متخصص ایمپلنت در تهران

تفاوت بین بازسازی کامل دهان و اصلاح لبخند چیست؟

بازسازی کامل دهان

بازسازی کامل دهان  آیا لبخندی دارید که دوست دارید آن را بهبود ببخشید؟

آیا به لبخندی زیباتر و/یا بازگرداندن عملکرد به دهان خود امیدوار هستید؟ اگر چنین است، ممکن است شروع به تحقیق در مورد گزینه هایی کرده باشید که دندانپزشک می تواند انجام دهد.

و ممکن است با دو اصطلاح مواجه شده باشید – بازسازی کامل دندان و اصلاح لبخند. اصطلاحات بسیار مشابه به نظر می رسند، پس تفاوت چیست؟

کدام روش برای شما مناسب است؟ با توضیح تفاوت‌های بین بازسازی کامل دندان و اصلاح لبخند، ادامه دهید و به شما کمک کنیم تا تعیین کنید کدام روش به شما نتایج دلخواه را می‌دهد.

متخصص ایمپلنت در تهران

بازسازی کامل دهان چیست؟

بازسازی کامل دندان زمانی است که شما تحت یک سری اقدامات دندانپزشکی قرار می گیرید تا هم عملکرد و هم زیبایی لبخند خود را بازیابی کنید. بازسازی کامل دندان معمولاً برای ساکنین بلمونت انجام می شود که دارای تعداد زیادی دندان از دست رفته و/یا آسیب دیده یا بیماری پیشرفته لثه هستند که از دست دادن دندان ها را تهدید می کند. بازسازی کامل دهان، عملکرد دندان بیمار بلمونت را بازیابی می کند و در عین حال زیبایی لبخند او را نیز بهبود می بخشد.

برای دیدن نمونه کارهای دکتر بهروز حبیبی به صفحه اینستاگرام ایشان بپیوندید.

چه چیزی در بازسازی کامل دهان گنجانده شده است؟

بازسازی کامل دندان می تواند شامل انواع روش های دندانی باشد، از جمله:

کانال های ریشه برای تعمیر دندان های شدیدا عفونی؛
کشیدن دندان برای از بین بردن دندان هایی که با کانال ریشه قابل ترمیم نیستند.
ایمپلنت‌های دندانی، میله‌های تیتانیومی هستند که در استخوان فک قرار می‌گیرند و با روکش‌هایی پوشانده می‌شوند تا ظاهر دندان‌ها را تکرار کنند. ایمپلنت های دندانی دائمی ترین راه حل جایگزینی دندان هستند و اگر به درستی درمان شوند، می توانند تا آخر عمر باقی بمانند.
تاج ها، برای بازگرداندن عیوب ساختاری؛
بریج های دندانی که مجموعه ای از سه یا چند روکش متصل به هم هستند که برای جایگزینی دندان های از دست رفته استفاده می شوند. با بریج ها، دو تاج انتهایی روی دندان های موجود و سالم شما قرار می گیرند و تاج یا تاج میانی جایگزین دندان های از دست رفته شما می شود. و

دندان های از دست رفته خود را جایگزین کنید؛ و

روکش های چینی، که ممکن است برای پوشاندن دندان های تراشیده یا تغییر رنگ که ممکن است سالم باشند، استفاده شود.

متخصص ایمپلنت در تهران برای تشخیص اینکه بازسازی کامل انجام دهد و یا اصلاح لبخند کند انتخاب بسیار مناسبی است.

متخصص ایمپلنت در تهران

اصلاح لبخند چیست؟

اصلاح لبخند مجموعه ای از اقدامات دندانپزشکی است که شما در درجه اول برای اهداف زیبایی انجام می دهید. برای بیماران بلمونت با دندان‌های سالم، اما نامرتب یا شکاف، اصلاح لبخند می‌تواند لبخند را به لبخندی زیباتر تبدیل کند، که اغلب باعث افزایش اعتماد به نفس می‌شود و باعث می‌شود بیماران بخواهند سفیدهای مرواریدی خود را بیشتر نشان دهند.

ایمپلنت های دندانی چگونه کار می کنند؟

چه چیزی در تغییر شکل لبخند گنجانده شده است؟

اصلاح لبخند ترکیبی از انواع روش های دندانپزشکی زیبایی است، از جمله:

سفید کردن دندان، برای روشن کردن دندان های تغییر رنگ.
ونیرهای پرسلن، که لایه ای نازک و پوسته مانند از چینی هستند که روی دندان های موجود که دارای نقص هایی مانند براده ها یا لکه های تغییر رنگ هستند قرار می گیرند.
بریس یا اینویزیلاین که می تواند برای اصلاح نامرتبی دندان ها استفاده شود. و
روکش‌ها، در حالی که معمولاً یک روش کاربردی هستند، می‌توانند برای پوشاندن دندان‌هایی که دارای نقص‌های غیرجذاب هستند نیز استفاده شوند.

چگونه می توانم تشخیص دهم که نیاز به بازسازی کامل دندان یا اصلاح لبخند دارم؟

اگر می خواهید لبخند جدیدی داشته باشید، بازدید از کلینیک دکتر بهروز حبیبی می تواند به شما کمک کند تا مشخص کنید آیا کاندیدای بازسازی کامل دندان هستید یا اصلاح لبخند.

امروز با دفاتر ما تماس بگیرید تا معاینه اولیه خود را امروز برنامه ریزی کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *