متخصص ایمپلنت در تهران

متخصص ایمپلنت در تهران


 علائم درد و افتادگی فک TMJ را دارید؟

 علائم درد و افتادگی فک

آیا می دانستید در برخی موارد، نامرتبی دندان ها می تواند باعث TMJ شود؟ اگر با احساسات دردناک TMJ زندگی می کنید و دندان های نامرتب دارید، به خواندن ادامه دهید تا متوجه شوید که چگونه ارائه دهندگان مراقبت های دندانی در کلینیک دکتر بهروز حبیبی در تهران می توانند به کاهش درد TMJ شما کمک کنند و با بازسازی کامل دهان، لبخندی بهتر برای شما ایجاد کنند.

TMJ چیست؟

TMJ که مخفف مفصل گیجگاهی فکی است، استخوان های فک شما را به جمجمه متصل می کند. اگر شما یک ساکن تهران با اختلال گیجگاهی فکی هستید که معمولاً به آن فقط TMJ گفته می شود، احتمالاً این موارد را تجربه می کنید:

  • درد در صورت شما؛
  • درد در ناحیه مفصل فک شما؛
  • درد در گردن و شانه ها؛
  • درد یا حساسیت در گوش هنگام جویدن، دهان باز کردن یا صحبت کردن.
  • مشکل باز کردن دهان
  • هنگامی که دهان خود را باز یا بسته می کنید، صدای ترکیدن.
  • احساس خستگی در صورت شما؛
  • مشکل در جویدن یا گاز گرفتن ناگهانی ناراحت کننده؛
  • احساس عدم تناسب دندان های بالا و پایین با هم؛ و
  • تورم در سمت آسیب دیده صورت شما.

متخصص ایمپلنت در تهران

به صفحه اینستاگرام آقای دکتر بهروز حبیبی بپیوندید.

بازسازی کامل دهان چیست؟

اگر نامرتبی دندان‌ها باعث TMJ شما می‌شود، بازسازی کامل دندان ممکن است به کاهش درد TMJ شما کمک کند و مزیت بیشتری از لبخندی زیباتر برای شما به نمایش بگذارد. بازسازی کامل دندان زمانی است که قوس دندانی بالایی و پایینی شما با یک سری پروتزهای طبیعی و طبیعی جایگزین شود. برای مبتلایان به TMJ بلمونت، نتیجه درد کمتر دهان و فک و لبخندی زیباتر است.


متخصص ایمپلنت در تهران با توجه به تجارب درخشانی که دارد با وجود هر مشکلی برای شما پیشنهادات ویژه ای ارائه می دهد.


چه رویه هایی ممکن است در بازسازی کامل دهان گنجانده شود؟

چندین روش دندانپزشکی وجود دارد که ارائه دهنده مراقبت های دندانی بلمونت شما ممکن است در بازسازی کامل دندان برای کاهش TMJ از آنها استفاده کند. این رویه ها عبارتند از:

• ایمپلنت های دندانی

هنگامی که صحبت از بازسازی کامل دهان می شود، ایمپلنت دندان طولانی ترین روشی است که می توانید دریافت کنید. در واقع، با رعایت بهداشت دهان و دندان، ایمپلنت های دندانی می توانند یک عمر دوام بیاورند! ایمپلنت های دندانی میله های تیتانیومی هستند که برای تقلید از ساختار ریشه طبیعی شما در لثه ها قرار می گیرند. سپس یک تاج یا مجموعه ای از روکش ها به ایمپلنت دندانی متصل می شوند و دندان هایی طبیعی به شما می دهند.

وقتی نوبت به بازسازی کامل دندان می رسد، نیازی به کاشت ایمپلنت دندان برای هر دندان از دست رفته ندارید. حداقل چهار ایمپلنت دندان را می توان در استخوان فک قرار داد، با یک سری قوس های تاجی متصل به ایمپلنت های دندانی، لبخند زیبایی را به شما هدیه می دهد که دوست دارید آن را به نمایش بگذارید.

آیا کاشت دندان درد دارد از اینجا بخوانید.


متخصص ایمپلنت در تهران

• تاج ها

اگر دندان‌هایی دارید که پوسیده یا آسیب دیده‌اند، ممکن است لازم باشد روی آن‌ها تاج دندان قرار دهید. روکش های دندانی روی دندان های موجود بخش محبوب بازسازی کامل دهان هستند.

• پل ها

اگر بیشتر دندان‌هایتان را تعویض کنید، اما هنوز هم دندان‌های سالم و منظمی دارید، می‌توانید بریج‌هایی را برای بازسازی کامل دهان خود در نظر بگیرید. پل ها مجموعه ای از 3 تاج یا بیشتر متصل هستند. تاج های انتهایی روی دندان های سالم شما قرار می گیرند، در حالی که تاج های میانی روی دندان های از دست رفته یا کشیده شده شما می روند.

 با متخصصان ما تماس بگیرید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *