های مصنوعی را طراحی و برازش می‌کند (متخصص پروتز)، یا گاهی متخصص گوش، حلق و بینی (ENT).

متخصص ایمپلنت تهران | بهترین متخصص ایمپلنت در زعفرانیه تهران | دکتر بهروز حبیبی

متخصص ایمپلنت تهران | بهترین متخصص ایمپلنت در زعفرانیه تهران | دکتر بهروز حبیبی

از آنجایی که ایمپلنت های دندانی به یک یا چند عمل جراحی نیاز دارند، برای آماده شدن برای این فرآیند باید یک ارزیابی کامل داشته باشید، از جمله:

معاینه جامع دندانپزشکی ممکن است عکس های اشعه ایکس و سه بعدی دندان گرفته شود و مدل هایی از دندان و فک شما ساخته شده باشد.

تاریخچه پزشکی خود را مرور کنید. در مورد هر گونه بیماری و هر دارویی که مصرف می کنید، از جمله داروهای تجویزی و بدون نسخه و مکمل ها، به پزشک خود اطلاع دهید. اگر بیماری قلبی خاصی دارید یا ایمپلنت های ارتوپدی دارید، پزشک ممکن است قبل از جراحی آنتی بیوتیک تجویز کند تا از عفونت جلوگیری کند.

طرح درمان متناسب با شرایط شما، این طرح عواملی مانند تعداد دندان هایی که نیاز به تعویض دارید و وضعیت استخوان فک و دندان های باقی مانده را در نظر می گیرد.

بهترین متخصص ایمپلنت تهران را از اینجا بشناسید.

برای کنترل درد، گزینه های بیهوشی حین جراحی شامل بی حسی موضعی، آرام بخش یا بیهوشی عمومی است. با متخصص دندانپزشکی خود در مورد اینکه کدام گزینه برای شما بهترین است صحبت کنید.

دکتر بهروز حبیبی و دستیارانش خوشحال خواهند شد که برای پاسخ به سوالات شما با شما ملاقات کنند.

تیم مراقبت از دندان شما بسته به نوع بیهوشی شما، در مورد خوردن و آشامیدن قبل از جراحی به شما آموزش می دهد. اگر آرام بخش یا بیهوشی عمومی دارید، برنامه ریزی کنید که بعد از جراحی از شخصی بخواهید که شما را به خانه ببرد و انتظار داشته باشید که بقیه روز را استراحت کنید.

یک تماس تلفنی می تواند به شما کمک کند لبخندی درخشان تر داشته باشید. اگر آماده دریافت بالاترین کیفیت خدمات دندانپزشکی در محیطی امن و راحت هستید، همین امروز با ما وقت بگیرید!

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *