بهترین دکتر ایمپلنت در تهران | دکتر بهروز حبیبی

بهترین دکتر ایمپلنت در تهران | دکتر بهروز حبیبی


برطرف کردن معایب ایمپلنت های دندانی توسط متخصص ایمپلنت های دندانی تهران

معایب ایمپلنت های دندانی

وقتی صحبت از جایگزینی دندان های از دست رفته شما می شود، متاسفانه هر روش دندانپزشکی برای هر بیمار مناسب نیست. وقتی نوبت به جایگزینی دندان های از دست رفته می رسد، چند گزینه متفاوت دارید. به نظر می رسد محبوب ترین آنها ایمپلنت های دندانی، بریج های دندانی و پروتزهای کامل یا جزئی هستند.

اگر بهترین درمان را می خواهید، دندانپزشک ما معمولا ایمپلنت دندان را توصیه می کند. متأسفانه ایمپلنت های دندانی الزامات خاصی دارند که هر بیمار نمی تواند آن ها را برآورده کند.

بهترین متخصص ایمپلنت در تهران برای جراحی و بیماری های لثه بهترین گزینه ی انتخابی از بین دندانپزشکان می باشد.

ایمپلنت دندان پرهزینه است:

اولین و مهمترین عیب ایمپلنت های دندانی پرهزینه بودن آنهاست. ما به شما دروغ نمی گوییم و به شما می گوییم که آنها مقرون به صرفه ترین گزینه هستند زیرا قطعاً اینطور نیستند.

یک دهان پر از ایمپلنت دندان می تواند ده ها هزار دلار برای شما هزینه داشته باشد در حالی که یک ایمپلنت تنها چند هزار هزینه دارد. برای اینکه بدانید ایمپلنت دندان برای شما چقدر هزینه دارد، لطفاً با دندانپزشک ما در آلفارتا مشورت کنید تا بدانید هزینه درمان ایمپلنت دندان شما چقدر است.

آنها ممکن است کم و بیش از آنچه فکر می کنید مقرون به صرفه باشند. همچنین لطفاً گزینه های پرداخت مختلفی را که در مطب دندانپزشکی خود در دسترس داریم در نظر بگیرید. ممکن است بتوانید پرداخت های ماهانه متناسب با بودجه خود را انجام دهید.

متخصص ایمپلنت در تهران بهترین ها را ارائه می دهد.

دکتر بهروز حبیبی - متخصص ایمپلنت - جراحی لثه زعفراینه - متخصص ایمپلنت در تهران

دکتر بهروز حبیبی – متخصص ایمپلنت – جراحی لثه زعفراینه – متخصص ایمپلنت در تهران

بیمه دندانپزشکی شما آنها را پوشش نمی دهد:

یکی دیگر از معایب ایمپلنت های دندانی این است که بیمه دندان شما به احتمال زیاد آنها را پوشش نمی دهد. در هر صورت، آنها ممکن است به پوشش ترمیم که به ایمپلنت دندان مانند تاج دندان، پل دندان، پروتز جزئی یا کامل متصل می شود، کمک کنند. البته، می توانید قبل از مشاوره با ما با بیمه دندانپزشکی خود تماس بگیرید تا ببینید آیا این مواردی هستند که آنها ممکن است پوشش دهند.

در طول مشاوره شما، ما تمام هزینه های درمان شما را با ما بررسی می کنیم.

با هم می توانید یک برنامه درمانی را انتخاب کنید که برای شما بهترین است.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *