متخصص ایمپلنت تهران | بهترین متخصص ایمپلنت در زعفرانیه تهران

متخصص ایمپلنت تهران | بهترین متخصص ایمپلنت در زعفرانیه تهران


ماندگاری ایمپلنت های دندانی چقدر است؟

ماندگاری ایمپلنت های دندانی

ایمپلنت دندان در حال حاضر بهترین گزینه برای جایگزینی دندان است. ایمپلنت دندانی می تواند جایگزین یک دندان منفرد شود یا به عنوان یک لنگر برای بریج یا پروتز عمل کند. ایمپلنت های دندانی مزایای زیادی دارند که از جمله آنها می توان به طول عمر آنها اشاره کرد. ایمپلنت طولانی ترین گزینه جایگزینی دندان موجود است.

ماندگاری ایمپلنت های دندانی چقدر است؟ در اینجا چیزی است که می توانید انتظار داشته باشید.

متخصص ایمپلنت در تهران بهترین ها را ارائه می دهد.

 

ایمپلنت های دندانی می توانند یک عمر دوام بیاورند.

میانگین طول عمر یک ایمپلنت دندان از 10 تا 30 سال است. این بدان معناست که به احتمال زیاد، بسته به سن شما هنگام کاشت ایمپلنت، تا آخر عمر باقی خواهد ماند. هیچ گزینه جایگزینی دندان دیگری این توانایی را ندارد که تا این اندازه دوام بیاورد. هنگامی که یک ایمپلنت دندانی دریافت می کنید، در طول عمر خود روی سلامت دندان خود سرمایه گذاری می کنید.

چرا ایمپلنت های دندانی اینقدر عمر می کنند؟

چه چیزی در مورد ایمپلنت های دندانی باعث ماندگاری آنها می شود؟ چرا آنها از سایر گزینه های جایگزینی دندان دوام بیشتری دارند؟ به خاطر طراحی آنهاست

ایمپلنت دندان یک سیستم دندان و ریشه مصنوعی است. از یک ریشه ایمپلنت، یک اباتمنت و یک تاج تشکیل شده است. ریشه ایمپلنت یک پست تیتانیومی با رزوه ها (برآمدگی ها) مانند پیچ ​​است. ریشه ایمپلنت با جراحی در استخوان فک قرار می گیرد. تیتانیوم یک ماده زیست سازگار است که از طریق فرآیندی به نام osseointegration با استخوان ترکیب می شود. این فرآیند چند ماه طول می کشد، اما هنگامی که یک پیوند محکم تشکیل می شود، می تواند سال ها ادامه یابد.

بهترین متخصص ایمپلنت در تهران برای جراحی وزیبایی دندان ها بهترین گزینه ی انتخابی از بین دندانپزشکان می باشد.

بهترین متخصص ایمپلنت در تهران | دکتر بهروز حبیبی

بهترین متخصص ایمپلنت در تهران | دکتر بهروز حبیبی

تاج ممکن است به مدت طولانی دوام نیاورد.

چند ماه پس از اینکه ریشه ایمپلنت شما قرار داده شد و زمان لازم برای اتصال کامل با استخوان را داشت، می توان یک اباتمنت و تاج را چسباند. اباتمنت فقط یک پایه است که از ریشه به بالا از طریق لثه امتداد می یابد تا تاج به آن بچسبد. روکش معمولاً از پرسلن ساخته شده است که بادوام است و شبیه مینای دندان طبیعی است.

در حالی که ریشه ایمپلنت می تواند سال ها دوام بیاورد، قسمت تاج ایمپلنت دندان شما ممکن است اینطور نباشد. تاج ممکن است فقط 10-15 سال دوام بیاورد تا اینکه به دلیل ساییدگی و پارگی معمولی نیاز به تعویض داشته باشد. ممکن است برای برخی بیشتر طول بکشد، اما این بازه زمانی متوسط ​​است. هزینه تاج بسیار کمتر از هزینه کل ایمپلنت دندان است، بنابراین تعویض روکش یک یا شاید دو بار در طول عمر شما چندان مهم نیست.

اگر سوالات بیشتری در مورد دندانپزشکی زیبایی دارید، توصیه می کنیم همین امروز برای مشاوره زیبایی با دکتر بهروز حبیبی برنامه ریزی کنید.

او می تواند دهان شما را معاینه کند و تعیین کند که کدام درمان ممکن است برای شما مناسب باشد و به هر سوال دیگری که ممکن است داشته باشید پاسخ دهد.

با هم می توانید یک برنامه درمانی را انتخاب کنید که برای شما بهترین است.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *