متخصص-ایمپلنت-در-تهران | دکتر-بهروز-حبیبی-در-تهران

متخصص-ایمپلنت-در-تهران | دکتر-بهروز-حبیبی-در-تهران


آیا ایمپلنت های دندانی می توانند به شما در طول عمر بیشتر کمک کنند؟

طول عمر با ایمپلنت دندان

 

اگر از هر متخصص پزشکی بپرسید که چگونه می توانید زندگی طولانی و سالمی داشته باشید، احتمالاً مواردی مانند ورزش و تغذیه مناسب را ذکر می کنند. آنها ممکن است در مورد سلامت دهان و دندان شما صحبت نکنند – اما وضعیت دندان های شما در واقع می تواند امید به زندگی شما را تحت تاثیر قرار دهد!

به طور خاص، از دست دادن دندان با افزایش خطر مرگ مرتبط است. بیایید در مورد اینکه چرا چنین است و چگونه ایمپلنت های دندانی می توانند به شما کمک کنند از همه چیزهایی که زندگی ارائه می دهد تا زمانی که ممکن است لذت ببرید صحبت کنیم.

دکتر بهروز حبیبی ، متخصص ایمپلنت در تهران  می باشند که در زمینه ایمپلنت دندان و بهبود لبخند شما سوابق درخشان دارند.

متخصص-ایمپلنت-در-تهران | دکتر-بهروز-حبیبی-در-تهران

متخصص-ایمپلنت-در-تهران | دکتر-بهروز-حبیبی-در-تهران

از دست دادن دندان و کاهش امید به زندگی

بیماری قلبی علت اصلی مرگ و میر در ایالات متحده است و تحقیقات نشان می دهد افرادی که تا سن 65 سالگی 5 دندان یا بیشتر از دست داده اند بیشتر در معرض ابتلا به آن هستند.

چنین افرادی همچنین در معرض افزایش خطر ابتلا به دیابت و پوکی استخوان هستند که هر دو می توانند منجر به کوتاه شدن طول عمر شوند. همچنین قابل توجه است که سالمندانی که در سن 74 سالگی دارای مجموعه کامل دندان هستند، بسیار بیشتر از کسانی که از از دست دادن دندان رنج می برند، به 100 سالگی می رسند.

دلیل ارتباط قوی بین از دست دادن دندان و کوتاه شدن طول عمر چیست؟

یکی از دلایل احتمالی بیماری لثه است که یکی از دلایل رایج از دست دادن دندان ها است. باکتری هایی که باعث بیماری لثه می شوند می توانند به صورت مخفیانه وارد جریان خون شوند و بر سایر سیستم های بدن تأثیر بگذارند و خطر حمله قلبی، سکته مغزی و سایر مشکلات را افزایش دهند.

دلیل احتمالی دیگر این است که از دست دادن دندان و سایر مشکلات سلامتی اغلب دارای عوامل خطر مشترک هستند، مانند سیگار کشیدن و رژیم غذایی نامناسب.

 اینستاگرام دکتر بهروز حبیبی متخصص ایمپلنت 
متخصص-ایمپلنت-در-تهران | دکتر-بهروز-حبیبی-در-تهران

متخصص-ایمپلنت-در-تهران | دکتر-بهروز-حبیبی-در-تهران

ایمپلنت دندان – کلیدی برای زندگی طولانی تر؟

ایمپلنت های دندانی گاهی اوقات “بهترین چیز بعدی برای دندان های طبیعی” نامیده می شوند. این گفته قطعا درست است! این شکل از جایگزینی دندان فواید زیادی دارد، از جمله مزایایی که به شما کمک می‌کند تا زندگی سالم‌تر و شاید طولانی‌تری داشته باشید.

یک نیش قوی تحقیقات نشان داده است که مردان سالخورده با نیش ضعیف تا 84 درصد بیشتر از مردانی که نیش قوی دارند قبل از رسیدن به اواسط 80 سالگی از دنیا می روند. ایمپلنت های دندانی نیروی بایتی را ارائه می دهند که بسیار قوی تر از آنچه با پروتزهای سنتی دریافت می کنید است.

توانایی خوردن یک رژیم غذایی سالم. برخی از افرادی که چندین دندان از دست داده اند، تنوع در رژیم غذایی خود ندارند، که می تواند منجر به کمبودهای تغذیه ای شود.

ایمپلنت های دندانی می توانند شما را قادر سازند که تقریباً هر چیزی را بخورید، از جمله سبزیجات خام، آجیل های ترد، گوشت های سفت و موارد دیگر.

یک زندگی اجتماعی بهبود یافته تنهایی مزمن و انزوای اجتماعی هر دو با افزایش خطر مرگ مرتبط هستند. اگر از دست دادن دندان بر زندگی اجتماعی شما تأثیر منفی گذاشته باشد، ایمپلنت دندان ممکن است به شما اعتماد به نفس لازم برای رفتن به قرار ملاقات، لبخند زدن در عکس ها و لذت واقعی از تعامل خود با افراد دیگر را بدهد.

خطر کمتر از دست دادن دندان در آینده. از دست دادن دندان اغلب با از دست دادن دندان بیشتر همراه است. ایمپلنت های دندانی ممکن است احتمال از دست دادن بیشتر دندان های طبیعی خود را کاهش دهند.

از دست دادن دندان می تواند عمر شما را کوتاه کند! خوشبختانه، با این حال، ایمپلنت دندان می تواند لبخند شما را بازگرداند و شاید طول عمر شما را افزایش دهد.

اگر می خواهید با تیم ما در مورد گزینه های جایگزینی دندان خود مشورت کنید، با ما تماس بگیرید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *