میانگین هزینه ایمپلنت دندان چقدر است؟

میانگین هزینه ایمپلنت دندان

 

این هزینه های به طور میانگین و تقریبی بوده است و بر اساس استاندارد جهانی و برجسب دلار می باشد. و دکتر در قبال هزینه ی ایمپلنت ها هیچ گونه تضمینی که به طور قطعی این می شود به شما مخاطبان گرامی نمی دهند.

 

 محدوده متوسط برای یک ایمپلنت دندان بسته به محل زندگی شما و نیازهای دهانی شما می تواند از 1000 تا 4000 دلار باشد.

 

بسته به محل زندگی شما و نیازهای دهانی شما، محدوده متوسط برای کل روش ایمپلنت دندان می تواند از 1500 تا 6500 دلار باشد.

در این پست قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که چرا این محدوده بسیار گسترده است و همه عواملی که در هزینه این عمل جراحی نقش دارند.

هزینه ایمپلنت دندان از یک بیمار تا بیمار بعدی متفاوت است وقتی صحبت از ایمپلنت دندان به میان می آید، رایج ترین سوالی که از بیماران خود می گیریم این است که هزینه ایمپلنت دندان چقدر است؟

کارکنان ما با کمال میل به شما اطلاع می دهند که هزینه ایمپلنت دندان برای هر فرد بسته به نیاز شما متفاوت است. ما ترجیح می‌دهیم یک قرار ملاقات بگذاریم و وضعیت خاص شما را بررسی کنیم تا بهترین تخمینی را که می‌توانیم به شما بدهیم، به شما ارائه دهیم.

 

میانگین هزینه ایمپلنت دندان

میانگین هزینه ایمپلنت دندان

 

ما نمی خواهیم از طریق تلفن به اشتباه به شما اطلاع دهیم، به خصوص زمانی که این محدوده بسیار گسترده است!

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، ایمپلنت دندان یا “ریشه دندان” این روش می تواند بین 1000 تا 3000 دلار باشد. اما ایمپلنت دندان تنها یک قسمتی از کار است.

دکتر بهروز حبیبی ، متخصص ایمپلنت در تهران می توانند بسته به نیاز دندان های شما هزینه را برای شما تخمین بزنند.

 

هزینه های دیگری که باید در نظر گرفته شود، اباتمنت است که معمولاً 300 تا 500 دلار است و تاج که معمولاً 1000 تا 2000 دلار است.

سپس ما باید تعیین کنیم که آیا دندان های شما نیاز به کشیدن دارد که برای هر کشیدن حدود 100 تا 500 دلار است.

بسته به قدرت و تراکم فک شما، پیوند استخوان نیز ممکن است برای اطمینان از یک زمین امن و پایدار برای خود ایمپلنت مورد نیاز باشد.

این معمولاً 400 تا 600 دلار هزینه دارد. سپس موضوع بیمه فردی شما و میزان پوشش آنها وجود دارد.

چه چیزی باعث گرانی ایمپلنت دندان می شود؟

ایمپلنت های دندانی با درصد موفقیت 98 درصدی در یک بازه زمانی 10 ساله بهترین جایگزین برای دندان های از دست رفته و از دست رفته هستند. نوع فلزی (تیتانیوم یا زیرکونیوم) که در فک شما قرار می گیرد، به طور کامل در استخوان فک شما ادغام می شود و پوسیدگی استخوان و آتروفی عضلانی را متوقف می کند، و از ظاهر “غرق شده” و پیری جلوگیری می کند.

کاشت ایمپلنت دندان نیز یک روش جراحی بسیار فنی است که فقط باید توسط دندانپزشک و ایمپلنتولوژیست مجرب، جراح دهان و دندان یا متخصص پروتز انجام شود. زاویه ایمپلنت وارد شده به استخوان شما باید بدون عیب و نقص اجرا شود و همانطور که در مورد آن صحبت کردیم، بخش های زیادی درگیر هستند.

این مانند یک روش پر کردن نیست که شما در همان روز تمام می کنید. استخوان و لثه های شما در معرض دید قرار می گیرند و ماه ها طول می کشد تا به طور کامل بهبود یابند.

روندی وجود دارد که باید طی شود و بهبودی شما باید تجزیه و تحلیل شود.

 

اولین قرار ملاقات: معاینه، مشاوره و اشعه ایکس- این اولین قرار ملاقات است که در آن دستیاران دندانپزشک ما شما را به دستگاه پانورامای تصویربرداری سه بعدی ما می برند، جایی که تصویر سه بعدی دقیق از کل فک شما را تجزیه و تحلیل می کنیم.

ما عفونت را ارزیابی خواهیم کرد، چگونه پوسیدگی استخوان زیادی وجود دارد، کیفیت استخوان شما و اینکه آیا به اندازه کافی قوی است که ایمپلنت دندان را نگه دارد، و اگر آبسه یا دندانی وجود دارد که باید برداشته شود.

 

میانگین هزینه ایمپلنت دندان

میانگین هزینه ایمپلنت دندان


برای مشاهده صفحه اینستاگرام دکترمتخصص ایمپلنت در تهران اینجا کلیک کنید.


نوبت دوم: قرار دادن ایمپلنت- قرار بعدی شما، خود ایمپلنت به درستی در استخوان فک شما در عمق دقیقی که برای موفقیت نهایی لازم است قرار می گیرد.

پس از قرار دادن این ایمپلنت، یک دندان موقت در بالای آن قرار داده می شود تا شما مطب ما را بدون دندان ترک نکنید.

قرار بعدی معمولاً 3 تا 6 ماه دیگر بسته به مدت زمان بهبودی شما و ادغام ایمپلنت در استخوان شما بستگی دارد.

قرار سوم: قرار دادن اباتمنت – اکنون که لثه و استخوان شما به طور کامل بهبود یافته است، می‌توانیم اباتمنت را به ایمپلنت شما بپیچانیم تا دائمی شود.

اگر هنوز از آزمایشگاه وارد نشده باشد، ممکن است تاج موقت دیگری قرار داده شود.

قرار نهایی: قرار دادن تاج دائمی – تاج موقت شما را برمی داریم و در نهایت تاج زیبای دائمی را روی آن قرار می دهیم!

ایمپلنت شما اکنون کامل شده است و شما یک دندان درخشان زیبا (یا یک لبخند کاملا جدید) دارید تا به دنیا نشان دهید!

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *