متخصص-ایمپلنت-در-تهران | دکتر-بهروز-حبیبی-در-تهران

متخصص-ایمپلنت-در-تهران | دکتر-بهروز-حبیبی-در-تهران


معایب ایمپلنت های دندانی چیست؟

معایب ایمپلنت دندان

 

وقتی صحبت از جایگزینی دندان های از دست رفته شما می شود، متاسفانه هر روش دندانپزشکی برای هر بیمار مناسب نیست. وقتی نوبت به جایگزینی دندان های از دست رفته می رسد، چند گزینه متفاوت دارید. به نظر می رسد محبوب ترین آنها ایمپلنت های دندانی، بریج های دندانی و پروتزهای کامل یا جزئی هستند.

اگر بهترین درمان را می خواهید، دندانپزشک ما معمولا ایمپلنت دندان را توصیه می کند. متأسفانه ایمپلنت های دندانی الزامات خاصی دارند که هر بیمار نمی تواند آن ها را برآورده کند. کشف کنید که آیا ایمپلنت های دندانی در تهران برای شما مناسب است یا خیر.

معایب ایمپلنت های دندانی را بخوانید تا متوجه شوید که آیا آنها گزینه درمانی ایده آل شما هستند یا خیر.

 

ایمپلنت دندان پرهزینه است

اولین و مهمترین عیب ایمپلنت های دندانی پرهزینه بودن آنهاست. ما به شما دروغ نمی گوییم و به شما می گوییم که آنها مقرون به صرفه ترین گزینه هستند زیرا قطعاً اینطور نیستند. یک دهان پر از ایمپلنت دندان می تواند ده ها هزار دلار برای شما هزینه داشته باشد در حالی که یک ایمپلنت تنها چند هزار هزینه دارد.

برای اینکه بدانید ایمپلنت دندان برای شما چقدر هزینه دارد، لطفاً با دندانپزشک ما در آلفارتا مشورت کنید تا بدانید هزینه درمان ایمپلنت دندان شما چقدر است. آنها ممکن است کم و بیش از آنچه فکر می کنید مقرون به صرفه باشند. همچنین لطفاً گزینه های پرداخت مختلفی را که در مطب دندانپزشکی خود در دسترس داریم در نظر بگیرید. ممکن است بتوانید پرداخت های ماهانه متناسب با بودجه خود را انجام دهید.

دکتر بهروز حبیبی ، متخصص ایمپلنت در تهران می باشند که در زمینه ایمپلنت های دندانی و بهبود لبخند زیبای شما سابقه درخشانی رقم زده اند.

 

بیمه دندانپزشکی شما آنها را پوشش نمی دهد

یکی دیگر از معایب ایمپلنت های دندانی این است که بیمه دندان شما به احتمال زیاد آنها را پوشش نمی دهد. در هر صورت، آنها ممکن است به پوشش ترمیم که به ایمپلنت دندان مانند تاج دندان، پل دندان، پروتز جزئی یا کامل متصل می شود، کمک کنند.

البته، می توانید قبل از مشاوره با ما با بیمه دندانپزشکی خود تماس بگیرید تا ببینید آیا این مواردی هستند که آنها ممکن است پوشش دهند. شما هرگز نمی دانید که بیمه شما مایل است چه چیزی را پوشش دهد. در طول مشاوره شما، ما تمام هزینه های درمان شما را با ما بررسی می کنیم.

متخصص-ایمپلنت-در-تهران | دکتر-بهروز-حبیبی-در-تهران

متخصص-ایمپلنت-در-تهران | دکتر-بهروز-حبیبی-در-تهران

 

کاشت ایمپلنت دندان نیاز به جراحی دارد؟

یکی دیگر از معایب عمده ایمپلنت های دندانی این است که برای قرار دادن آنها نیاز به جراحی دارند. ممکن است فکر کنید که این یک مشکل بزرگ است، اما جراحی همیشه یک خطر برای سلامتی است.

میزان عوارض فقط 5 تا 10 درصد است. خطرات و عوارضی که برای ایمپلنت دندان متحمل می شوید شامل عفونت، آسیب به دندان های دیگر، تاخیر در بهبود استخوان، آسیب عصبی، خونریزی طولانی مدت، شکستگی فک و موارد دیگر است. اگر مایل به پذیرش این خطرات هستید، ایمپلنت دندان ممکن است برای شما مناسب باشد.

ممکن است نیاز به تعویض ترمیم های خود داشته باشید

اگرچه ایمپلنت‌های دندانی می‌توانند مادام‌العمر برای شما دوام بیاورند، ترمیم‌هایی که به آن‌ها متصل می‌کنید ممکن است این کار را نکنند. یکی دیگر از معایب ایمپلنت های دندانی این است که ممکن است نیاز به تعویض ترمیم های خود داشته باشید که می تواند بسیار پرهزینه باشد.

به عنوان مثال، یک روکش دندان می تواند حدود 1000 دلار قیمت داشته باشد. اگر چندین مورد در دهانتان وجود دارد، واقعاً می‌توان آن را افزایش داد. بریج ها و پروتزهای دندانی هزینه کمتری دارند، اما همچنان به مرور زمان افزایش می یابند.

اکثر بیمارانی که نیاز به تعویض ترمیم های خود دارند، کسانی هستند که در وهله اول از آنها مراقبت نکرده اند.

روکش‌های دندان و بریج‌های دندانی از جنس چینی ساخته شده‌اند که معمولاً با مراقبت مناسب می‌توانند تا آخر عمر شما دوام بیاورند. این بدان معناست که شما به طور منظم مسواک بزنید و نخ دندان بکشید و از آسیب فیزیکی به دندان های خود اجتناب کنید. این به معنای استفاده از محافظ شب و محافظ دهان در مواقع ضروری است.

ممکن است استخوان اطراف ایمپلنت خود را از دست بدهید

یکی دیگر از عواملی که ممکن است بخواهید قبل از انتخاب ایمپلنت دندان در نظر بگیرید این یکی از معایب اصلی است. اگرچه ایمپلنت‌های دندانی می‌توانند به شما در حفظ توده استخوانی در فک‌تان کمک کنند، اما از دست دادن استخوان اطراف ایمپلنت‌ها همچنان رایج است.

این از از دست دادن استخوان طبیعی در طول سال ها است. اگر استخوان زیادی از دست بدهید، ممکن است نیاز به تعویض ایمپلنت دندانی خود داشته باشید.

به همین دلیل مهم است که ایمپلنت های دندانی خود را توسط دندانپزشک ماهری مانند ما در مطب دکتر بهروز حبیبی در تهران قرار دهید. ما وقت خود را صرف برنامه ریزی جراحی ایمپلنت دندانی شما می کنیم تا مطمئن شویم ایمپلنت شما در بهترین نقطه ممکن برای نتایج طولانی مدت قرار می گیرد.

متخصص-ایمپلنت-در-تهران | دکتر-بهروز-حبیبی-در-تهران

متخصص-ایمپلنت-در-تهران | دکتر-بهروز-حبیبی-در-تهران

ایمپلنت های دندانی زمان زیادی برای بهبودی نیاز دارند

اگر به دنبال نتایج فوری برای دندان های از دست رفته خود هستید، ایمپلنت های دندانی راه حل شما نیستند. یکی از معایب عمده ایمپلنت های دندانی این است که زمان زیادی برای بهبودی نیاز دارند.

برای شروع، دندانپزشک ما ابتدا باید مطمئن شود که توده استخوانی کافی در فک خود دارید تا در وهله اول ایمپلنت ها را قرار دهید. اگر این کار را نکنید، باید به شما یک جراحی پیوند استخوان بدهیم. اگر نیاز به کشیدن دندان دارید، این کار نیز باید از قبل انجام شود.

ما نمی‌توانیم ایمپلنت‌های دندانی شما را تا زمانی که لثه‌های شما در اثر استخراج و پیوند استخوان بهبود پیدا کنند، قرار دهیم. از آنجا، ما ایمپلنت های دندانی شما را با جراحی قرار می دهیم.

هنگامی که جراحی شما کامل شد، باید اجازه دهیم لثه شما یک بار دیگر بهبود یابد. اینجاست که لثه های شما شروع به رشد استخوان اطراف ایمپلنت ها می کنند.

روند بهبودی ممکن است بین 3 تا 18 ماه طول بکشد تا بهبود یابد. تا زمانی که لثه های شما پس از جراحی بهبود نیافته اند، می توانیم از لثه های شما اثر گرفته و ترمیم دندان های دائمی شما را ایجاد کنیم. وقتی آن‌ها از آزمایشگاه برگشتند، بالاخره می‌توانیم آن‌ها را در دهانتان بگذاریم تا امیدواریم تا پایان عمرتان باقی بمانند.

اگر صبر و حوصله ندارید، احتمالاً ایمپلنت دندان درمان دندانی مناسبی برای شما نیست.

 صفحه اینستاگرام دکتر متخصص ایمپلنت در تهران اینجا کلیک کنید.

ایمپلنت های دندانی احتمال شکست دارند

هر بیماری که ایمپلنت دندانی دریافت می‌کند این احتمال را دارد که ایمپلنت‌های دندانی آنها شکست بخورد. به طور معمول نرخ شکست تنها حدود 10٪ است.

ما فقط به بیمارانی ایمپلنت دندان می دهیم که معتقدیم ایمپلنت های ناموفق نخواهند داشت. اگر جراحی ایمپلنت دندان را انتخاب می کنید، مهم است که آنها را از یک دندانپزشک ماهر و آموزش دیده برای خطرات کوچکتر شکست دریافت کنید.

امروز یک مشاوره برای تعویض دندان برنامه ریزی کنید

چه این وبلاگ به شما در تصمیم گیری برای دریافت ایمپلنت دندان یا انتخاب روش دیگری برای جایگزینی دندان کمک کند، دندانپزشک ما اینجاست تا در طول مشاوره با شما بنشیند تا ببیند چه چیزی برای شما مناسب است. با ما تماس بگیرید تا امروز یک قرار ملاقات برای ایمپلنت دندان در تهران تعیین کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *