دکتر بهروز حبیبی - متخصص ایمپلنت - جراحی لثه زعفراینه - متخصص ایمپلنت در تهران

دکتر بهروز حبیبی - متخصص ایمپلنت - جراحی لثه زعفراینه - متخصص ایمپلنت در تهران


چه دندان هایی برای کاشت ایمپلنت فوری بهتر است؟

کاشت ایمپلنت فوری

 

کشیدن دندان های جلو و دندان های پرمولار و ایمپلنت

به دنبال ایمپلنت دندان جلویی هستید؟ دندان های جلویی ایمپلنت دندانی بهترین دندان ها در دهان برای کاشت فوری هستند زیرا فقط یک ریشه دارند. همین امر در مورد پرمولرها و دندان نیش، دندان قبل از دندان آسیاب نیز صدق می کند. هر دوی آنها نیز یک ریشه دارند. حتی در صورت از دست دادن دو دندان جلویی، می توان همزمان با کشیدن دندان چندین ایمپلنت قرار داد. ما همیشه دندان های جلویی را با ایمپلنت های دندانی جایگزین می کنیم.

فرض کنید هر 4 دندان جلویی را از دست داده اید، فقط به 2 ایمپلنت دندان برای پشتیبانی از پل چهار دندانی نیاز دارید. دندان های جعلی جلویی جدید شما به گونه ای زیبا به نظر می رسند که گویی هرگز آنها را از دست نداده اید.

زیبایی ایمپلنت دندان جلو این است که پست دندان دقیقا همان جایی است که ریشه قبلا قرار داشت. ایمپلنت دندان جلویی بهترین گزینه جایگزین موجود در دندانپزشکی است.

دکتر بهروز حبیبی بهترین دکتر ایمپلنت در تهران می باشند که با تجارب زیادی که دارند متخصص ایمپلنت در تهران می باشند.

تنها گزینه جایگزینی دندان جلو، انجام بریج دندانی است که شامل بریدن دندان های همسایه است. چه کسی می خواهد این کار را انجام دهد؟

دکتر بهروز حبیبی - متخصص ایمپلنت - جراحی لثه زعفراینه - متخصص ایمپلنت در تهران

دکتر بهروز حبیبی – متخصص ایمپلنت – جراحی لثه زعفراینه – متخصص ایمپلنت در تهران

ایمپلنت مولار

ایمپلنت مولر می‌تواند کمی پیچیده‌تر باشد زیرا ریشه‌های متعددی دارد و گاهی اوقات پست دندان باید در مرکز قرار گیرد. با این حال، ایمپلنت مولر پایین تر از دندان های مولر بالا قابل پیش بینی است. به این دلیل که دندان های آسیاب پایین دارای دو ریشه و دندان های آسیاب بالایی سه ریشه هستند. در اکثر مواقع می توان کاشت دندان مولر جایگزین را در یکی از سوکت های دندان آسیاب پایین همانطور که در بالا توضیح دادیم انجام داد.

کشیدن دندان مولر و گذاشتن ایمپلنت به یکباره سخت است. با این حال، با پیوند استخوان و غشاهایی که از آن استفاده می کنیم، امکان پذیر است، فقط مشکل تر.

چه مدت طول می کشد تا دندانی کشیده شود؟

ما در مطب دکتر بهروز حبیبی بیش از 20 سال تجربه در برداشتن دندان داریم. ما معمولاً بیشتر دندان‌ها را در کمتر از 5 دقیقه بیرون می‌آوریم، از جمله دندان عقل. حتی اگر به کشیدن دندان جلویی نیاز دارید، فقط چند دقیقه طول می کشد تا آن را بکشید. توصیه می کنیم ایمپلنت دندان را همزمان قرار دهید که 10 دقیقه دیگر طول می کشد. بنابراین کل پروسه ممکن است حدود 15 دقیقه طول بکشد.

فرآیند شفا چگونه است؟

فرآیند بهبود ایمپلنت دندان بسیار آسان است زیرا شما فقط یک عمل جراحی دارید. جراحی ایمپلنت دندان نیز بسیار ساده است زیرا از قبل یک سوراخ در فک برای قرار دادن ایمپلنت وجود دارد و دقیقاً در محل مورد نیاز برای دندان جدید شما قرار دارد. حتی اگر دندان هایی که در حال برداشتن هستند در وضعیت بدی باشند، ممکن است فک و لثه شما در وضعیت خوبی قرار داشته باشند و می توانید برای کاشت فوری ایمپلنت مناسب باشید.

ایمپلنت ها با فرآیندی به نام osseointegration بهبود می یابند. در طی چند ماه کوتاه، استخوان به پایه دندانی متصل می شود و آن را از دندان واقعی شما قوی تر می کند. هنگامی که یک دندان از بین می رود، یک ایمپلنت تک دندانی می تواند به راحتی جایگزین آن شود. این همچنین از تحلیل استخوان جلوگیری می کند. ایمپلنت‌های دندانی با انتخاب کامل (Full Mouth Extraction). اگر نیاز به کشیدن کامل دهان دارید و نمی‌دانید که آیا می‌توان چند ایمپلنت دندان را همزمان گذاشت، پاسخی که به دنبال آن هستید بله است!

اگر می‌پرسید یک دندانپزشک می‌تواند چند دندان را در یک زمان بکشد، پاسخ همه آنهاست. چه ما یک دندان را بکشیم یا تمام دندان هایی را که شما بهبود می دهید در همان زمان. کشیدن همه دندان ها به یکباره و جایگزینی دندان های دائمی را می توان در کمتر از 3 ماه با ایمپلنت های دندانی انتخابی روشن انجام داد.

اگر مایل به تماشای نمونه کارهای دکتر بهروز حبیبی هستید به اینستاگرام ایشان نگاهی بیندازید.

اغلب اوقات، بیماران با دهان پر از دندان های بد ناشی از بیماری لثه یا پوسیدگی یا سایش شدید دندان مراجعه می کنند. ما می توانیم با موفقیت یک کشیدن کامل دهان انجام دهیم و چندین ایمپلنت دندان را برای دندان های همان روز قرار دهیم. حرفه ما به این روش ایمپلنت All on 4 یا روش کاشت با انتخاب شفاف می‌گوید. بیماران تنها به یک عمل جراحی برای برداشتن دندان های بد و قرار دادن 2 تا 12 ایمپلنت دندان روی یک یا هر دو فک نیاز دارند. بیمار آن روز با دندان های موقت جدید ترک می کند. پس از چند ماه بهبودی، موقت ها به پل های دائمی ساخته شده از مواد فوق العاده قوی به نام زیرکونیا و چینی تبدیل می شوند.

دندان هایی که همیشه آرزو داشتید داشته باشید اکنون می توانند در دسترس باشند.

دکتر بهروز حبیبی - متخصص ایمپلنت - جراحی لثه زعفراینه - متخصص ایمپلنت در تهران

دکتر بهروز حبیبی – متخصص ایمپلنت – جراحی لثه زعفراینه – متخصص ایمپلنت در تهران

آیا نمی دانید چقدر تمام دندان ها را بکشید و دندان مصنوعی بگیرید؟

فرآیند ریکاوری کشیدن دندان در همان روز نه تنها ایمپلنت فوری دندان به این معنی است که می توانید همه چیز را در یک عمل جراحی انجام دهید، بلکه نشان داده شده است که زمان بهبودی و زمان بهبودی کوتاه تری نیز دارد. اگر برای ایمپلنت فوری مناسب نیستید، نگران نباشید. به شما یک ایمپلنت با تاخیر فوری یا ایمپلنت تاخیری پیشنهاد می شود.

همچنین امکان قرار دادن تاج موقت وجود دارد اما تا زمانی که ایمپلنت برای چند ماه استراحت نکرده باشد. در این بین احتمالاً فقط یک اباتمنت ایمپلنت خواهید داشت که لثه ها را برای دندان جدید آماده نگه می دارد.

برای اطلاعات بیشتر یا گرفتن قرار ملاقات امروز می توانید از اینجا شروع کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *