متخصص ایمپلنت

متخصص ایمپلنت


متخصص ایمپلنت | دکتر بهروز حبیبی | drbehroozhabibi.com

مدت زمان مطالعه: 8 دقیقه

اگر دندان هایتان از دست رفته است ، ایمپلنت های دندانی می توانند کیفیت زندگی شما را به میزان قابل توجهی بالا ببرند و اعتماد به نفس خوبی را هنگام غذا خوردن یا لبخند زدن ایجاد کنند.

دکتر بهروز حبیبی، متخصص ایمپلنت دارنده دکترای تخصصی دندانپزشکی در رشته جراحی لثه و ایمپلنت از دانشگاه تهران میباشند. و ارائه خدمات دندانپزشکی با کمترین درد و ناراحتی و با بهترین کیفیت انجام می شود.

این درمان دندانپزشکی انقلابی برای استرالیایی هایی که به دلیل پوسیدگی دندان ، بیماری لثه یا آسیب دچار از دست دادن دندان شده اند ، تغییر ایجاد کرده است.

این مقاله هر آنچه که شما باید در مورد جراحی ایمپلنت دندان بدانید ، شامل مراحل آن ، زمان بهبودی مورد نیاز ، مزایای ایمپلنت دندان ، انواع مختلف ایمپلنت های دندانی موجود و روش های استفاده از ایمپلنت در دهان شما را ارائه می دهد.

ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت های دندانی جایگزین مدرن پروتزها و بریج ها هستند. ایمپلنت دندان شامل یک تیتانیوم (یا پیچ) است که با جراحی در استخوان فک شما قرار می گیرد ، بنابراین یک اتصال مستقیم سفت و محکم بین یک دندان (یا چندین دندان) به فک شما امکان پذیر می شود. دندان (تاج) به طور سفارشی طراحی شده است تا با رنگ ، اندازه ، شکل و احساس دندان های طبیعی شما مطابقت داشته باشد.

این ایمپلنت دندانی از طریق فرایندی به نام استخوان فک به هم متصل می شود یا به طور یکپارچه با استخوان فک شما متصل می شود و در نتیجه سلول های استخوانی به سطح فلزی ایمپلنت می چسبند. وقتی نوبت به تعویض دندان می رسد ، ایمپلنت های دندانی اغلب انتخاب ترجیحی محسوب می شوند ، زیرا دندان های شما را نسبت به سایر روش های درمانی (در مقایسه با پروتزها و بریج ها) به شکل قبلی خود نزدیک می کند.

 

متخصص ایمپلنت

متخصص ایمپلنت

دکتر بهروز حبیبی، متخصص ایمپلنت  دارنده دکترای تخصصی دندانپزشکی در رشته جراحی لثه و ایمپلنت از دانشگاه تهران میباشند. و ارائه خدمات دندانپزشکی با کمترین درد و ناراحتی و با بهترین کیفیت انجام می شود.

همچنین نگهداری آنها آسان است (به مراقبت از دندانهای دیگر نیازی به تلاش ندارند) و نقش مهمی در جلوگیری از تحلیل رفتن استخوان فک (تحلیل استخوان) ایفا می کنند.

درمان ایمپلنت دندان چه مزایایی دارد؟

ایمپلنت های دندانی مزایای زیادی را ارائه می دهند. این مزایا عبارتند از:

زیبایی شناسی بهبود یافته –

از آنجا که ایمپلنت های دندانی از نظر ظاهر و ظاهر شبیه به دندان های طبیعی هستند ، گزینه ای جذاب برای افرادی است که به دنبال جایگزینی ظریف برای دندان های از دست رفته خود هستند.

راحتی بیشتر –

ایمپلنت های دندانی در مقایسه با بسیاری از گزینه های جایگزین دندان های دیگر ، راحتی بالاتری را ارائه می دهند. به عنوان مثال ، ایمپلنت های دندانی ناراحتی و ناراحتی ناشی از برداشتن پروتز را از بین می برد. از آنجایی که ایمپلنت های دندانی مانند دندانهای طبیعی شما رفتار می کنند ، می توانید بدون نگرانی از شل شدن پروتزهای خود غذا بخورید و به شما این امکان را می دهد که غذاهای مورد علاقه خود را بدون مشکل یا درد بخورید.

دکتر بهروز حبیبی، متخصص ایمپلنت دارنده دکترای تخصصی دندانپزشکی در رشته جراحی لثه و ایمپلنت از دانشگاه تهران میباشند. و ارائه خدمات دندانپزشکی با کمترین درد و ناراحتی و با بهترین کیفیت انجام می شود.

بهبود گفتار-

پروتزهای نامناسب می توانند هنگام صحبت کردن داخل دهان لغزیده یا جابجا شوند و درنتیجه باعث تردید یا تار شدن صحبت و خجالت شود. با ایمپلنت های دندانی ، می توانید بدون ترس از حرکت تصادفی با اطمینان صحبت کنید.

خوردن راحت تر –

ایمپلنت های دندانی مانند دندان های طبیعی شما رفتار می کنند و به شما این امکان را می دهند که غذاهای مورد علاقه خود را بدون مشکل یا درد بخورید.

بهبود عزت نفس-

ایمپلنت های دندانی ممکن است به تقویت عزت نفس شما کمک کند و لبخندی مطمئن به شما بدهد.

 

متخصص ایمپلنت

متخصص ایمپلنت

بهبود سلامت دهان و دندان –

ایمپلنت های دندانی امکان دسترسی آسان تر بین دندان ها را برای مسواک زدن و نخ دندان کشیدن ، و در نتیجه بهداشت دهان را بهبود می بخشد.

دوام –

ایمپلنت های دندانی که برای جوش خوردن با استخوان طراحی شده اند. بسیار بادوام هستند و اغلب تا سالها دوام خواهند آورد. اگر از مراقبت خوب دهان و دندان استفاده می کنید. ایمپلنت های دندانی حتی ممکن است یک عمر دوام داشته باشند.

دکتر بهروز حبیبی، متخصص ایمپلنت دارنده دکترای تخصصی دندانپزشکی در رشته جراحی لثه و ایمپلنت از دانشگاه تهران میباشند. و ارائه خدمات دندانپزشکی با کمترین درد و ناراحتی و با بهترین کیفیت انجام می شود.

آیا کاشت ایمپلنت دندان دردناک است؟ آیا بیهوشی لازم است؟

خیر. به عنوان جراحان تخصصی ، ما می توانیم به همه بیماران خود این گزینه را ارائه دهیم که درمان ایمپلنت یا به طور کامل در خواب انجام شود (تحت بیهوشی عمومی در بیمارستان) یا بیدار در اتاق های مدرن ما (با بی حسی موضعی). در هر صورت ، این روش راحت است و تقریباً 40 دقیقه طول می کشد (به طور متوسط).

اگر نیاز به خدمات دندانپزشکی با کیفیت بالا دارید، به شما پیشنهاد میکنیم حتما با متخصصان ما تماس بگیرید.

برای عضویت در کانال اینستاگرام آقای دکتر بهروز حبیبی کلیک کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *