متخصص ایمپلنت در تهران

متخصص ایمپلنت در تهران


متخصص ایمپلنت در تهران | دکتر بهروز حبیبی | drbehroozhabibi.com

مدت زمان مطالعه: 12 دقیقه

 

یک لبخند روشن و جذاب اولین تصور برنده را ایجاد می کند. بدون گفتن یک کلمه ، لبخند شما می تواند شخصیتی مطمئن ، خوش بین و دوستانه را منتقل کند. یک لبخند زیبا و زیبا یک ویژگی جذاب است که افراد را به خود جذب می کند و باعث می شود آنها پاسخ مثبت دهند.

دکتر بهروز حبیبی، متخصص ایمپلنت در تهران دارنده دکترای تخصصی دندانپزشکی در رشته جراحی لثه و ایمپلنت از دانشگاه تهران میباشند و ارائه خدمات دندانپزشکی با کمترین درد و ناراحتی و با بهترین کیفیت انجام می شود. drbehroozhabibi.com

صرف نظر از تاثیرات فیزیکی لبخند ، این لبخند می تواند تأثیرات روحی و روانی عمده ای بر شخصیت شما بگذارد. اگر از لبخند خود آگاه هستید و ناراضی هستید ، این می تواند بر نحوه درک دیگران از شما تأثیر جدی بگذارد و باعث شود شما ترسو ، مردد ، گوشه گیر ، غمگین و/یا عصبانی به نظر برسید. ممکن است احساس کنید جذاب نیستید ، ناکافی و ناامن هستید.

خوشبختانه پیشرفت در دندانپزشکی زیبایی به تعداد زیادی از مردم اجازه می دهد از آرایش لبخند استفاده کنند که می تواند ویژگی های دندانی خود را برای ایجاد نتایج چشمگیر با تأثیرات مثبت بر زندگی آنها تغییر دهد.

اصول طراحی لبخند (متخصص ایمپلنت در تهران)

اصول مربوط به تغییر لبخند به عنوان طراحی لبخند شناخته می شود. در مجموع ، آنها بر زیبایی کلی لبخند افراد تأثیر می گذارند. اصول طراحی لبخند به چهار قسمت تقسیم می شود:

زیبایی صورت:

ملاحظات صورت و عضلات در بیماران مختلف متفاوت است و از طریق تجزیه و تحلیل بصری و عکاسی مورد مطالعه قرار می گیرد. آنها شامل چگونگی تنظیم لب ها در لبخند شما هنگام صحبت ، لبخند یا خندیدن می شوند.

زیبایی لثه (سلامت لثه):

سلامت و ظاهر لثه ها عناصر اساسی در طراحی لبخند هستند. نمایش بیش از حد لثه (لبخند لثه ای) ، خطوط ناهموار لثه ، التهاب و سطوح در معرض ریشه از شکایات شایع زیبایی شناسی بر اساس لثه است که جذابیت لبخند شما را از بین می برد.

 

متخصص ایمپلنت در تهران

متخصص ایمپلنت در تهران

 

میکرواستتیک:

این شامل ویژگی های ظریفی است که باعث می شود. دندان شما به همان شکل ظاهر شود ، مانند نحوه بازتاب نور و علائم یا رنگ های منحصر به فرد. ترمیم ایده آل با ویژگی هایی است که بسیار شبیه به دندان های طبیعی است. آناتومی دندانهای طبیعی از فردی به فرد دیگر منحصر به فرد است و مخصوص هر دندان است.

زیبایی شناسی کلان:

این مقاله روابط و تناسب بین دندان های جلو ، نشانه های بافت اطراف و ویژگی های صورت را تجزیه و تحلیل می کند. تا از مراقبت های ترمیمی طبیعی و جذاب و درمان تغییر لبخند اطمینان حاصل شود.

دکتر بهروز حبیبی، متخصص ایمپلنت در تهران دارنده دکترای تخصصی دندانپزشکی در رشته جراحی لثه و ایمپلنت از دانشگاه تهران میباشند و ارائه خدمات دندانپزشکی با کمترین درد و ناراحتی و با بهترین کیفیت انجام می شود.

با همکاری دندانپزشک زیبایی و تکنسین آزمایشگاه دندانپزشکی ، با همکاری توانایی های فنی و هنری خود. ظاهری طبیعی و زیبا ایجاد می کنید که در آن اشکال ، اندازه ها و آرایش دندان های جداگانه با ویژگی های خاص شما ترکیب شده و مکمل آنها است. اجزای یک لبخند زیبایی لبخند شامل اعمال قوانین ، ابزار و استراتژی های خاصی برای ارزیابی وضعیت دندان ها و لثه است. تا دندانپزشک شما در مورد روش های زیبایی و ترمیمی برای اصلاح و/یا تقویت ظاهر شما تصمیم گیری کند.

برخی از اجزای کلیدی یک لبخند “دلپذیر” عبارتند از:

لب ها لب ها را با قابی تشخیص می دهند. که تصویر لبخند شما را در بر می گیرد و شامل دندان ها و لثه ها می شود. افزایش یا اصلاح شکل ، پری و تقارن لب های شما می تواند لبخند شما را پرتر نشان دهد. برای زیبایی مطلوب ، ویژگی های صورت شما باید در راستای دندان ها و خطوط لب شما باشد.

هنگامی که لب های شما لبخند گسترده ای می زند. می توانید یک خط خیالی را از گوشه های دهان ، از یک طرف به طرف دیگر ترسیم کنید. مقدار دندان فوقانی (قدامی فک بالا) که در زیر این خط نشان داده می شود. به ایجاد یک تصویر شاداب و جوان کمک می کند. در یک لبخند جوان ، دندانهای جلویی فوقانی باید در یک لبخند کامل بین 75 تا 100 درصد فضای بین لبهای بالا و پایین شما را پر کنند.

دکتر بهروز حبیبی، متخصص ایمپلنت در تهران دارنده دکترای تخصصی دندانپزشکی در رشته جراحی لثه و ایمپلنت از دانشگاه تهران میباشند. و ارائه خدمات دندانپزشکی با کمترین درد و ناراحتی و با بهترین کیفیت انجام می شود.

خط میانی

(متخصص ایمپلنت در تهران)

نقطه شروع هر طرح لبخند خط وسط صورت است ، یک خط عمودی خیالی که بین دو دندان فوقانی جلو کشیده شده است. برای ارزش بهینه زیبایی ، خط میانی صورت باید در وسط صورت باشد.

هنگام مشخص شدن خط میانی ، ویژگی های برجسته صورت – مانند چشم ، بینی و چانه – می تواند گمراه کننده باشد. به عنوان مثال ، ممکن است چشمان شما در سطوح کمی متفاوت باشد. یا بینی شما خارج از مرکز باشد ، و در هنگام پیدا کردن خط میانی از مفید بودن آنها کاسته شود.

 

متخصص ایمپلنت در تهران

متخصص ایمپلنت در تهران

 

یک رویکرد دقیق تر برای تعیین خط وسط صورت بر دو نقطه برجسته صورت تمرکز می کند: نقطه ای بین ابروها و کمان کوپید در مرکز بالای لب. با کشیدن خطی بین این نشانه ها ، دندانپزشکان می توانند موقعیت خط میانی صورت را تعیین کرده و جهت خط میانی را نیز تعیین کنند.

در صورت امکان ، خط وسط بین دندانهای جلویی فوقانی (دندانهای پیشین مرکزی) باید با خط وسط صورت منطبق باشد. در مواردی که این امکان وجود ندارد ، خط وسط بین دندان های پیشین مرکزی باید عمود بر خط خیالی باشد که می تواند. از گوشه های دهان کشیده شود.

 

خط لبخند

(متخصص ایمپلنت در تهران)

خط لبخند شما خطی است که در بالای لب پایینی ایجاد شده است. در یک خط لبخند ایده آل ، هنگام لبخند زدن لبه های دندان های بالایی شما باید موازی با لب پایین شما باشد. قسمت پایینی لب پایین شما باید دارای خط یکسانی با لثه های فک پایین شما باشد.

این صرف نظر از اندازه یا شکل لبخند شما همیشه باید یک استاندارد باشد. وقتی دندانپزشک جهت خط لبخند شما را تعیین کرد ، می تواند منحنی یا شکل آن را طراحی کرده و طول ترمیم های جدید شما را تعیین کند.

دندان ها

(متخصص ایمپلنت در تهران)

لبخندهای جذاب ویژگی های متفاوتی دارند ، مانند دندان هایی که سفید. بدون لکه ، راست ، به طور مساوی و بدون فاصله بین آنها وجود دارد و شلوغ و همپوشانی ندارند.

وقتی لبخند می زنید ، دندان های بالایی شما به نسبت کامل با لثه های شما نمایان می شوند. خط اتصال لثه و دندان صاف و یکنواخت است. خط لبخند دندان های بالا منحنی لب پایین را دنبال می کند.

دکتر بهروز حبیبی، متخصص ایمپلنت در تهران دارنده دکترای تخصصی دندانپزشکی در رشته جراحی لثه و ایمپلنت از دانشگاه تهران میباشند و ارائه خدمات دندانپزشکی با کمترین درد و ناراحتی و با بهترین کیفیت انجام می شود. drbehroozhabibi.com

خط وسط دندانهای جلویی فوقانی در حالت ایده آل در مرکز صورت قرار دارد. “آشکار شدن دندان” اصطلاحی است که میزان ساختار دندان را نشان می دهد که در نماها و موقعیت های مختلف لب نشان داده می شود.

اگر نیاز به خدمات دندانپزشکی با کیفیت بالا دارید، به شما پیشنهاد میکنیم حتما با متخصصان ما تماس بگیرید.

برای عضویت در کانال اینستاگرام آقای دکتر بهروز حبیبی کلیک کنید.

 

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *