متخصص ایمپلنت تهران | بهترین متخصص ایمپلنت در زعفرانیه تهران | دکتر بهروز حبیبی

متخصص ایمپلنت تهران | بهترین متخصص ایمپلنت در زعفرانیه تهران | دکتر بهروز حبیبی


برای قرار دادن اباتمنت ایمپلنت دندان چه اقداماتی لازم است؟

قرار دادن اباتمنت

جراح دهان شما لثه شما را مجددا باز می کند تا ایمپلنت دندان در معرض دید قرار گیرد.
اباتمنت به ایمپلنت دندان متصل می شود.
سپس بافت لثه در اطراف اباتمنت بسته می شود، اما نه بیش از آن.
در برخی موارد، اباتمنت به ستون فلزی ایمپلنت دندان در هنگام کاشت پست متصل می شود. این بدان معناست که نیازی به یک مرحله جراحی اضافی نخواهید داشت.

بهترین متخصص ایمپلنت تهران را از اینجا بشناسید.

با این حال، از آنجایی که اباتمنت از خط لثه عبور می کند، زمانی که دهان خود را باز می کنید قابل مشاهده است – و تا زمانی که دندانپزشک شما پروتز دندان را کامل نکند، همینطور خواهد بود. برخی از افراد این ظاهر را دوست ندارند و ترجیح می دهند اباتمنت را در یک روش جداگانه قرار دهند.

پس از قرار دادن اباتمنت، لثه های شما باید حدود دو هفته قبل از اینکه بتوان دندان مصنوعی را چسباند، بهبود یابد.

متخصص ایمپلنت تهران | بهترین متخصص ایمپلنت در زعفرانیه تهران | دکتر بهروز حبیبی

متخصص ایمپلنت تهران | بهترین متخصص ایمپلنت در زعفرانیه تهران | دکتر بهروز حبیبی

دندان مصنوعی جدید خود را انتخاب کنید؟

هنگامی که لثه های شما بهبود می یابد، آثار بیشتری از دهان و دندان های باقیمانده خود خواهید داشت. از این قالب‌ها برای ساختن روکش استفاده می‌شود – دندان مصنوعی با ظاهر واقعی شما. تاج دندان را نمی‌توان تا زمانی که استخوان فک شما به اندازه کافی قوی باشد برای استفاده از دندان جدید قرار داد.

شما و متخصص دندانپزشکی خود می توانید دندان های مصنوعی متحرک، ثابت یا ترکیبی از هر دو را انتخاب کنید:

قابل جابجایی این نوع مشابه پروتز متحرک معمولی است و می تواند پروتز جزئی یا کامل باشد. این شامل دندان های سفید مصنوعی است که توسط صمغ پلاستیکی صورتی احاطه شده است. روی یک قاب فلزی که به اباتمنت ایمپلنت متصل است نصب می شود و به طور ایمن در جای خود محکم می شود. برای تعمیر یا تمیز کردن روزانه به راحتی می توان آن را جدا کرد.

درست شد. در این نوع، یک دندان مصنوعی به طور دائم بر روی یک اباتمنت ایمپلنت فردی پیچ یا سیمان می شود. شما نمی توانید دندان را برای تمیز کردن یا هنگام خواب درآورید. بیشتر اوقات، هر تاج به ایمپلنت دندانی خود متصل می شود. با این حال، از آنجایی که ایمپلنت‌ها بسیار قوی هستند، اگر چندین دندان به هم متصل شوند، می‌توان آنها را با یک ایمپلنت جایگزین کرد.

بعد از عمل

چه جراحی ایمپلنت دندان را در یک مرحله یا چند مرحله انجام دهید، ممکن است برخی از ناراحتی های معمول مرتبط با هر نوع جراحی دندان را تجربه کنید، مانند:

  • تورم لثه ها و صورت شما
  • کبودی پوست و لثه های شما
  • درد در محل ایمپلنت
  • خونریزی جزئی

ممکن است پس از جراحی ایمپلنت دندان به داروهای مسکن یا آنتی بیوتیک نیاز داشته باشید. اگر تورم، ناراحتی یا هر مشکل دیگری در روزهای بعد از جراحی بدتر شد، با جراح دهان خود تماس بگیرید.

دکتر بهروز حبیبی و دستیارانش خوشحال خواهند شد که برای پاسخ به سوالات شما با شما ملاقات کنند.

پس از هر مرحله از جراحی، ممکن است نیاز به خوردن غذاهای نرم در حین بهبودی محل جراحی داشته باشید. به طور معمول، جراح شما از بخیه هایی استفاده می کند که خود به خود حل می شوند. اگر بخیه های شما خود به خود حل نمی شوند، پزشک آنها را برمی دارد.

دکتر بهروز حبیبی - متخصص ایمپلنت - جراحی لثه زعفراینه - متخصص ایمپلنت در تهران

دکتر بهروز حبیبی – متخصص ایمپلنت – جراحی لثه زعفراینه – متخصص ایمپلنت در تهران

نتایج

اکثر ایمپلنت های دندانی موفق هستند. با این حال، گاهی اوقات، استخوان به اندازه کافی با ایمپلنت فلزی ترکیب نمی شود. برای مثال سیگار کشیدن ممکن است به شکست ایمپلنت و عوارض کمک کند.

اگر استخوان به اندازه کافی جوش نخورد، ایمپلنت برداشته می‌شود، استخوان تمیز می‌شود و می‌توانید در حدود سه ماه دیگر این روش را امتحان کنید.

شما می توانید به کار دندانپزشکی و باقی ماندن دندان های طبیعی کمک کنید اگر:

بهداشت دهان و دندان را به خوبی رعایت کنید. درست مانند دندان های طبیعی خود، ایمپلنت ها، دندان های مصنوعی و بافت لثه را تمیز نگه دارید. برس‌های طراحی شده ویژه، مانند یک برس بین دندانی که بین دندان‌ها می‌لغزند، می‌توانند به تمیز کردن گوشه‌ها و شکاف‌های اطراف دندان‌ها، لثه‌ها و پایه‌های فلزی کمک کنند.
به طور منظم به دندانپزشک خود مراجعه کنید. برای اطمینان از سلامت و عملکرد مناسب ایمپلنت های خود، معاینات دندانپزشکی را برنامه ریزی کنید و توصیه های مربوط به تمیز کردن حرفه ای را دنبال کنید.
از عادت های مضر خودداری کنید. اقلام سفت مانند یخ و آب نبات های سفت را نجوید که می توانند تاج یا دندان های طبیعی شما را بشکنند. از تنباکو و محصولات کافئین دار لکه دار دندان خودداری کنید. اگر دندان قروچه می کنید درمان شوید.

یک تماس تلفنی می تواند به شما کمک کند لبخندی درخشان تر داشته باشید. اگر آماده دریافت بالاترین کیفیت خدمات دندانپزشکی در محیطی امن و راحت هستید، همین امروز با ما وقت بگیرید!

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *