متخصص-ایمپلنت-در-تهران | دکتر-بهروز-حبیبی

متخصص-ایمپلنت-در-تهران | دکتر-بهروز-حبیبی


آیا کاشت ایمپلنت دندان دردناک است؟

کاشت ایمپلنت دندان

انجام یک عمل جراحی می تواند ترسناک باشد زیرا بخشی از بدن شما باید باز شود. از آنجایی که کاشت ایمپلنت دندان به این معنی است که فک شما باید بریده شود، منطقی است که بسیاری از افراد در مورد این روش و میزان درد ناشی از آن احتیاط کنند.

چقدر می تواند دردناک باشد؟

یکی از بزرگترین دلایلی که مردم معتقدند جراحی ایمپلنت دندان دردناک است، آنچه در اینترنت می بینند است. یک جستجوی سریع برای جراحی ایمپلنت دندان به شما تصاویر زیادی را می دهد یا افرادی که در لثه هایشان سوراخ می شوند، بسیار ترسناک به نظر می رسد اگر ندانید چه اتفاقی دارد می افتد. با این حال، دلیلی برای نگرانی وجود ندارد زیرا این روش به خودی خود آنقدرها هم که به نظر می رسد دردناک نیست.

اجازه دهید از مقیاس یک تا 10 استفاده کنیم که یکی نشان دهنده حداقل ناراحتی و 10 نشان دهنده درد طاقت فرسا است.

یک ایمپلنت دندانی ساده، برای بیمارانی که استخوان‌های خوبی دارند و به جراحی بافت نرم زیادی نیاز ندارند، در 24 تا 48 ساعت اول بین دو تا سه درد دارند، که به معنای داروهای بدون نسخه مانند تایلنول یا ادویل از هر گونه ناراحتی که احساس می کند مراقبت خواهد کرد.

دکتر بهروز حبیبی بهترین دکتر ایمپلنت در تهران هستند که با تجارب زیادی که دارند متخصص ایمپلنت در تهران می باشند.

دردی که بیماران هنگام انجام جراحی ایمپلنت دندان احساس می‌کنند، در واقع از سوراخ ایجاد شده در استخوان یا محل قرار دادن ایمپلنت نیست – درد معمولاً از دستکاری بافت نرمی که در طول فرآیند رخ می‌دهد ناشی می‌شود.

متخصص-ایمپلنت-در-تهران | دکتر-بهروز-حبیبی

متخصص-ایمپلنت-در-تهران | دکتر-بهروز-حبیبی

با در نظر گرفتن این موضوع، ایمپلنت‌های دندانی که نیازی به بلند کردن بافت لثه ندارند، در واقع بدون درد هستند و بیماران پس از عمل، سطح درد را بین یک تا دو گزارش می‌دهند. اگر فلپ کوچکی از بافت لثه برداشته شود، میزان درد در شب اول سه یا چهار است و پس از آن کاهش می یابد.

اگر استخوان باید برای عمل پیوند زده شود، سطح درد بالاتر است و بیماران از نظر دردی که در سه روز اول بعد از عمل تجربه می‌کنند، در 5 یا 6 قرار دارند، که نیاز به دادن مسکن قوی به آنها دارد. .

صرف نظر از اینکه چه مقدار بافت لثه برداشته شده یا به پیوند نیاز است، درد از یک تا سه روز طول می کشد و پس از آن فروکش می کند.

عامل دیگر در میزان درد تجربه شده، آستانه فردی بیمار برای درد است. برخی از افراد می توانند درد بیشتری را نسبت به دیگران تحمل کنند، به این معنی که حتی اگر دو فرد مختلف یک روش را انجام دهند، سطح درد آنها متفاوت خواهد بود.

اگر مایل به تماشای نمونه کارهای دکتر بهروز حبیبی هستید به اینستاگرام ایشان نگاهی بیندازید.

بعد از عمل ایمپلنت دندان شما

پس از عمل، با بهبود لثه ها در خوردن غذای معمولی مشکل خواهید داشت، به این معنی که برای مدتی باید غذاهای نرم بخورید. همچنین برای جلوگیری از شکست ایمپلنت و سایر عوارض باید از کافئین و محصولات تنباکو خودداری کنید.

شما باید جلسات مکرری را با دندانپزشک خود برنامه ریزی کنید تا مطمئن شوند که شما به درستی بهبود یافته اید و هیچ عارضه ای از این روش وجود ندارد.

متخصص ایمپلنت در تهران را از اینجا بشناسید.

نتیجه گیری

جراحی ایمپلنت دندان بسته به سلامت لثه‌ها می‌تواند دردناک باشد. اگر می خواهید در مورد میزان دردناک بودن این روش بیشتر بدانید، با دندانپزشک خود صحبت کنید و از او بخواهید لثه های شما را معاینه کند تا مشخص شود که چقدر کار باید انجام دهند.

 اگر علاقه مندید در مورد نقشی که دکتر بهروز حبیبی می توانند در کمک به شما برای دستیابی به لبخندی سالم تر ایفا کنند، با ما تماس بگیرید.

متخصص-ایمپلنت-در-تهران | دکتر-بهروز-حبیبی

متخصص-ایمپلنت-در-تهران | دکتر-بهروز-حبیبی

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *