متخصص ایمپلنت در تهران

ایمپلنت به عنوان یک درمان اصلاح لبخند است

درمان اصلاح لبخند

اگر دندان های از دست رفته دارید، ایمپلنت های دندانی می توانند بخشی از اصلاح لبخند شما باشند. ایمپلنت به عنوان جایگزینی برای ریشه از دست رفته هنگام افتادن دندان عمل می کند. در فرآیندی به نام osseointegration با بافت استخوانی اطراف خود ترکیب می شود. ایمپلنت‌ها را می‌توان با روکشی برای استفاده به عنوان یک دندان مصنوعی یا می‌توان با ترمیم‌هایی مانند بریج و پروتز نصب کرد.

اصلاح لبخند ترکیبی از درمان های زیبایی است که با هدف بهبود ظاهر لبخند بیمار انجام می شود. این یک راه حل عالی برای افرادی است که از ظاهر دندان ها و لثه های خود راضی نیستند.

 

متخصص ایمپلنت در تهران

کاشت ایمپلنت به عنوان بخشی از اصلاح لبخند شما

دندانپزشکان اغلب ایمپلنت را به افرادی که دندان های از دست داده اند توصیه می کنند زیرا این پروتزها نزدیک ترین چیز به دندان واقعی هستند. همچنین ایمپلنت تنها ترمیم دهانی است که بافت استخوانی فک فرد را پس از از دست دادن دندان حفظ می کند. ایمپلنت به فک بیمار این امکان را می دهد که به تحریکات لازم برای سالم بودن ادامه دهد.

ایمپلنت ها معمولا با تیتانیوم ساخته می شوند که یک ماده زیست سازگار است. آنها همچنین می توانند از مواد دیگری مانند زیرکونیوم برای بیمارانی که به تیتانیوم واکنش منفی نشان می دهند ساخته شوند. ایمپلنت ها درصد موفقیت بالایی در 98 درصد دارند.

برای عضویت و مشاهده صفحه اینستاگرام دکتر بهروز حبیبی متخصص ایمپلنت در تهران اینجا کلیک کنید.

فرآیند ایمپلنت دندان

فرآیند کاشت ایمپلنت دندان با مشاوره با دندانپزشک شروع می شود. دندانپزشک بیمار را ارزیابی می کند تا مشخص کند که آیا آنها شرایط بهداشتی دارند که ایمپلنت را گزینه بدی برای آنها می کند یا خیر. نصب ایمپلنت‌ها به جراحی جزئی دهان نیاز دارد، بنابراین افرادی که شرایط سلامتی دارند که می‌توانند روند بهبودی را مختل کنند، مانند دیابت یا اختلالات سیستم ایمنی، واجد شرایط تلقی شوند.

افرادی که عادات خاصی مانند سیگار کشیدن یا مصرف الکل دارند که روند بهبودی را کند می کند، ممکن است قبل از کاشت ایمپلنت خود مجبور به ترک این عادت شوند.

دندانپزشک همچنین بافت استخوان فک بیمار را ارزیابی می کند تا مشخص کند که آیا بافت استخوانی سالم کافی برای حمایت از ایمپلنت دارد یا خیر. نداشتن بافت استخوانی مورد نیاز به طور خودکار فرد را رد صلاحیت نمی کند. دندانپزشکان می توانند پیوند استخوان را برای تقویت بافت های استخوانی فک بیمار انجام دهند. بهبودی پیوند استخوان ممکن است تا سه ماه طول بکشد و بیمار باید قبل از اقدام به کاشت به طور کامل بهبود یابد.

متخصص ایمپلنت در تهران را بشناسید.

 

متخصص ایمپلنت در تهران

جراحی برای نصب ایمپلنت های دندانی

دندانپزشک قبل از اقدام به نصب ایمپلنت، یک شات بی حسی موضعی تجویز می کند. سپس متخصص دهان و دندان برشی را در لثه های بیمار ایجاد می کند. این به آنها اجازه می دهد تا به استخوان فک برسند. دندانپزشک یک سوراخ کوچک در فک بیمار ایجاد می کند. ایمپلنت به داخل سوراخ رانده می شود تا زمانی که توسط بافت های استخوانی در جای خود ثابت شود. دندانپزشک برش را به سمت بالا می بندد و تا شش ماه به ایمپلنت فرصت می دهد تا با بافت های استخوانی که آن را در جای خود نگه می دارند ترکیب شود.

هنگامی که ایمپلنت ذوب شد، دندانپزشک یک اباتمنت و ایمپلنت را برای تکمیل فرآیند نصب می کند.

برای راهنمایی بیشتر با متخصصان ما تماس بگیرید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *