بهترین دکتر ایمپلنت در تهران | دکتر بهروز حبیبی

بهترین دکتر ایمپلنت در تهران | دکتر بهروز حبیبی


آیا می توان باندینگ دندان را برداشت؟

متخصص ایمپلنت دندان تهران

  تیم آگاه ما همیشه خوشحال است که به هر سؤالی که ممکن است داشته باشید پاسخ دهد و به شما در درک گزینه های خود برای دندانپزشکی زیبایی کمک کند.

بله، باندینگ دندان قابل برداشتن است – این فرآیند برگشت پذیر است!

باندینگ دندان یک درمان افزایشی است. نیازی به برداشتن هیچ یک از مینای دندان طبیعی شما نیست. در عوض، دندان شما به سادگی با اسید ملایم زبر می شود. سپس، یک ماده کامپوزیت ساخته شده از رزین و شیشه خرد شده به طور مستقیم روی دندان شما اعمال می شود. دندانپزشک شما این مواد را تا زمانی شکل می دهد که دقیقاً مانند بخشی از دندان های طبیعی شما به نظر برسد.

از آنجایی که نیازی به برداشتن هیچ یک از ساختار طبیعی دندان شما نیست، مواد باندینگ را می توان بدون آسیب به مینای دندان برداشت. این برخلاف سایر درمان های زیبایی مانند ونیر است. روکش ها نیاز به برداشتن یک لایه نازک از مینای دندان دارند، بنابراین روند برگشت پذیر نیست.

چگونه باندینگ دندان برداشته می شود؟

باندینگ دندان معمولاً با نوع خاصی از کاغذ سنباده برداشته می شود که روی یک دیسک کوچک با چرخش سریع قرار می گیرد. دندانپزشک شما از این ابزار برای حذف تمام مواد باندینگ از هر یک از دندان های شما استفاده می کند و اثرات باندینگ دندان را معکوس می کند.

بهترین متخصص ایمپلنت در تهران برای جراحی وزیبایی دندان ها بهترین گزینه ی انتخابی از بین دندانپزشکان می باشد.

آیا پس از برداشتن باندینگ دندان‌های من مانند گذشته به نظر می‌رسد؟

در اکثر موارد، بله. با این حال، آنها به احتمال زیاد روشن یا براق نخواهند بود، زیرا سطح مینای دندان باید قبل از عمل باندینگ با اسید اچ شود.

علاوه بر این، اگر می خواهید اثرات باندینگ دندان را معکوس کنید، باید مطمئن شوید که با یک دندانپزشک زیبایی متخصص مانند دکتر امی گاوین کار می کنید. هنگام سنباده زدن دندان های باند شده، به راحتی می توان به طور تصادفی بخشی از ساختار طبیعی دندان خود را از بین برد. یک دندانپزشک زیبایی با تجربه می تواند تنها مواد کامپوزیت را از بین ببرد و مینای دندان شما دست نخورده باقی بماند.

متخصص ایمپلنت در تهران بهترین ها را ارائه می دهد.

دکتر بهروز حبیبی - متخصص ایمپلنت - جراحی لثه زعفراینه - متخصص ایمپلنت در تهران

دکتر بهروز حبیبی – متخصص ایمپلنت – جراحی لثه زعفراینه – متخصص ایمپلنت در تهران

چرا من می خواهم باندینگ دندان را حذف کنم؟

بنابراین، چرا در وهله اول به زحمت از بین بردن باندینگ دندانی می روید؟ در اینجا چند دلیل وجود دارد.

برای بازگرداندن آسیب به یک یا چند دندان باند شده – اگر در یک یا چند دندان باند شده خود ترک یا بریدگی دارید، ممکن است بهتر باشد قبل از افزودن مواد کامپوزیت بیشتر، باندینگ را به طور کامل از بین ببرید.
اگر از نتایج خود ناراضی هستید – این نادر است، اما ممکن است لبخند شما آنطور که می خواستید به نظر نرسد، یا ممکن است به دلایل دیگری از نتایج ناراضی باشید.
اگر چنین است، معمولاً بهتر است مواد چسبنده را حذف کنید. سپس، می‌توانید دندانپزشک زیبایی متفاوتی را برای کار و بررسی درمان باندینگ بیشتر یا درمانی مانند روکش‌های چینی پیدا کنید.
برای آماده‌سازی دندان‌هایتان برای روکش‌ها – اگر دندان‌هایتان را باند کرده‌اید اما تصمیم گرفته‌اید که روکش می‌خواهید، قبل از اینکه دندان‌هایتان برای روکش آماده شود، باید مواد باندینگ برداشته شود.

به باندینگ دندان و دندانپزشکی زیبایی علاقه دارید؟

اگر سوالات بیشتری در مورد دندانپزشکی زیبایی دارید، توصیه می کنیم همین امروز برای مشاوره زیبایی با دکتر بهروز حبیبی برنامه ریزی کنید.

او می تواند دهان شما را معاینه کند و تعیین کند که کدام درمان ممکن است برای شما مناسب باشد و به هر سوال دیگری که ممکن است داشته باشید پاسخ دهد.

با هم می توانید یک برنامه درمانی را انتخاب کنید که برای شما بهترین است.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *