زیبایی دندان با فیشورسیلانت

زیبایی دندان با فیشورسیلانت


هر آنچه که باید در مورد فیشور سیلانت بدانید چیست؟

زیبایی دندان با فیشورسیلانت

از دندان های کودک خود در برابر باکتری ها و حفره های مضر محافظت کنید.
آیا عالی نیست اگر بتوانید دندان های کودکان خود را بپوشانید و از آنها در برابر باکتری ها و حفره ها محافظت کنید و در عین حال به آنها اجازه دهید همانطور که باید از دندان های خود استفاده کنند؟

به لطف فیشور سیلانت، این امکان وجود دارد.

فیشور سیلانت از چه چیزی ساخته شده است؟

فیشور سیلانت‌ها از یک ماده پلاستیکی سخت ساخته شده‌اند که به اندازه کافی بادوام است تا عملکرد روزانه دندان‌ها را تحمل کند، اما به اندازه کافی نازک و انعطاف‌پذیر است که به دندان قالب می‌زند و بدون ایجاد اختلال در این عملکردها چسبیده باقی می‌ماند.

دکتر بهروز حبیبی ، متخصص ایمپلنت در تهران ، دارنده دکترای تخصصی دندانپزشکی در رشته جراحی لثه و ایمپلنت می باشند. ایشان با بیش از ۲۰ سال تجربه کار کلینیکی، مطبی و چند هزار کاشت ایمپلنت جزو پزشکان پرکار و شناخته شده در حوزه ایمپلنت می باشند و مفتخر هستند به بیماران که به ایشان مراجعه کرده و میکنند در مورد هرگونه مسائله ای از جمله زیبایی دندان با فیشورسیلانت با تخصص و تجربه ی بالای خود خدمت کنند.

سیلانت هنگام استفاده نرم است به طوری که می تواند خود را به سطح دندان قالب بزند. این جایی است که به عنوان یک لایه محافظ عمل می کند که از گیر کردن غذا در دندان های آسیاب و پیش آسیاب کودک شما جلوگیری می کند.

 


پیشنهاد مطالعه: 5 مرحله برای طراحی لبخند زیبا


زیبایی دندان با فیشورسیلانت

زیبایی دندان با فیشورسیلانت

چه کسی باید آنها را بگیرد؟

فیشور سیلانت ها یک اقدام محافظتی هستند که برای جلوگیری از ایجاد حفره انجام می شود. کودکان به محض بیرون آمدن دندان های آسیاب دائمی آنها بهتر است از آنها استفاده کنند. بهتر است به محض ورود دندان ها از آنها محافظت کنید تا در شرایط زیر چشمی باقی بمانند.
بزرگسالانی که دندان های آسیاب سالم و بدون حفره دارند نیز می توانند از این نوع محافظت از دندان برای جلوگیری از ایجاد پوسیدگی در آینده بهره مند شوند.

فیشور سیلانت‌ها ممکن است مانند پرکننده‌ها عمل کنند، اما پرکننده نیستند و نمی‌توانند برای پر کردن حفره‌ها یا روی دندان‌هایی که قبلاً پرکننده‌ها نصب شده‌اند، استفاده شوند.

مزایای فیشورسیلانت

بزرگترین فایده داشتن شقاق دندانی این است که از ایجاد حفره هایی که ممکن است دردناک و پرهزینه ترمیم شوند جلوگیری می کند.
فیشور سیلانت ها اگرچه در طول سال ها فرسوده می شوند، ارزان و بدون درد نصب می شوند. درزگیرها می توانند تا شش سال بدون نیاز به تعویض دوام بیاورند.
حفره ها اغلب در جاهایی ایجاد می شوند که معمولاً با مسواک زدن و نخ دندان کشیدن روزانه نمی توانید به آنها برسید.

محافظت از این نواحی قبل از اینکه تحت تأثیر باکتری های ایجاد کننده حفره قرار گیرند، می تواند روشی هوشمندانه و ساده برای جلوگیری از ایجاد حفره باشد.

نحوه قرار دادن فیشورسیلانت ها فیشورسیلانت ها را می توان در یک معاینه منظم دندانپزشکی قرار داد. ابتدا دندان تمیز می شود تا از گیر افتادن هرگونه باکتری یا ذرات غذا روی دندان جلوگیری شود. زیبایی دندان با فیشورسیلانت

این تمیز کردن کامل همچنین اطمینان می دهد که سیلانت به درستی به دندان چسبیده است و همچنین فرصتی برای بررسی اینکه آیا دندان واقعاً عاری از حفره، آسیب است و شکل مناسبی برای سیلانت دارد یا خیر. سپس ژل اچینگ روی دندان اعمال می شود و قبل از برداشتن آن برای چند ثانیه اجازه داده می شود تا خشک شود.

این یک اقدام دیگر برای اطمینان از اتصال صحیح سیلانت به دندان است. ژل اچینگ همچنین هر گونه باکتری روی دندان را که از روی دندان پاک نشده است از بین می برد. پس از شستن ژل اچینگ، پلاستیک مبتنی بر رزین مایع برای بستن شکاف ها و حفره های دندان های آسیاب و پیش آسیاب کودک شما استفاده می شود. اگرچه این باعث تغییر سطح جویدن دندان می شود، اما پلاستیک نازک است که توانایی جویدن را تغییر نمی دهد یا مختل نمی کند.

سپس درزگیر خشک می‌شود و شامل آزمایش گاز گرفتن می‌شود که اطمینان حاصل می‌کند که درزگیر به درستی قرار گرفته است و تأثیر منفی بر گاز گرفتن کودک شما ندارد.

فیشورسیلنت برای کودکانی که دندان های آسیاب دائمی خود را بریده اند و هیچ گونه آسیب یا حفره دندانی ندارند توصیه می شود. بزرگسالانی که به دنبال بهره مندی از مزایای مشابه هستند ممکن است پس از معاینه دندانپزشکی این کار را انجام دهند تا ببینند آیا آنها کاندیدای موفقیت آمیز فیشور سیلینگ هستند یا خیر.

اگر نیاز به خدمات دندانپزشکی با کیفیت بالا دارید، به شما پیشنهاد میکنیم حتما با متخصصان ما تماس بگیرید.

برای عضویت و مشاهده صفحه اینستاگرام آقای دکتر بهروز حبیبی اینجا کلیک کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *