متخصص ایمپلنت در تهران

متخصص ایمپلنت در تهران


آیا می دانید تاج دندان چقدر دوام دارد؟

ماندگاری تاج دندان

 به لطف پیشرفت در تکنیک ها و فناوری، حفظ، بازیابی و تقویت لبخند شما راحت تر از همیشه است.

یکی از بزرگ‌ترین پیشرفت‌ها، تاج‌های CEREC است که مزه ناخالص و نیاز به قرار ملاقات‌های متعدد را دور می‌زند. در حال حاضر، دندان شما می تواند در همان روز ترمیم شود! اما دقیقا چقدر طول می کشد؟ برای پاسخ به خواندن ادامه دهید!

مواردی که باید در مورد ایمپلنت های دندانی بدانید را از اینجا بخوانید.

ساخت تاج CEREC چقدر طول می کشد؟

از برداشت های اولیه تا قرار دادن نهایی، این فرآیند حدود دو ساعت طول می کشد تا تکمیل شود. خبر خوب این است که، اگرچه تکنولوژی پشت تاج های CEREC پیچیده است، اما این روش ساده است.

برای شروع، قبل از برداشتن یک قالب دقیق (و بدون بتونه!) دندان را درمان می کنیم. از آنجا، تاج با نهایت دقت ساخته می شود. پس از آماده شدن، آن را قرار می دهیم، تنظیمات لازم را انجام می دهیم و مطمئن می شویم که به راحتی جا می شود.

5 مزیت بی‌ارزش تاج‌های سرک نمی توان منکر مزایای صرفه جویی در زمان تاج های سرک شد.

با این حال، این تنها مزیت این درمان ترمیم کننده دندان نیست!

متخصص ایمپلنت در تهران بهترین جنس از روکش و تاج دندان را به شما پیشنهاد میکند.

متخصص ایمپلنت در تهران

بیماران همچنین می توانند از:

افزایش قدرت جویدن به لطف مواد با کیفیت بالا. ظاهری طبیعی به دلیل طیف گسترده ای از سایه های واقعی. طول عمر بیش از 10 سال با مراقبت مناسب. بهبود سلامت دهان و دندان. یک ترمیم مقاوم در برابر لکه و مقاوم در برابر حفره.

چگونه بفهمیم تاج های CEREC برای شما مناسب هستند یا خیر آیا با دندان پوسیده یا آسیب دیده دست و پنجه نرم می کنید؟

سپس تاج های CEREC ممکن است بهترین مناسب برای شما باشند. برای فهمیدن این موضوع، باید یک قرار ملاقات با دندانپزشک خود تعیین کنید. در طول معاینه، آنها می توانند به دندانی که شما را آزار می دهد نگاهی بیندازند، ریشه مشکل را تعیین کنند و تصمیم بگیرند که آیا روکش CEREC راه حل ایده آلی است یا خیر.

از آنجایی که آنها کاملا شخصی، فوق العاده همه کاره هستند و از مواد باکیفیت تشکیل شده اند، معمولاً همینطور هستند! تاج های سرک نه تنها لبخند شما را در همان روز باز می گرداند، بلکه می توان آن ها را نیز در عرض چند ساعت گذاشت!

متخصص ایمپلنت در تهران

 

در مورد انواع تاج ها و چگونگی ترمیم دندانهای آسیب دیده بخوانید.

از آنجایی که روکش‌های موقت و ویزیت‌های متعدد می‌توانند ناخوشایند باشند، سخت نیست که بفهمیم چرا این فناوری دندانپزشکی نوآورانه راه حلی برای دندانپزشکان و بیماران است. اگر می خواهید درباره ترمیم های یک روزه بیشتر بدانید، در تماس با تیم دندانپزشکی خود تردید نکنید!

ما در تهران معتقد است دندانپزشکی باید مهربان، دلسوز، جامع و راحت باشد. برای انجام این ماموریت، ما از آخرین فناوری دندانپزشکی، از جمله روکش‌های مرغوب استفاده می‌کنیم، که نیاز به قالب‌گیری ناخالص بتونه و قرار ملاقات‌های متعدد را دور می‌زند. درعوض، ما می‌توانیم ترمیم شما را با نهایت راحتی و سرعت بدون از دست دادن دقت طراحی کنیم. اگر در مورد روکش های دندانی در همان روز سؤالی دارید یا می خواهید یک قرار ملاقات تعیین کنید، از وب سایت ما دیدن کنید یا با شماره 𝟬𝟵𝟬𝟯𝟮𝟳𝟭𝟴𝟵𝟯𝟵 تماس بگیرید.

برای عضویت و مشاهده صفحه اینستاگرام آقای دکتر بهروز حبیبی اینجا کلیک کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *