طراحی لبخند زیبا

طراحی لبخند زیبا


5 مرحله برای طراحی لبخند زیبا

طراحی لبخند زیبا

مدت زمان مطالعه: 8 دقیقه

داشتن یک لبخند زیبا بسیار بیشتر از زدن چند نوار سفید کننده و امید به بهترین است. اگر چه خوب است که دندان‌های ما همیشه در ردیف‌هایی صاف و با فاصله کامل رشد کنند، در واقع، برای اکثریت قریب به اتفاق مردم، یک لبخند بی‌نقص اتفاق نمی‌افتد – برای اینکه آن کج و کج و کثیف داشته باشیم، باید یک برنامه عملی انجام دهیم. به چیزی لبخند بزن که حتی یک بازیگر هالیوود هم به آن حسادت می کند.

خوشبختانه، با تکنیک های پیشرفته امروزی، داشتن لبخندی زیبا بسیار ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید. برای اکثر مردم، یک لبخند زیبا تنها پنج قدم فاصله دارد:

شماره 1: بدانید که چه می خواهید

برای رسیدن به هر هدفی، ابتدا باید بفهمید که آن هدف چیست. بنابراین اولین قدم شما برای به دست آوردن لبخندی که رویای آن را داشتید این است که واقعاً به لبخند خود نگاه کنید و بفهمید که دوست دارید چه ویژگی هایی را تغییر دهید. در حالی که جلوی آینه هستید، به دهان خود – خندان و بدون لبخند، باز و بسته – به دقت نگاه کنید.

چه چیزی را می بینید که دوست ندارید؟ به چیزهایی مانند شکاف، فاصله، شلوغی، اوربایت یا آندربایت، خط لثه، تغییر رنگ فکر کنید – تقریباً هر چیزی که در مورد لبخند خود دوست ندارید، و همه را یادداشت کنید. حالا به لبخندهایی که دوست دارید نگاه کنید. چه چیزی در آن لبخندها وجود دارد که آنها را برای شما جذاب می کند؟ واقعاً فکر کردن به همه این مسائل می تواند به شما کمک کند تا درک بهتری از نگرانی هایی که می خواهید با دندانپزشک خود در میان بگذارید به دست آورید.

دکتر بهروز حبیبی ، متخصص ایمپلنت در تهران ، دارنده دکترای تخصصی دندانپزشکی در رشته جراحی لثه و ایمپلنت می باشند. ایشان با بیش از ۲۰ سال تجربه کار کلینیکی، مطبی و چند هزار کاشت ایمپلنت جزو پزشکان پرکار و شناخته شده در حوزه ایمپلنت می باشند و مفتخر هستند به بیماران که به ایشان مراجعه کرده و میکنند در مورد هرگونه مسائله ای از جمله طراحی لبخند زیبا با تخصص و تجربه ی بالای خود خدمت کنند.

طراحی لبخند زیبا

طراحی لبخند زیبا

شماره 2: نیازهای خود را در میان بگذارید

اکنون که متوجه شدید چه چیزی را در لبخند خود دوست ندارید و همچنین ویژگی هایی که به نظرتان جذاب هستند، زمان آن رسیده است که این ایده ها را با دندانپزشک خود در میان بگذارید. در نهایت، لبخند شما یک تلاش مشترک بین شما و دندانپزشک شما خواهد بود، بنابراین مطمئن شوید که در مورد تمام نگرانی های خود صحبت کنید و ویژگی هایی را که بیشتر می خواهید در لبخند خود مشاهده کنید توضیح دهید.

اغلب، یک دندانپزشک ماهر می تواند به ویژگی ها یا نگرانی هایی اشاره کند که ممکن است حتی به آن توجه نکرده باشید. ارتباط یک عنصر کلیدی برای اطمینان از دستیابی به لبخندی است که می خواهید.


پیشنهاد مطالعه: آیا ایمپلنت های دندان ایمن هستند؟

شماره 3: گزینه های خود را درک کنید

طرح لبخند شامل طیف وسیعی از درمان‌ها، از ارتودنسی مانند اینویزیلاین گرفته تا درمان‌های زیبایی مانند تاج و روکش تا روش‌های ترمیمی مانند بریج و ایمپلنت است. دندانپزشک شما می‌تواند همه این گزینه‌ها و بیشتر را بررسی کند تا بتوانید گزینه‌های موجود برای کمک به زیباتر جلوه دادن لبخندتان را درک کنید.

شماره 4: طرحی بی نقص-لبخند-طراحی ایجاد کنید

هنگامی که مشاوره اولیه شما کامل شد، یک سری عکس و عکس با اشعه ایکس گرفته می شود و تمام داده های شما به یک برنامه کامپیوتری به نام Dawson Diagnostic Wizard وارد می شود. این برنامه پیشرفته می‌تواند بر اساس نیازهای منحصربه‌فرد شما، برنامه‌ای از عمل ترسیم کند، نه تنها رویه‌هایی را که برای کمک به هر هدفی باید انجام دهید، شناسایی می‌کند، بلکه ترتیبی را نیز ارائه می‌کند که هر رویه باید در آن انجام شود. انجام شده است. مانند داشتن نقشه راه برای لبخند ایده آل شماست.

جادوگر همچنین فرصتی عالی برای بحث در مورد گزینه های درمانی خود با دندانپزشک خود فراهم می کند تا در مورد مراقبت و درمانی که دریافت خواهید کرد، اطمینان داشته باشید.

طراحی لبخند زیبا

طراحی لبخند زیبا

شماره 5: در مورد تامین مالی بیاموزید

در دندانپزشکی برای همه سنین، ما درک می کنیم که در حالی که بسیاری از روش ها – به طور کامل یا جزئی – توسط بیمه دندانپزشکی پوشش داده می شوند، برخی از هزینه ها ممکن است خارج از دستورالعمل های بیمه گر برای درمان قابل جبران باشد.

ما همچنین درک می کنیم که بسیاری از بیماران ممکن است از طریق کارفرما یا به طور مستقل پوشش دندانی نداشته باشند. به همین دلیل است که ما بسیار سخت کار کرده‌ایم تا مطمئن شویم که راه‌حل‌های تامین مالی برای کمک به هر بیمار در ظاهر و احساس عالی داریم.

از طرح‌های پرداخت تا گزینه‌های تامین مالی کامل، هدف ما این است که طراحی لبخند و تمام مراقبت‌های دندانی را برای هر بیمار مقرون به صرفه کنیم. هنگامی که دوره درمان شما تسویه شد، ما با شما و شرکت بیمه دندانپزشکی شما، در صورت داشتن بیمه، همکاری خواهیم کرد تا برنامه پرداختی را تهیه کنیم که با بودجه شما کار می کند.

اگر نیاز به خدمات دندانپزشکی با کیفیت بالا دارید، به شما پیشنهاد میکنیم حتما با متخصصان ما تماس بگیرید.

برای عضویت و مشاهده صفحه اینستاگرام آقای دکتر بهروز حبیبی اینجا کلیک کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *