جراحی ایمپلنت دندان دیجیتال چیست؟

جراحی ایمپلنت دیجیتال

 

اگر از لبخند خود خسته شده اید و از از دست دادن دندان خجالت می کشید، ممکن است آماده باشید که مزایای جراحی ایمپلنت دیجیتال را بدانید. در مرکز فولک، ما بسیاری از خدمات ترمیم را ارائه می‌کنیم تا به بیماران کمک کنیم که لبخند طبیعی زیبایی داشته باشند. ما پیشرو دندانپزشک دیجیتال در تهران هستیم و خدمات دندانپزشکی با کیفیت و مقرون به صرفه را به بیماران و خانواده های آن منطقه ارائه می دهیم.

ایمپلنت های دیجیتال دندان چگونه کار می کنند؟

جراحی ایمپلنت دیجیتال از فناوری کامپیوتری سه بعدی برای بررسی وضعیت استخوان در فک و موقعیت عصب شما استفاده می کند. این فناوری جدید به پزشکان ما اجازه می دهد تا برای جراحی ایمپلنت شما با ایجاد کوچکترین برش ها برنامه ریزی کنند. این گزینه به کاهش درد کمک می کند و روند بهبودی آسان تر می شود.

 

 متخصص ایمپلنت در تهران

 

متخصص-ایمپلنت-در-تهران

متخصص-ایمپلنت-در-تهران

 

در طول جراحی ایمپلنت دیجیتال چه انتظاری داریم؟

در طول پروسه ایمپلنت شما از راهنما استفاده می کنیم که دقیقاً روی دندان شما نصب می شود تا از استخوان و اعصاب اطراف محافظت کند. سپس پزشکان ما می‌توانند برش‌های کوچکی را تنها در جایی که برای قرار دادن ایمپلنت‌های دندانی شما لازم است ایجاد کنند. این باعث کاهش درد و زمان بهبودی می شود و نیازی به بخیه نیست.

از دیگر مزایای آن می توان به حداقل خونریزی و تورم بعد از عمل اشاره کرد. جراحی کاشت سنتی شامل برش در تمام طول لثه است و جراحی دیجیتال نیازی به برش های بزرگ ندارد.

برای عضویت و مشاهده صفحه اینستاگرام آقای دکتر بهروز حبیبی اینجا کلیک کنید.

 

کاشت دندان چیست؟

ایمپلنت دندان یک راه حل دائمی برای بیمارانی است که دندان های از دست رفته دارند. ایمپلنت ها مانند ریشه دندان مصنوعی عمل می کنند و در استخوان فک قرار می گیرند. استخوان فک در اطراف ایمپلنت بهبود می یابد و یک پایه قوی ایجاد می کند.

ایمپلنت‌ها از تیتانیوم ساخته شده‌اند، با دوام و ماندگاری طولانی‌مدت می‌باشند و آن‌ها را به انتخابی محبوب برای بسیاری از بیماران تبدیل می‌کنند. هنگامی که ایمپلنت بهبود یافت، از یک اباتمنت یا قطعه اتصال استفاده می شود و یک تاج روی آن نصب می شود.

روکش ها به صورت سفارشی ساخته می شوند تا با شکل، اندازه و رنگ دندان های طبیعی شما مطابقت داشته باشند.
ایمپلنت ها عملکرد دهان و فک شما را بازیابی می کنند و بیماران می توانند به طور طبیعی بجوند و صحبت کنند. اگر به دنبال آن لبخند کامل هستید، ایمپلنت دندان ممکن است انتخاب مناسبی برای شما باشد.

 

متخصص-ایمپلنت-در-تهران

متخصص-ایمپلنت-در-تهران

علاقه مند به یافتن دندانپزشک در تهران هستید؟

اگر علاقه مند به یافتن دندانپزشکی در نزدیکی خود هستید که مراقبت های دندانی با کیفیت و مقرون به صرفه را ارائه می دهد، مرکز دکتر بهروز حبیبی اینجا برای کمک به شما است. پزشکان و کارکنان ما با سالها تجربه در زمینه لبخندهای زیبا که مادام العمر ماندگار هستند، آموزش دیده اند. ما شما را تشویق می کنیم که با مطب ما تماس بگیرید و تفاوت کیفیت مراقبت از دندان را در مرکز ما تجربه کنید!

اگر می‌خواهید گزینه‌های خود را برای ایمپلنت‌های دندان در تهران بررسی کنید، با مرکز ما تماس بگیرید تا قرار ملاقات خود را تعیین کنید.

کارکنان خوش برخورد ما برای پاسخ به هر سوالی که دارید در دسترس هستند و خوشحال خواهند شد که به شما کمک کنند!

 

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *