ایمپلنت دندان در تهران

ایمپلنت دندان در تهران


ایمپلنت های دندانی در مقایسه با دندان های واقعی چقدر قوی هستند؟

ایمپلنت دندان در تهران

مدت زمان مطالعه: 10 دقیقه

ایمپلنت‌های دندانی به دلیل تقلید از حس، تناسب و ظاهر دندان‌های طبیعی محبوبیت زیادی به دست آورده‌اند. این به عملکرد آنها نیز گسترش می یابد و آنها به شما توانایی جویدن، لبخند زدن، گاز گرفتن و صحبت کردن را می دهند. بیش از 30 سال است که ایمپلنت های دندانی به عنوان بهترین تکنیک برای جایگزینی دندان های از دست رفته یا آسیب دیده به شدت مورد توجه قرار گرفته اند. ایمپلنت های دندانی در صورت مراقبت مناسب بادوام هستند.

چه چیزی ایمپلنت های دندانی را با دندان های معمولی متفاوت می کند؟

ایمپلنت دندان دارای سه قسمت است که از یک روکش سرامیکی، یک استوانه پیچ مانند و یک اباتمنت تشکیل شده است. استوانه نشان دهنده ریشه دندان است. تکیه گاه به عنوان رابط بین تاج و سیلندر عمل می کند. تاج به عنوان قسمت قابل مشاهده ایمپلنت عمل می کند. سیلندر و تکیه گاه آن از تیتانیوم ساخته شده است که مسلماً یکی از قوی ترین فلزات موجود است. پس از جراحی، استخوان بهبود می یابد و در اطراف سیلندر جوش می خورد. ایمپلنت به اندازه دندان واقعی یا حتی قوی تر می شود زیرا محکم در استخوان گیر می کند.

دکتر بهروز حبیبی ، متخصص ایمپلنت در تهران ، دارنده دکترای تخصصی دندانپزشکی در رشته جراحی لثه و ایمپلنت می باشند. ایشان با بیش از ۲۰ سال تجربه کار کلینیکی، مطبی و چند هزار کاشت ایمپلنت جزو پزشکان پرکار و شناخته شده در حوزه ایمپلنت می باشند و مفتخر هستند به بیماران که به ایشان مراجعه کرده و میکنند در مورد هرگونه مسئله ای از جمله ایمپلنت دندان در تهران با تخصص و تجربه ی بالای خود خدمت کنند.

برخلاف دندان های واقعی، ایمپلنت های دندانی در برابر پوسیدگی آسیب پذیر نیستند. باکتری ها به مینای دندان حمله می کنند که منجر به ایجاد حفره و پوسیدگی دندان می شود. در صورت عدم درمان، وضعیت بدتر می شود و می تواند منجر به از دست دادن دندان شود. خوشبختانه، ایمپلنت ها نمی توانند توسط باکتری ها خورده شوند زیرا از سرامیک و تیتانیوم ساخته شده اند. این باعث می شود ایمپلنت های دندانی در مقایسه با دندان های واقعی بادوام تر و محکم تر شوند.

 

ایمپلنت دندان در تهران

ایمپلنت دندان در تهران

 

چرا به ایمپلنت دندان نیاز دارید؟

آیا از دندان عفونی که واقعاً درد دارد رنج می برید؟ با تعیین وقت قبلی در مرکز دندانپزشکی کلاب Upper Hunt در اتاوا می توانید برای تعیین وضعیت دندان معاینه کنید. اگر نتوان آن را نجات داد یا ثابت کرد، ممکن است کشیدن دندان توصیه شود. کشیدن هیچ گزینه دیگری به جز جایگزینی آن با ایمپلنت دندان برای شما باقی نمی گذارد.

آیا یک یا چند دندان واقعی شما از دست رفته است؟

لازم نیست لبخند خود را به دلیل چند جای خالی باقی مانده از دندان های از دست رفته پنهان کنید. هر دلیلی برای از دست دادن دندان های طبیعی خود داشته باشید، ایمپلنت همیشه این مشکل را برطرف می کند. درک این نکته مهم است که از دست دادن طولانی مدت دندان می تواند باعث جابجایی دندان های شما شود. جابجایی دندان ها منجر به ناهماهنگی می شود که بر لبخند، عملکرد جویدن شما تأثیر می گذارد و منجر به اختلالات مفصل فک می شود. ایمپلنت های دندانی می توانند به شما در جلوگیری از همه این مشکلات کمک کنند.

پیشنهاد مطالعه: آنچه باید درباره ی دندان های کاذب بدانید؟

آیا دندان مصنوعی لق دارید؟

دندان مصنوعی معمولا راه حل دائمی نیست. ممکن است از تعمیر پروتزهای لق که حتی مناسب نیستند خسته شوید. برای رهایی از این وضعیت بی پایان، می توانید به ایمپلنت های دندانی روی بیاورید. ایمپلنت یکی از گزینه های نادر دائمی است.

آیا می خواهید ظاهر فیزیکی خود را ارتقا دهید؟ استفاده کنندگان از دندان مصنوعی یا افرادی که دندان طبیعی ندارند اغلب از تحلیل استخوان رنج می برند. با از دست دادن استخوان، ظاهری گود رفته صورت ظاهر می شود که با افزایش سن پیشرفت می کند. ایمپلنت های دندانی رشد استخوان را تحریک می کنند و استحکامی ایجاد می کنند که به بهبود ظاهر صورت شما کمک می کند.

 

ایمپلنت دندان در تهران

ایمپلنت دندان در تهران

 

مزایای ایمپلنت دندان چیست؟

– بهبود گفتار: هنگامی که دندان‌هایتان را از دست می‌دهید یا پروتزهای دندانی نامناسبی دارید، گفتار شما قطع می‌شود و احتمالاً غرغر می‌کنید. با ایمپلنت‌های دندانی، می‌توانید بدون نگرانی از وقفه در اثر حرکات ناخواسته دندان صحبت کنید.

– ظاهر واقعی: ایمپلنت ها احساس، تناسب و ظاهری شبیه به دندان های طبیعی شما دارند. آنها طوری طراحی شده اند که با استخوان فک ترکیب می شوند و به شما یک راه حل دائمی می دهند.

– دوام: در صورت مراقبت، ایمپلنت های دندانی مادام العمر دوام خواهند داشت. تنها چیزی که نیاز دارید این است که از بهداشت مناسب اطمینان حاصل کنید و از صدمات فیزیکی جلوگیری کنید.

– به شما اعتماد به نفس می دهد: ایمپلنت ها لبخند شما را باز می گرداند، تراز کامل دندان ها را به شما می بخشد و ظاهری درخشان مرواریدی به شما می دهد که به شما کمک می کند احساس بهتری نسبت به خودتان داشته باشید. شما حتی در هنگام صحبت یا تعامل با افراد دیگر اعتماد به نفس خواهید داشت.

– بهبود سلامت دهان و دندان: جراحی ایمپلنت با دندان های مجاور تداخلی ندارد. هیچ یک از دندان ها برای حمایت از ایمپلنت تغییر نمی کنند. فقط محل آسیب دیده با ایمپلنت سرویس می شود که سلامت دهان و دندان درازمدت تمام دندان های طبیعی موجود شما را بهبود می بخشد. آنها شکاف هایی را که می توانست محل رشد باکتری ها باشد را پر می کنند.

– بهبود جویدن و خوردن: ایمپلنت ها محکم به استخوان فک متصل می شوند. آنها بخشی از شما می شوند آنها به شما اجازه می دهند حتی سخت ترین غذاها را بدون درد یا ناراحتی بخورید.

دکتر بهروز حبیبی ، متخصص ایمپلنت در تهران ، دارنده دکترای تخصصی دندانپزشکی در رشته جراحی لثه و ایمپلنت می باشند. ایشان با بیش از ۲۰ سال تجربه کار کلینیکی، مطبی و چند هزار کاشت ایمپلنت جزو پزشکان پرکار و شناخته شده در حوزه ایمپلنت می باشند و مفتخر هستند به بیماران که به ایشان مراجعه کرده و میکنند در مورد هرگونه مسئله ای از جمله ایمپلنت دندان در تهران با تخصص و تجربه ی بالای خود خدمت کنند.

اگر نیاز به خدمات دندانپزشکی با کیفیت بالا دارید، به شما پیشنهاد میکنیم حتما با متخصصان ما تماس بگیرید.

برای عضویت و مشاهده صفحه اینستاگرام آقای دکتر بهروز حبیبی اینجا کلیک کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *