متخصص-ایمپلنت-در-تهران | دکتر-بهروز-حبیبی-در-تهران

متخصص-ایمپلنت-در-تهران | دکتر-بهروز-حبیبی-در-تهران


آنچه که باید درباره ی ایمپلنت های دندانی و آرتریت روماتوئید باید بدانید

 درباره ی ایمپلنت های دندانی

طبق یک برآورد، تقریباً 1.5 میلیون آمریکایی از آرتریت روماتوئید (RA) رنج می برند. اگر شما هم جزو آن ها باشید، ممکن است با تعدادی چالش روزانه روبرو شوید. مقابله با از دست دادن دندان در بالای RA ممکن است اوضاع را بدتر کند. آیا امکان بازسازی لبخند سالم، کامل و قوی با ایمپلنت دندان برای شما وجود دارد؟ بیایید چند واقعیت کلیدی در مورد ایمپلنت های دندانی و آرتریت روماتوئید بحث کنیم.

RA و بهداشت دهان

آرتریت روماتوئید ممکن است دستان شما را تا حدی تحت تاثیر قرار دهد که در دست گرفتن مسواک و نخ دندان کشیدن کامل دندان برای شما دشوار باشد. بدون رعایت بهداشت عالی دندان، شما در معرض افزایش خطر شکست ایمپلنت دندانی خواهید بود زیرا عفونت باکتریایی می تواند به لثه شما نفوذ کند، به بافت اطراف ایمپلنت حمله کند و در نهایت پایه پشتیبانی آن را به خطر بیندازد.

متخصص ایمپلنت در تهران را با سابقه ی بسیار عالی از اینجا بشناسید.

خوشبختانه، ممکن است با کمک کمی بتوانید به بهداشت کامل دهان و دندان برسید. به عنوان مثال، بسیاری از مبتلایان به RA متوجه می شوند که تغییر از مسواک دستی به مسواک برقی تمیز نگه داشتن دندان هایشان را آسان تر می کند. به طور مشابه، استفاده از نخ دندان (که به آن آب‌کش دهان نیز می‌گویند) به جای نخ نخ سنتی ممکن است برای تمیز کردن فضاهای تنگ بین دندان‌ها بدون ایجاد ناراحتی مفصلی کافی باشد.

متخصص-ایمپلنت-در-تهران | دکتر-بهروز-حبیبی-در-تهران

متخصص-ایمپلنت-در-تهران | دکتر-بهروز-حبیبی-در-تهران

داروهای RA و ایمپلنت های دندانی

از آنجایی که RA یک بیماری خودایمنی است، اکثر داروها برای آن پاسخ ایمنی بدن را سرکوب می کنند. متأسفانه، این می تواند خطر عفونت در اطراف ایمپلنت های دندانی را افزایش دهد. سایر داروهای RA ممکن است بر بهبود استخوان و تراکم استخوان تأثیر منفی بگذارند. بنابراین آنها می توانند بر نحوه پیوند ایمپلنت ها با بدن شما تأثیر بگذارند یا کار را برای جراح دهان و دندان برای قرار دادن ایمپلنت ها چالش برانگیزتر کنند.

حتماً جراح دهان خود را در مورد داروهایی که مصرف می کنید مطلع کنید. پس از ارزیابی شرایط شما، ممکن است بتوانند یک طرح درمانی ارائه دهند که به شما امکان می دهد ایمپلنت های دندانی دریافت کنید. برای مثال، ممکن است برای تقویت فک خود به پیوند استخوان نیاز داشته باشید.

صفحه اینستاگرام متخصص ایمپلنت در تهران

آیا در صورت ابتلا به RA باید ایمپلنت دندان انجام دهید؟

ایمپلنت های دندانی بهترین شکل جایگزینی دندان هستند، بنابراین مطمئناً ارزش وقت گذاشتن را دارد تا بفهمید آیا کاندیدای آن هستید یا خیر. جراح دهان شما دهان شما را معاینه می کند، در مورد شدت RA و سایر عوامل بهداشتی مرتبط با شما می آموزد و در مورد خطرات و مزایای بالقوه دریافت ایمپلنت دندان با شما گفتگو خواهد کرد.

بر اساس نظر تخصصی جراح و احساسات شخصی شما در مورد وضعیت، می توانید تصمیمی کاملاً آگاهانه در مورد نحوه اقدام برای جایگزینی دندان های از دست رفته خود بگیرید. اگر همه چیز خوب پیش برود، ممکن است به زودی صاحب یک لبخند قوی، مطمئن و کامل شوید!

آموزش و تجربه گسترده دکتر بهروز حبیبی این امکان را می دهد حتی موارد پیچیده ایمپلنت دندان، از جمله موارد مربوط به بیماران مبتلا به RA را انجام دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن و اینکه چگونه می تواند به شما خدمات ارائه دهند، با مطب ما در تهران تماس بگیرید.

متخصص-ایمپلنت-در-تهران | دکتر-بهروز-حبیبی-در-تهران

متخصص-ایمپلنت-در-تهران | دکتر-بهروز-حبیبی-در-تهران

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *