متخصص ایمپلنت در تهران | دکتر بهروز حبیبی | drbehroozhabibi.com

ایمپلنت های دندانی در چند دهه گذشته پیشرفت زیادی داشته اند. و اکنون آنها سالم ترین ، با کیفیت ترین و واقعی ترین روش برای جایگزینی دندان های از دست رفته یا آسیب دیده هستند. برخی از ایمپلنت های دندانی حتی در صورت مراقبت مناسب از آنها تا آخر عمر دوام می آورند.

دکتر بهروز حبیبی، متخصص ایمپلنت در تهران دارنده دکترای تخصصی دندانپزشکی در رشته جراحی لثه و ایمپلنت از دانشگاه تهران میباشند. و ارائه خدمات دندانپزشکی با کمترین درد و ناراحتی و با بهترین کیفیت انجام می شود.

با این حال ، موفقیت یا شکست ایمپلنت های دندانی شما به عوامل مختلفی بستگی دارد. که بسیاری از آنها تحت کنترل شما هستند. شکست ایمپلنت دندان بسیار نادر است. اما ممکن است اتفاق بیفتد.

بنابراین چگونه می توانید از شکست ایمپلنت های دندانی خود جلوگیری کنید؟ در اینجا چیزی است که باید بدانید.

چند دلیل برای شکست ایمپلنت دندان

(متخصص ایمپلنت در تهران)

کاشت دندان به دلایل مختلف ممکن است شکست بخورد ، اما شایع ترین و قابل پیشگیری ترین آنها عفونت و از دست دادن استخوان است.

پری ایمپلنتیت نوعی عفونت است که در اطراف ایمپلنت و داخل لثه ایجاد می شود. این عفونت معمولاً در نتیجه بهداشت ضعیف دندان پس از عمل کاشت دندان ایجاد می شود و می تواند منجر به از دست دادن بیشتر استخوان و شکست ایمپلنت شود.

همچنین ممکن است ایمپلنت نتواند با استخوان فک موجود شما ادغام شود. این امر معمولاً در بیماران با تراکم استخوان فک پایین یا در بیمارانی که بعد از عمل کاشت دچار ضربه های دندانی می شوند ، اتفاق می افتد.

متخصص ایمپلنت در تهران

علائم شکست: چگونه بفهمیم ایمپلنت های دندان شما در حال شکست هستند؟

در حالی که چندین علت احتمالی مختلف برای شکست ایمپلنت وجود دارد ، علائم یکسان هستند. اگر بدانید که ایمپلنت های دندانی شما دچار درد یا ناراحتی شدید در داخل یا اطراف ایمپلنت های دندانی خود می شوید. اگر لثه های شما متورم یا ملتهب است یا اگر شل شدن ایمپلنت شما شروع می شود.

درمان: در مورد شکست ایمپلنت چه باید کرد؟

(متخصص ایمپلنت در تهران)

درمان شکست ایمپلنت بستگی به علت شکست دارد. در مواردی که عفونت لثه باعث از بین رفتن ایمپلنت می شود. که به آن پری ایمپلنتیت می گویند-درمان ممکن است شامل تمیز کردن ایمپلنت و تمرکز بر شیوه های بهتر بهداشت دهان و دندان در آینده باشد. در صورت تشخیص و درمان زودهنگام ، پیش ایمپلنتیت دارای پیش آگهی بسیار مثبتی است.

در صورت آسیب یا فشار بر استخوان اطراف ایمپلنت ، ممکن است نیاز به پیوند استخوان باشد. ایمپلنت های دندانی را فقط می توان در نقاطی روی استخوان فک قرار داد که دارای تراکم استخوان کافی هستند. اگر از بین رفتن استخوان فک یا آسیب استخوان باعث شکست ایمپلنت شده باشد ، درمان شامل پیوند استخوان می شود.

مراقبت و نگهداری ایمپلنت دندان: چگونه از شکست ایمپلنت جلوگیری کنیم.

متخصص ایمپلنت در تهران

احتمال شکست ایمپلنت دندان می تواند ترسناک باشد. خبر خوب این است که جلوگیری از شکست ایمپلنت دندان در واقع بسیار آسان است.

بهترین راه برای سالم نگه داشتن ایمپلنت های دندانی – و در دهان – رعایت بهداشت دهان و دندان است. دوبار در روز مسواک بزنید و نخ دندان بکشید و از دهانشویه آنتی باکتریال بدون الکل استفاده کنید.

برخی تغییرات در رژیم غذایی شما نیز ممکن است مفید باشد. از خوردن آب نبات سفت و سایر غذاهایی که روی دندان ها زبر هستند خودداری کنید.

دکتر بهروز حبیبی، متخصص ایمپلنت در تهران دارنده دکترای تخصصی دندانپزشکی در رشته جراحی لثه و ایمپلنت از دانشگاه تهران میباشند و ارائه خدمات دندانپزشکی با کمترین درد و ناراحتی و با بهترین کیفیت انجام می شود.

شما همچنین می خواهید هر سه تا شش ماه یکبار به دندانپزشک خود مراجعه کنید تا اطمینان حاصل کنید که هر گونه مشکل ایجاد شده می تواند زود درمان شود. دکتر بهروز حبیبی از جدیدترین نوآوری های تکنولوژیکی برای ارائه ایمپلنت های دندانی با کیفیت بالا به بیماران استفاده می کند.

برای عضویت در کانال اینستاگرام آقای دکتر بهروز حبیبی کلیک کنید.