متخصص ایمپلنت تهران | بهترین متخصص ایمپلنت در زعفرانیه تهران | دکتر بهروز حبیبی

متخصص ایمپلنت تهران | بهترین متخصص ایمپلنت در زعفرانیه تهران | دکتر بهروز حبیبی


کامپوزیت دندان در زعفرانیه تهران دکتر بهروز حبیبی

کامپوزیت دندان در زعفرانیه

کامپوزیت ها در موارد مختلفی مانند پیاده روها ، مبلمان و میزهای آشپزخانه یافت می شوند. آنها همچنین می توانند به ترمیم دندان کمک کنند.

 هر یک از این سه قسمت یک کار دارد. رزین همه چیز را به هم متصل می کند و به انعطاف پذیری کامپوزیت می دهد در حالی که کار پرکننده این است که مقاومت به مواد را بدهد. در همین حال ، کار عامل اتصال اتصال مواد پرکننده و رزین به یکدیگر است.

“اتصال دهنده بین این دو عامل اتصال ، معمولاً سیلان است.

رنگدانه ها رنگ کامپوزیت را تشکیل می دهند. و به منظور کاتالیزاسیون پلیمریزاسیون رزین ، شعله ساز اضافه می شود. هنگامی که نور آبی به یک کامپوزیت درمان نشده از نور درمان می شود ، آغازگرهای نوری رادیکال های آزاد را آزاد می کنند ، که باعث می شود پلیمرها با یکدیگر پیوند برق داشته باشند.

متخصص ایمپلنت تهران | بهترین متخصص ایمپلنت در زعفرانیه تهران | دکتر بهروز حبیبی

متخصص ایمپلنت تهران | بهترین متخصص ایمپلنت در زعفرانیه تهران | دکتر بهروز حبیبی

با این حال

فرآیند پلیمریزاسیون مورد نیاز برای گرفتن رزین ها از حالت درمان نشده به حالت پخته شده باعث می شود که زنجیره های پلیمری به هم نزدیک شوند. دکتر لاوسون می گوید با نزدیک شدن به یکدیگر ، این کامپوزیت دچار انقباض می شود که می تواند به دیواره های یک ترمیم کشیده شود. اگر یک کامپوزیت فشار انقباضی بیش از حد را تجربه کند ، می تواند منجر به حساسیت و عوارض دیگری در ترمیم کامپوزیت برای برخی از بیماران شود.

 برخی از مواد کامپوزیت خود درمان شده یا دو درمان می شوند. مکانیسم خود درمانی مکانیکی است که هنگام مخلوط شدن دو ماده شیمیایی ، پلیمریزاسیون با رزین را آغاز می کند. متخصص ایمپلنت در تهران آقای دکتر بهروز حبیبی با بیش از 15 سال سابقه درخشان در زمینه زیبایی و ایمپلنت دندان آماده ارائه هرگونه خدمت به شما بیماران گرامی می باشد. drbehroozhabibi.com

 کامپوزیت دندانپزشکی اولیه را فرموله کرد که از ذرات سیلیس با روکش سیلان ساخته شده.  این رزین bis-GMA به عنوان یک رزین دی ماتکریلات شناخته می شد. زیرا در دو طرف دارای دو گروه متاکریلات بود که قادر به اتصال با سایر گروههای متاکریلات هستند. که می توان آنها را “انتهای چسبنده کامپوزیت” دانست. یک گروه بزرگ و سفت فنول در بین متاکریلات ها وجود داشت. که به جلوگیری از جمع شدن بیش از حد مواد به محض اتصال متقابل کمک می کند.

Bis-GMA امروزه همچنان در کامپوزیت های دندانی مورد استفاده قرار می گیرد.

دکتر لاوسون می گوید ، از دی ماتکریلات های مختلفی در کامپوزیت ها استفاده شده است. تا خواص مکانیکی مختلفی را به کامپوزیت ها منتقل کند. رایج ترین آنها UDMA (دی ماتریلات اورتان) و TEGMA (دی ماتریلات تری اتیلن گلیکول) هستند. با این حال ، قطعات اساسی کامپوزیت نسبتاً ثابت باقی مانده اند. کامپوزیت دندان در زعفرانیه

“هیچ چیز به اندازه رزین در 50 سال گذشته تغییر نکرده است ، و این همان چیزی است که همه رزین ها را به یکدیگر شبیه می کند. همچنین دلیل این است که بسیاری از مواد از شرکت های مختلف سازگار هستند.

متخصص ایمپلنت در تهران آقای دکتر بهروز حبیبی با بیش از 15 سال سابقه درخشان در زمینه زیبایی و ایمپلنت دندان آماده ارائه هرگونه خدمت به شما بیماران گرامی می باشد. drbehroozhabibi.com

به نظر می رسد سازگاری کامپوزیت دندان با سایر مواد ترمیمی از ویژگی های ارزشمند پزشکان است. دکتر لاوسون می گوید ، شرکت ها سعی در معرفی کامپوزیت های دندانی دارند که متاکریلات نیستند. در نتیجه ، کامپوزیت غیر متاکریلات با هیچ چیز دیگری سازگار نبود.

در حالی که تغییرات قابل توجهی در ساخت قطعات کامپوزیت دندان ایجاد نشده است ، اما مواد تشکیل دهنده آن در طول سالها به طور قابل توجهی تغییر کرده است. یکی از این تفاوت ها اندازه پرکننده ها یا ذرات شیشه یا سرامیک داخل پلیمرهای رزین است. کامپوزیت دندان در زعفرانیه

به طور سنتی ، اندازه ذرات نحوه طبقه بندی کامپوزیت ها برای سال های متمادی است.

به عنوان مثال ، به کامپوزیت های اصلی پس از چند سال ماکروفیل گفته می شد. زیرا این ذرات بسیار بزرگتر از کامپوزیت های جدید بودند که به آنها میکروپیل گفته می شد.

با این حال ، دکتر لاوسون به پزشکان هشدار می دهد که اندازه ذره ای را که استفاده می کنند. بر اساس آنچه روی جعبه می گوید ، تعیین نکنند. واقعیت این است که هیچ استانداردی برای اندازه ذرات برای داشتن برچسب “میکرو پر کردن” یا هر چیز دیگری وجود ندارد. متخصص ایمپلنت در تهران آقای دکتر بهروز حبیبی با بیش از 15 سال سابقه درخشان در زمینه زیبایی و ایمپلنت دندان. آماده ارائه هرگونه خدمت به شما بیماران گرامی می باشد. drbehroozhabibi.com

کامپوزیت های ترکیبی دندان ، که برای اولین بار در دهه 1990 معرفی شد و مواد پرکننده بزرگ و کوچک را با هم مخلوط کرد. در تلاش برای دستیابی به بهترین حالت از هر دو جهان ، این اختلافات را برطرف کرد. اندازه ذرات هنوز عامل مهمی در ایجاد کامپوزیت های دندانی است.

متخصص ایمپلنت در تهران آقای دکتر بهروز حبیبی با بیش از 15 سال سابقه درخشان در زمینه زیبایی و ایمپلنت دندان آماده ارائه هرگونه خدمت به شما بیماران گرامی می باشد. drbehroozhabibi.com

امروزه بیشتر کامپوزیت های دندانی به عنوان نانو پرکننده یا نانو هیبرید در نظر گرفته می شوند.

به این معنی که ذرات آنقدر کوچک هستند که در مقیاس نانو اندازه گیری می شوند. این کامپوزیت های دندانی از اصول فناوری نانو برای خواص مکانیکی و زیبایی استفاده می کنند.

دکتر بهروز حبیبی و دستیارانش خوشحال خواهند شد که برای پاسخ به سوالات شما با شما ملاقات کنند.

“اکنون بیشتر ذرات پرکننده ، حتی ذرات پرکننده” بزرگ “، فقط 1 یا 2 میکرون هستند و بیشتر ذرات پرکننده ذرات زیر میکرون دارند.

با این حال ، دکتر بهروز حبیبی هنگام صحبت با بیماران در مورد کامپوزیت تأکید می کند که کامپوزیت ها موادی به رنگ دندان هستند. که ساییده می شوند و به همان روشی که پرکننده های آمالگام دارند ، دوام می آورند. وی می گوید. هیچ دلیلی وجود ندارد که بگوییم مواد کامپوزیتی از نظر خواص مکانیکی از هر نوع ترمیم کننده پایین تر است.

آیا می توانید از کاشت دندان بهره مند شوید؟ ما مشاوره رایگان ارائه می دهیم ، بنابراین امروز در کلینیک با ما تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم کمک کنیم.

 

update dey 1400

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *