متخصص ایمپلنت تهران | بهترین متخصص ایمپلنت در زعفرانیه تهران

متخصص ایمپلنت تهران | بهترین متخصص ایمپلنت در زعفرانیه تهران


ایمپلنت دندان در دوران شیردهی

ایمپلنت دندان در دوران شیردهی

 

بدون توجه به اینکه چقدر از شیر دادن به کودک خود هیجان زده اید. یا از تصمیم خود برای پرستاری از کودک خود راضی هستید. پیاده روی در آن جاده بدون هیچ گونه حمایتی بسیار سخت خواهد بود. بنابراین بسیاری از مادران شیرده با مخالفت رئیس ، همکار ، پزشک و حتی خانواده خود روبرو هستند. این دلسردکننده است ، خصوصاً وقتی به این فکر می کنید. که حمایت از موفقیت در شیردهی چقدر مهم است.

یک مطالعه نشان داد :

که شماره یک مادران از شیردهی منصرف شده اند. زیرا آنها از حمایت لازم پس از زایمان برخوردار نیستند. اگر سینه بهترین است ، پس چرا افراد بیشتری برای مادران شیرده دنیا قدم نمی گذارند؟ . متخصص ایمپلنت در تهران همه ی آنچه که باید بدانید را توضیح خواهد داد.    من با دانیل داونز اسپرادلین ، مشاور مجوز شیردهی معتبر توسط آکادمی سیاست و شیردهی معتبر.  صاحب خدمات شیردهی Oasis و پاملا هوارد و جاستین اندرسون ، مشاوران شیردهی در مطب متخصص اطفال صحبت کردم.

متخصص ایمپلنت در تهران (1.شیردهی هنگام مصرف استروئیدها:)

من تازه در ماه اکتبر صاحب نوزادی شدم و او منحصراً از شیر مادر تغذیه می کرده است. اما من تازه بیمار شدم و مجبور شدم از استروئید استفاده کنم. دکتر به من گفت که هفت روز شیر ندهم. من پمپاژ کرده ام ، اما سوال من این است که آیا او ظرف هفت روز دوباره قفل می شود. یا اینکه شیر دادن دوباره به او خیلی سخت است؟ من واقعاً می ترسم که او این کار را نکند.

متخصص ایمپلنت در تهران همه ی آنچه که باید بدانید را توضیح خواهد داد. اسپردلین می گوید: “بسیار غیرمعمول است که یک دارو با تعداد چند روز مشخص با شیردهی سازگار نباشد.” “بسیاری از استروئیدها با شیردهی سازگار هستند.” در مورد قرار دادن دوباره کودک روی پستان ، اسپردلین می گوید. که داشتن تماس پوست به پوست تا آنجا که ممکن است ، از جمله استحمام همزمان ، مهم است.

متخصص ایمپلنت تهران | بهترین متخصص ایمپلنت در زعفرانیه تهران

متخصص ایمپلنت تهران | بهترین متخصص ایمپلنت در زعفرانیه تهران

متخصص ایمپلنت در تهران (2.کاشت پستان و شیردهی:)

من هفته 13 بارداری هستم. من حدود هشت سال پیش انجام سینه را انجام داده ام و می خواهم بدانم آیا این امر در شیردهی اختلال ایجاد می کند یا خیر.متخصص ایمپلنت در تهران همه ی آنچه که باید بدانید را توضیح خواهد داد. اسپردلین می گوید: “هیچ راهی وجود ندارد که بدانید تا زمانی که مادر شیردهی را انجام ندهد.

افزایش پستان چگونه بر شیردهی تأثیر می گذارد.” “روش های مختلفی برای افزودن ایمپلنت وجود دارد – برخی از روش ها به بافت پستان آسیب می رسانند. در حالی که برخی دیگر این کار را نمی کنند.” اسپردلین خاطرنشان می کند ، به طور کلی کاهش به مراتب بیشتر از ایمپلنت باعث ایجاد مشکل در تولید شیر می شود. اما ایمپلنت ها به غدد شیر فشار وارد می کنند و باعث می شود شیر با شدت بیشتری خارج شود.

متخصص ایمپلنت در تهران (3.دندان درد و شیردهی به عقل:)

من بخاطر دندان عقل خود خیلی درد بدی داشته ام و مجبورم آنرا کشیدم. من می ترسم روی شیردهی به نوزادم که 4 ماهه است. و منحصراً از شیر مادر تغذیه می کند تأثیر بگذارد. گوشزدی چیزی؟متخصص ایمپلنت در تهران همه ی آنچه که باید بدانید را توضیح خواهد داد. هوارد می گوید: “شما باید خوب باشید که به محض بیدار شدن از عمل جراحی و آمادگی برای انجام این کار، به او شیر دهید.” “با دندانپزشک خود در مورد داروهای ضد درد صحبت کنید که بیشتر با شیردهی سازگار است.

دکتر بهروز حبیبی و دستیارانش خوشحال خواهند شد که برای پاسخ به سوالات شما با شما ملاقات کنند.

” هوارد توصیه می کند اگر می خواهید بعد از جراحی استراحت بیشتری داشته باشید. پمپاژ کنید و ترجیح می دهید کودک شما بطری داشته باشد تا به او شیر دهید. او می گوید: “اما به یاد داشته باشید که اگر پرستار نیستید ، منبع خود را حفظ کنید.” اگر تمام روز در حال استراحت و پرستاری نیستید ، تأمین شما می تواند آسیب جدی ببیند. »متخصص ایمپلنت در تهران همه ی آنچه که باید بدانید را توضیح خواهد داد.

متخصص ایمپلنت در تهران (4.بعد از 2 ماه به شیردهی برگردید:)

دختر بچه من الان 2 ماهه است و به دلیل مخلوطی از لچ بد و تولید شیر ضعیف ، ما فقط پنج هفته شیردهی طول کشیدیم. وقتی متوقف شدم هرگز حتی دچار لخته شدن نمی شدم زیرا شیر کمی داشتم. من هر دو ساعت پمپ می کردم و هرگز بیش از یک اونس ترکیبی هر بار نمی گرفتم. در هر صورت ، سرانجام منصرف شدم و به تمام فرمولها رفتم.  اما اکنون دلم برای شیردهی بسیار تنگ شده است و آرزو می کنم کوشش کنم آیا امکان دارد شیر من برگردد؟

متخصص ایمپلنت در تهران همه ی آنچه که باید بدانید را توضیح خواهد داد.

هوارد می گوید: “خلاصه ، بله.” “اما من به شما توصیه می کنم که به یک مشاور شیردهی مراجعه کنید. از آنجا که کودک شما قبلاً قفل ضعیفی داشت و شما با تهیه شیر دست و پنجه نرم می کردید.  برای بازگشت کودک به پستان و تبدیل آن به یک تجربه موفق به کمک متخصص نیاز خواهید داشت.”

دکتر بهروز حبیبی - متخصص ایمپلنت - جراحی لثه زعفراینه - متخصص ایمپلنت در تهران

دکتر بهروز حبیبی – متخصص ایمپلنت – جراحی لثه زعفراینه – متخصص ایمپلنت در تهران

متخصص ایمپلنت در تهران (5.شیردهی پس از یک اشکال معده:)

من به تازگی دچار یک اشکال ناخوشایند معده شده ام که تقریباً در همه افراد خانه من از بین رفته است. از آنجا که من 6 ماهه خود را شیر می دهم ، آیا او مصونیت من را نسبت به آن می گیرد یا این آرزو است؟ هاوارد می گوید: “این فقط آرزو نیست – بدن شما بسیار شگفت انگیز است.” “شما قبلاً حتی قبل از بروز علائم ، آن میکروب ها را با کودک خود تقسیم می کردید.

این بدان معناست که تا زمانی که شما به کودک خود شیر می دهید. کودک شما آنتی بادی های شما را قبل از اینکه حتی بیماری خود را بشناسید دریافت کرده است.”

متخصص ایمپلنت در تهران همه ی آنچه که باید بدانید را توضیح خواهد داد.

یک تماس تلفنی می تواند به شما کمک کند لبخندی درخشان تر داشته باشید. اگر آماده دریافت بالاترین کیفیت خدمات دندانپزشکی در محیطی امن و راحت هستید، همین امروز با ما وقت بگیرید!

بروزرسانی شده تاریخ خرداد 1400

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *