متخصص ایمپلنت تهران | بهترین متخصص ایمپلنت در زعفرانیه تهران

متخصص ایمپلنت تهران | بهترین متخصص ایمپلنت در زعفرانیه تهران


سایر روش هایی که ممکن است با ایمپلنت انجام دهید؟

ایمپلنت دندانی زعفرانیه تهران

پزشک شما بر اساس میزان سلامت استخوان فک، تعداد دندان های از دست رفته و سایر نیازهای خاص شما تصمیم می گیرد که آیا ایمپلنت اندوستال یا ایمپلنت ساب پریوستال برای شما بهترین است.

آنها ممکن است درمان های دیگری را برای کمک به حمایت از ایمپلنت های دندانی شما توصیه کنند.

سایر رویه ها عبارتند از:

تقویت استخوان.

اگر استخوان طبیعی و سالم کافی در فک خود ندارید، ممکن است نتواند از ایمپلنت های دندانی شما پشتیبانی کند. پزشک شما ممکن است تقویت استخوان را برای بازسازی یا بازسازی استخوان توصیه کند تا بتواند از ایمپلنت پشتیبانی کند. این ممکن است شامل مواد افزودنی استخوان و فاکتورهای رشد باشد.

لیفت سینوس.

یکی از سخت ترین مکان ها برای کاشت ایمپلنت دندان فک بالایی پشت شماست. این به این دلیل است که ممکن است کمیت یا کیفیت استخوان کافی در آنجا نداشته باشید و به سینوس شما نزدیک است.

پزشک شما می تواند این مشکل را با لیفت سینوس اصلاح کند که به آن افزایش سینوس یا افزایش سینوس نیز گفته می شود. این کار کف سینوس شما را بالا می‌برد تا جایی برای اضافه کردن استخوانی که بتواند ایمپلنت‌های دندانی را نگه دارد، ایجاد کند.

دکتر بهروز حبیبی و دستیارانش خوشحال خواهند شد که برای پاسخ به سوالات شما با شما ملاقات کنند.

بهترین متخصص ایمپلنت تهران را از اینجا بشناسید.

متخصص ایمپلنت تهران | بهترین متخصص ایمپلنت در زعفرانیه تهران

متخصص ایمپلنت تهران | بهترین متخصص ایمپلنت در زعفرانیه تهران

گسترش پشته.

اگر فک شما برای حمایت از ایمپلنت خیلی باریک باشد، پزشک ممکن است انبساط یا اصلاح برجستگی را توصیه کند. این شامل افزودن مواد پیوند استخوان به فضای کوچکی در امتداد بالای فک است که به آن برجستگی نیز گفته می شود.

اگر ناهنجاری هایی در فک بالا یا پایین دارید، پزشک ممکن است اصلاح برجستگی را توصیه کند. ممکن است شانس شما برای یک ایمپلنت موفق و همچنین ظاهر فک شما را افزایش دهد.

انواع گزینه ها
پزشک می تواند به شما در انتخاب ایمپلنت دندانی مناسب برای شما کمک کند، مانند:

مینی ایمپلنت های دندانی (MDIs). این ایمپلنت های کوچک به اندازه یک خلال دندان یا سرب یک مداد هستند. آنها از بسیاری از ایمپلنت ها باریک تر هستند. در صورت نیاز به تثبیت دندان مصنوعی تحتانی، پزشک ممکن است این مورد را انتخاب کند. مینی ایمپلنت های دندانی را می توان از طریق تکنیک های کمتر تهاجمی نسبت به سایر ایمپلنت های دندانی قرار داد.

در صورتی که از دست دادن استخوان زیاد و محدودیت استخوان فک در دسترس باشد، ممکن است پزشک شما مینی ایمپلنت دندان را توصیه کند. آنها همچنین ممکن است در صورت داشتن دندان مصنوعی لق، مینی ایمپلنت را توصیه کنند. آنها می توانند آنها را تثبیت کنند تا هنگام غذا خوردن یا صحبت کردن، لیز نخورند.

ایمپلنت های دندانی با بار فوری با استفاده از این موارد، پزشک می‌تواند ایمپلنت‌ها و دندان‌های موقت شما را در همان جلسه قرار دهد. به این روش ایمپلنت یک روزه یا دندان در یک روز نیز گفته می شود. ایمپلنت دندانی زعفرانیه تهران

اگر به اندازه کافی استخوان طبیعی و سالم دارید و اگر ایمپلنت شما به اندازه کافی ایمن است که بتواند دندان موقت جدید را پشتیبانی کند، ایمپلنت های همان روز ممکن است گزینه ای برای شما باشند.

 

دکتر بهروز حبیبی - متخصص ایمپلنت - جراحی لثه زعفراینه - متخصص ایمپلنت در تهران

دکتر بهروز حبیبی – متخصص ایمپلنت – جراحی لثه زعفراینه – متخصص ایمپلنت در تهران

 

همه روی 4. اگر به یک مجموعه کامل یا قوس کامل از دندان‌های جایگزین بالا یا پایین نیاز دارید، پزشک ممکن است این گزینه را توصیه کند.

ابتدا پزشک چهار ایمپلنت را در استخوان موجود شما قرار می دهد. سپس اباتمنت‌های مخصوصی را اضافه می‌کنند که می‌توانند دندان‌های جایگزین موقت همان روز را نگه دارند.

شما حدود 6 ماه صبر می کنید تا بافت لثه شما بهبود یابد و ایمپلنت ها با استخوان طبیعی شما پیوند بخورند. پزشک رژیم غذایی خاصی را برای کمک به روند بهبودی توصیه می کند.

اگر مایل به دریافت ایمپلنت دندان هستید یا قبلاً آن را دارید و برای مراقبت از آن نیاز به راهنمایی دارید، لطفاً با ما تماس بگیرید تا یک قرار ملاقات تعیین کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *