بهترین متخصص ایمپلنت در تهران | دکتر بهروز حبیبی

بهترین متخصص ایمپلنت در تهران | دکتر بهروز حبیبی


چرا ایمپلنت های دندانی یک سرمایه گذاری ارزشمند هستند؟ – بهترین متخصص ایمپلنت زعفرانیه تهران

ایمپلنت های دندانی زعفرانیه

امروزه ایمپلنت دندان کارآمدترین روش برای جایگزینی دندان از دست رفته است. افرادی که ایمپلنت های دندانی را انتخاب می کنند، بدون احساس ناراحتی هنگام جویدن، لبخند زدن یا صحبت کردن، زندگی عادی دارند.

بیمارانی که از هزینه ایمپلنت دندان ترسیده اند، می توانند یکی از این دو گزینه را انتخاب کنند: دندان مصنوعی یا بریج دندان.

متأسفانه، هر دوی این گزینه ها دارای معایب جدی هستند:

بریج های دندانی –

برای نصب بریج، دندان های سالم باید تراشیده شوند. زمانی که بیش از دو دندان مجاور از دست رفته باشد، به ندرت یک راه حل کارآمد است. بریج های دندانی به سختی تمیز می شوند.

دندان مصنوعی –

مدتی طول می کشد تا به آن عادت کنند (سخن زدن و خوردن نیاز به تمرین دارد). آنها نیاز به مراقبت ویژه و تعویض به موقع دارند. نصب نادرست می تواند منجر به عفونت لثه شود. دندان مصنوعی نامناسب در اطراف دهان می لغزد و صحبت کردن، غذا خوردن یا لبخند زدن را سخت می کند.

در درازمدت، هر دو جایگزین می‌توانند باعث مشکلات اضافی دندان‌ها و لثه شوند. آنها همچنین نیاز به تعویض منظم دارند. حتی اگر هزینه اولیه ایمپلنت بیشتر باشد، در نهایت، ممکن است برای نگهداری پل ها و پروتزها و همچنین رفع مشکلات جدیدی که ممکن است ایجاد کنند، هزینه بیشتری پرداخت کنید.

شایان ذکر است که همه بیماران واجد شرایط کاشت دندان نیستند. برای اینکه متوجه شوید واجد شرایط هستید یا خیر، با دندانپزشک خود صحبت کنید.

بهترین متخصص ایمپلنت در تهران را از ما بخواهید.

بهترین متخصص ایمپلنت در تهران | دکتر بهروز حبیبی

بهترین متخصص ایمپلنت در تهران | دکتر بهروز حبیبی

در بیشتر موارد، بیمه دندانپزشکی ایمپلنت های دندانی را پوشش نمی دهد. برخی از ارائه دهندگان ممکن است پوشش جزئی برای تاج ایمپلنت ارائه دهند.

حتی اگر ایمپلنت های دندانی به دلیل کارایی غالب آن ها محبوبیت پیدا می کنند، شرکت های بیمه هنوز آن را یک روش انتخابی می دانند. با گذشت زمان، ارائه دهندگان بیمه احتمالاً مزایای طولانی مدت بیمار را نسبت به سایر گزینه های جایگزینی دندان از دست رفته تشخیص می دهند.

اگر بیمه شما ایمپلنت‌های دندانی را پوشش نمی‌دهد (یا فقط درصد کمی را پوشش می‌دهد)، می‌توانید از شما بخواهید که کمک هزینه‌ای برای درمان به اندازه هزینه پل دندان یا پروتزهای سنتی به شما بدهد. ایمپلنت های دندانی زعفرانیه

با تحقیق در مورد این گزینه‌ها و گزینه‌های مشابه، می‌توانید به جای رضایت از روش‌های ارزان‌تر، از ایمپلنت‌های دندانی مقرون‌ به‌ صرفه لذت ببرید. مهم است که از قبل ارائه دهندگان بیمه دندانپزشکی را بررسی کنید زیرا تأیید برخی از برنامه ها ممکن است مدتی طول بکشد.

چگونه می توانید هزینه ایمپلنت دندان را بپردازید؟

اگر بیمه دندانپزشکی شما ایمپلنت ها را پوشش نمی دهد و زمان یا فرصتی برای تعویض ارائه دهنده ندارید، چند راه دیگر وجود دارد که می توانید این روش را بپردازید.

1. وام های دندانپزشکی

وام های دندانپزشکی وام های شخصی هستند که به شما کمک می کنند تا هزینه های روش های گران قیمت مانند ایمپلنت های دندانی را تامین کنید. هنگام انتخاب وام دندانپزشکی مناسب برای پوشش ایمپلنت، به عوامل زیر توجه کنید:

  • نرخ درصد سالانه
  • هزینه های اضافی
  • زمان تایید
  • الزامات (حداقل درآمد، امتیاز اعتبار و غیره).

برای یافتن بهترین راه حل از بهترین متخصص ایمپلنت در تهران رایگان مشاوره بگیرید.

بهترین متخصص ایمپلنت در تهران | دکتر بهروز حبیبی

بهترین متخصص ایمپلنت در تهران | دکتر بهروز حبیبی

 

2. طرح های پرداخت داخلی

بسیاری از دندانپزشکان برنامه های پرداخت داخلی را ارائه می دهند. هر مورد جداگانه مورد مذاکره قرار می گیرد. این نوع طرح ها معمولاً مقرون به صرفه تر از وام هستند. تنظیم آنها نیز آسان تر است.

شما فقط تا زمانی که کل هزینه کار ایمپلنت پوشش داده شود، پرداخت های کوچکی به موجودی خود انجام می دهید.

اگر یکی از این حساب ها را راه اندازی کرده اید، می توانید بار مالی نصب ایمپلنت دندان را کاهش دهید.

بهترین متخصص ایمپلنت در تهران را بیشتر بشناسید و برای اگاهی از فرآیند پرداخت هزینه ها از ایشان مشاوره و راهنمایی بخواهید.

هزینه ایمپلنت دندان در زعفرانیه تهران

از آنجایی که هر مورد متفاوت است، هزینه ایمپلنت دندان از بیمار به بیمار دیگر متفاوت است. این به عوامل مختلفی بستگی دارد، از تجربه جراح گرفته تا تعداد درمان های اولیه.

اگرچه بیمه معمولاً ایمپلنت های دندانی را پوشش نمی دهد، راه های زیادی برای کمک به مقرون به صرفه تر شدن این روش وجود دارد. با ما تماس بگیرید.

 

ما یک مطب دندانپزشکی در زعغرانیه هستیم و می خواهیم فرآیند کاشت دندان را تا حد امکان برای شما آسان کنیم.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *