بهترین دکتر ایمپلنت در تهران | دکتر بهروز حبیبی

بهترین دکتر ایمپلنت در تهران | دکتر بهروز حبیبی


نکاتی برای تازه و تمیز نگه داشتن ترازهای اینویزالاین ارتودنسی در تهران

زیبایی دندان در تهران

شما انتخاب کردید که دندان های خود را با ترازهای شفاف Invisalign در Bothell، WA صاف کنید زیرا می خواستید از مزایای درمان راحت و راحت ارتودنسی مناسب برای بزرگسالان لذت ببرید. اکنون، شما آنها را طبق دستور روزانه می‌پوشید و نمی‌توانید منتظر بمانید تا نتایج نهایی را ببینید!

اما برای ترازهای Invisalign نیاز به نگهداری کمی وجود دارد. شما در حالت ایده آل حداقل 22 ساعت در روز آنها را می پوشید – آنها را فقط برای وعده های غذایی و بهداشت دهان بردارید – و باکتری ها می توانند روی دندان های شما جمع شوند حتی زمانی که از الاینر خود استفاده می کنید. تمیز نگه داشتن الاینرها به سلامت دهان و دندان شما کمک می کند و مزیت دیگری نیز دارد که نفس شما را تازه نگه می دارد.

متخصص ایمپلنت در تهران بهترین ها را ارائه می دهد.

مراحل تمیز نگه داشتن ترازهای Invisalign (زیبایی دندان در تهران)

در اینجا چند نکته مفید از دندانپزشک شما در Kirkland، WA برای حفظ ترازهای شفاف خود در شرایط خوب آورده شده است:

هنگام مسواک زدن و نخ دندان کشیدن در صبح و قبل از خواب، الاینرهای Invisalign را تمیز کنید. از خمیر دندان استفاده نکنید زیرا ساینده است و می تواند به آنها آسیب برساند. در عوض، آنها را به آرامی با یک برس نرم تمیز کنید و آنها را کاملا با آب بشویید.
ایده خوبی است که سینی های تراز کننده خود را هر روز حدود 30 دقیقه در حین صرف غذا خیس کنید. به این ترتیب، آنها بیش از حد لازم از دهان شما خارج نمی شوند.

دکتر بهروز حبیبی - متخصص ایمپلنت - جراحی لثه زعفراینه - متخصص ایمپلنت در تهران

دکتر بهروز حبیبی – متخصص ایمپلنت – جراحی لثه زعفراینه – متخصص ایمپلنت در تهران

در دوره‌های کوتاهی که الاینرهای خود را برای بهداشت دهان و دندان یا برای یک رویداد بزرگ مانند عروسی یا ملاقات مجدد بیرون می‌آورید، حتماً آن‌ها را در جعبه‌شان نگهداری کنید تا از باکتری‌ها محافظت شوند.
همیشه بعد از غذا و قبل از قرار دادن مجدد سینی های اینویزیلاین دندان های خود را مسواک بزنید تا از گیر افتادن ذرات غذا و باکتری در زیر ردیف کننده های خود جلوگیری کنید.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید:

اگر به دنبال دندانپزشک زیبایی در زعفرانیه تهران هستید که بتواند به شما در درمان Invisalign کمک کند، لطفا با ما تماس بگیرید.

دکتر بهروز حبیبی و دستیارانش خوشحال خواهند شد که با شما برای توضیح روند و پاسخ به سوالات Invisalign شما ملاقات کنند.

بهترین متخصص ایمپلنت در تهران برای درمان بیماری های لثه بهترین گزینه ی انتخابی از بین دندانپزشکان می باشد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *