دکتر بهروز حبیبی - متخصص ایمپلنت - جراحی لثه زعفراینه - متخصص ایمپلنت در تهران

دکتر بهروز حبیبی - متخصص ایمپلنت - جراحی لثه زعفراینه - متخصص ایمپلنت در تهران


آیا می توان ایمپلنت دندان را همزمان با کشیدن دندان گذاشت؟

درآوردن دندان و موفقیت در ایمپلنت

این یک سوال رایج است و به راحتی می توان درک کرد که چرا مردم امیدوارند کشیدن دندان و ایمپلنت در یک روش واحد انجام شود. پاسخ این است: بله، اما ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد و به وضعیت استخوان زیرین، وجود و اندازه هر گونه عفونت و نوع دندانی که در حال برداشتن است بستگی دارد.

اگر فکر می کنید که من نیاز به کشیدن دندان فوری دارم، در اسرع وقت با ما تماس بگیرید یا به صفحه کشیدن دندان ما بروید.

دکتر بهروز حبیبی بهترین دکتر ایمپلنت در تهران می باشند که با تجارب زیادی که دارند متخصص ایمپلنت در تهران می باشند.

یک روش ساده که چگونه بلافاصله پس از کشیدن دندان می توانید ایمپلنت انجام دهید:

در Rockville Dental Arts ما 3 قرار جراحی را در یک قرار ملاقات می کنیم! اگر دندان طبیعی دارید که بد است و باید آن را بکشید، گزینه های خود را قبل از کشیدن آن در نظر بگیرید. چه مدت بعد از کشیدن دندان می توان ایمپلنت انجام داد؟ بهترین زمان در همان زمان است!

اکثر دندانپزشکان و جراحان دهان بدون بحث در مورد گذاشتن ایمپلنت دندان به طور همزمان یا هر نوع جایگزینی دندان، دندان شما را می کشند. با این حال معمولاً بهترین زمان برای کاشت ایمپلنت دندان است زیرا بیمار به جای دو یا حتی سه عمل فقط به یک عمل جراحی نیاز دارد!

اگر دندان شما قبلاً برداشته شده است، باید تا 4 ماه صبر کنید تا ایمپلنت دندان در آن محل قرار داده شود.

ما همچنین در همان روز کشیدن دندان را برای کسانی انجام می دهیم که فقط می خواهند دندان بدی را خارج کنند.

دکتر بهروز حبیبی - متخصص ایمپلنت - جراحی لثه زعفراینه - متخصص ایمپلنت در تهران

دکتر بهروز حبیبی – متخصص ایمپلنت – جراحی لثه زعفراینه – متخصص ایمپلنت در تهران

ایمپلنت فوری چگونه انجام می شود؟

ایمپلنت های دندانی در نزدیکی من

ایمپلنت های دندانی از شکل و ساختار دندان های اصلی شما تقلید می کنند. آنها مانند دندان ها ریشه ای دارند که مستقیماً به استخوان فک متصل می شود و تضمین می کند که دندان های جدید شما برای سال ها بدون جابجایی یا نیاز به توجه بیشتر در جای خود باقی می مانند.

در صورت امکان، جراح دندانپزشک شما، دکتر دنیس نورکیویچ، گزینه ایمپلنت فوری را ارائه می دهد، ایمپلنت دندانی که در زمان کشیدن دندان قرار داده می شود. شرایط اصلی این امر، تراکم و کیفیت و کمیت استخوان زیرین و عدم وجود هرگونه عفونت در لثه یا استخوان است. اگر محل سالم است، می‌توانید همزمان کشیدن دندان و ایمپلنت انجام دهید.

البته دندانپزشک باید در برداشتن دندان خراب دقت ویژه ای داشته باشد تا استخوان و بافت اطراف را از بین نبرد. اغلب دندانپزشکانی که برای درآوردن دندان ها آموزش ندیده اند، استخوان و بافت لثه زیادی را جدا می کنند و نقص بزرگی در فک شما ایجاد می کنند. در این موارد، قبل از اینکه بتوانید ایمپلنت موفقی داشته باشید، باید پیوند استخوان برای بازسازی استخوان از دست رفته اضافه شود.

اگر مایل به تماشای نمونه کارهای دکتر بهروز حبیبی هستید به اینستاگرام ایشان نگاهی بیندازید.

ایمپلنت دندان جلو

هنگامی که دندان به درستی و با دقت خارج شد، سوکت به آرامی از تمام بافت های عفونی، عفونت، قطعات دندان و بافت لثه تمیز می شود تا برای ایمپلنت دندان آماده شود. از آنجایی که سوکت شبیه اندازه دقیق دندان طبیعی است، منطقی است که ایمپلنت دندان باید تقریباً در آن اندازه و موقعیت باشد. درآوردن دندان و موفقیت در ایمپلنت

با استفاده از همان مته‌ای که برای پر کردن استفاده می‌کنیم، سوکت کمی منبسط می‌شود تا تماس محکم خوبی با ایمپلنت دندان تیتانیوم ما ایجاد شود. این فرآیند حدود 1-2 دقیقه طول می کشد. در نهایت ایمپلنت وارد می شود و یک کلاه درمانی در بالای آن قرار می گیرد. معمولاً برای پر کردن هر گونه شکاف در استخوان، عمل پیوند استخوان ضروری است.

کلاهک التیام دهنده به بافت اطراف آن اجازه می دهد تا بهبود یابد، بنابراین شما یک پیچ فلزی را برای چند ماه در معرض دید خواهید داشت، اما از بسته شدن بافت روی ایمپلنت جلوگیری می کند. اگر بافت بسته شود، برای یافتن ایمپلنت و “کشف” آن به جراحی دیگری نیاز خواهید داشت. دکتر نورکیویچ معتقد است که هر 3 عمل جراحی را به صورت همزمان انجام می دهد و با کمترین زمان بهبودی نتایج زیبایی می گیرد. دلیل آن این است که بافت، بافت سخت و نرم، نیازی به بهبودی ندارد.

زمان بهبودی کاهش می یابد، درد کاهش می یابد و تعداد اقدامات کاهش می یابد.

زمان کشیدن دندان و ایمپلنت به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. به جای اینکه 6 تا 12 ماه برای تاج ایمپلنت خود صبر کنید، می توان دندان جدید را تنها در 3 ماه قرار داد.

برای اطلاعات بیشتر یا گرفتن قرار ملاقات امروز می توانید از اینجا شروع کنید.

 

دکتر بهروز حبیبی - متخصص ایمپلنت - جراحی لثه زعفراینه - متخصص ایمپلنت در تهران

دکتر بهروز حبیبی – متخصص ایمپلنت – جراحی لثه زعفراینه – متخصص ایمپلنت در تهران

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *