دکتر بهروز حبیبی - متخصص ایمپلنت - جراحی لثه زعفراینه - متخصص ایمپلنت در تهران

دکتر بهروز حبیبی - متخصص ایمپلنت - جراحی لثه زعفراینه - متخصص ایمپلنت در تهران


ایمپلنت دندان دارید؟ برای محافظت از سرمایه گذاری خود، این مراحل را دنبال کنید:

بهترین متخصص ایمپلنت دندان تهران

هنگامی که یک ایمپلنت دندانی را برای جایگزینی دندان از دست رفته انتخاب می کنید، روی سلامت دهان خود سرمایه گذاری می کنید که مزایای مادام العمر دارد – به شرطی که به درستی از آن مراقبت کنید!

ایمپلنت های دندانی در تهران یک جایگزین کامل دندان هستند و به اندازه دندانپزشکی مدرن می توانند به دندان واقعی نزدیک شوند. تقریباً از هر نظر، ایمپلنت ها مانند یک دندان طبیعی به نظر می رسند، احساس می شوند و عمل می کنند. البته، این یک دندان واقعی نیست، بنابراین مراحلی وجود دارد که می‌توانید برای نگهداری صحیح آن انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که سال‌ها از آن استفاده می‌کنید.

ماندگاری ایمپلنت های دندانی چقدر است؟

تیتانیوم درجه پزشکی که برای پست ایمپلنت دندان استفاده می شود، همان ماده ای است که جراحان ارتوپد برای چندین دهه در تعویض مفصل ران و زانو استفاده می کردند. به عنوان یک ماده زیست سازگار، بدن شما به راحتی ایمپلنت را می پذیرد.

ایمپلنت دندان طی چند ماه بهبود می یابد و همانطور که بهبود می یابد، با استخوان و بافت فک شما ادغام می شود. در نهایت، به همان روشی عمل می کند که ریشه دندان طبیعی شما انجام می داد.

اگر دندان ها و لثه های خود را سالم نگه دارید، ایمپلنت دندانی شما می تواند یک عمر دوام بیاورد.

بهترین متخصص ایمپلنت در تهران برترین گزینه ی انتخابی از بین دندانپزشکان می باشد.

دکتر بهروز حبیبی - متخصص ایمپلنت - جراحی لثه زعفراینه - متخصص ایمپلنت در تهران

دکتر بهروز حبیبی – متخصص ایمپلنت – جراحی لثه زعفراینه – متخصص ایمپلنت در تهران

مراقبت مناسب از ایمپلنت دندان شما: (بهترین متخصص ایمپلنت دندان تهران)

موفقیت ایمپلنت های دندانی بستگی به این دارد که شما تا چه اندازه سلامت دهان و دندان خود را حفظ کنید. ممکن است حتی از وقوع آن آگاه نباشید، اما بیماری لثه می تواند به سرعت ایجاد شود و باعث تحلیل استخوان در فک شما شود. از دست دادن استخوان، ثبات ایمپلنت شما را تهدید می کند و بدون درمان، ممکن است دندانپزشک شما نیاز به برداشتن آن داشته باشد.

روال بهداشت دهان و دندان شما باید حداقل دو بار در روز مسواک بزنید و یک بار نخ دندان بکشید تا پلاکی که روی دندان شما جمع شده و می تواند منجر به بیماری پریودنتال شود را از بین ببرید. با بهداشت دندانپزشک خود صحبت کنید تا نکاتی در مورد تمیز کردن ایمپلنت خود برای محافظت از آن دریافت کنید.

معاینات و تمیز کردن دندان ها را هر شش ماه یا طبق دستور دندانپزشک خود در تهران برنامه ریزی کنید، تا آنها بتوانند علائم بیماری لثه را جستجو کنند و یک برنامه درمانی برای از بین بردن آن ایجاد کنند.

درباره ایمپلنت های دندانی در مطب دکتر بهروز حبیبی بیشتر بدانید:

اگر مایل به دریافت ایمپلنت دندان هستید یا قبلاً آن را دارید و برای مراقبت از آن نیاز به راهنمایی دارید، لطفاً با ما تماس بگیرید تا یک قرار ملاقات تعیین کنید.

دکتر بهروز حبیبی و دستیارانش خوشحال خواهند شد که برای پاسخ به سوالات شما با شما ملاقات کنند.

متخصص ایمپلنت در تهران بهترین ها را ارائه می دهد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *