متخصص ایمپلنت تهران | بهترین متخصص ایمپلنت در زعفرانیه تهران

متخصص ایمپلنت تهران | بهترین متخصص ایمپلنت در زعفرانیه تهران


آیا جراحی ایمپلنت به دندان ها آسیب می زند؟

جراحی ایمپلنت دندان زعفرانیه

 

جایگزینی دندان های از دست رفته خود با ایمپلنت های دندانی فواید زیادی دارد. ایمپلنت های دندانی نه تنها مانند دندان های طبیعی شما به نظر می رسند بلکه مانند آنها نیز عمل می کنند.متخصص ایمپلنت در تهران به شما کمک خواهد کرد. این متخصص ایمپلنت آقای دکتر بهروز حبیبی  درتهران با 20 سال سایقه کاری در زمینه زیبایی می باشند. drbehroozhabibi.com با این حال: هر زمان کلمه “جراحی” با چیزی در ارتباط باشد ، مفهوم منفی دارد.با جراحی ایمپلنت دندان ، بسیاری از بیماران از ما می پرسند.

“آیا انجام کاشت دندان دردناک است؟”دندانپزشک سیمپسونویل ما ، دکتر گادوین ، می خواهد لحظه ای را به شما بگوید. و در مورد ایمپلنت های دندانی و آنچه با جراحی ایمپلنت دندان انتظار می رود را به شما بگوید.آیا جراحی ایمپلنت دندان درد دارد؟

بهترین متخصص ایمپلنت تهران را از اینجا بشناسید.

متخصص ایمپلنت تهران | بهترین متخصص ایمپلنت در زعفرانیه تهران

متخصص ایمپلنت تهران | بهترین متخصص ایمپلنت در زعفرانیه تهران

ابتدا اجازه دهید مرحله جراحی ایمپلنت دندان را طی کنیم:

مرحله 1:

 با بی حسی موضعی بی حس خواهید شد. ما تا زمانی که ناحیه دندان کاملاً بی حس نشود ، عمل را شروع نمی کنیم.متخصص ایمپلنت در تهران به شما کمک خواهد کرد. این متخصص ایمپلنت آقای دکتر بهروز حبیبی با 20 سال سایقه کاری در زمینه زیبایی می باشند.

مرحله 2:

فضایی در لثه ها و استخوان فک شما برای پست تیتانیوم (کاشت دندان) ایجاد می شود. دندانپزشکان ما از برنامه ریزی کامپیوتری سه بعدی برای قرار دادن. دقیق کاشت برای نتایج قابل پیش بینی و طولانی مدت استفاده می کنند.

مرحله 3:

پست وارد شده و ایمن می شود. یک درپوش در بالا قرار داده می شود تا در عین بهبودی در طی چند ماه آینده ، ایمن باشد. بعضی اوقات ، ممکن است برای بهبود لثه به دو یا دوخت بخیه نیاز داشته باشید.نکته کلیدی که باید در اینجا به آن توجه کنید. مرحله اول است: بی حسی موضعی. این اساساً پاسخ سوال شماست ، “آیا ایمپلنت های دندانی آسیب می بینند؟

دکتر بهروز حبیبی و دستیارانش خوشحال خواهند شد که برای پاسخ به سوالات شما با شما ملاقات کنند.

 

آیا من کاندید مناسبی برای کاشت دندان هستم؟

اگر یک یا چند دندان را از دست داده اید ، شاید کاندید خوبی برای کاشت دندان باشید. اما گاهی اوقات ، ممکن است به یک یا دو مرحله اضافی قبل از جراحی ایمپلنت دندان نیاز داشته باشید.متخصص ایمپلنت در تهران به شما کمک خواهد کرد. این متخصص ایمپلنت آقای دکتر بهروز حبیبی با 20 سال سایقه کاری در زمینه زیبایی می باشند. چرا؟ با از دست دادن دندان ، استخوان اطراف شروع به خراب شدن می کند.

متخصص ایمپلنت در تهران | دکتر بهروز حبیبی

متخصص ایمپلنت در تهران | دکتر بهروز حبیبی

بهبودی ایمپلنت های دندانی چه مدت است؟

اکثر بیماران به راحتی از ساده بودن جراحی ایمپلنت دندان شگفت زده می شوند. و این کار را راحت تر از کشیدن دندان می دانند.متخصص ایمپلنت در تهران به شما کمک خواهد کرد. این متخصص ایمپلنت آقای دکتر بهروز حبیبی با 20 سال سایقه کاری در زمینه زیبایی می باشند.می توانید انتظار داشته باشید روز بعد به کار یا فعالیت های روزمره خود برگردید.

اگر احساس درد می کنید ، توصیه می کنیم از مسکن های بدون نسخه مانند Advil استفاده کنید. مشابه سایر اقدامات دندانپزشکی ، پرهیز از غذاهای سخت بهترین است. و استفاده از کیسه یخ می تواند به تورم کمک کند. زمان بهبودی برای پیوند ایمپلنت دندان با استخوان شما ممکن است چهار ماه یا بیشتر طول بکشد. پس از بهبود کامل ، شما برای مرحله بعدی آماده خواهید شد: ترمیم تاج خود ، که به نظر می رسد یک دندان طبیعی است و می توانید آن را درست در مطب ما انجام دهید.

متخصص ایمپلنت در تهران به شما کمک خواهد کرد این متخصص ایمپلنت آقای دکتر بهروز حبیبی  درتهران با 20 سال سایقه کاری در زمینه زیبایی می باشند. drbehroozhabibi.com

یک تماس تلفنی می تواند به شما کمک کند لبخندی درخشان تر داشته باشید. اگر آماده دریافت بالاترین کیفیت خدمات دندانپزشکی در محیطی امن و راحت هستید، همین امروز با ما وقت بگیرید!

 

بروزرسانی خرداد 1400

 

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *