متخصص ایمپلنت در تهران

متخصص ایمپلنت در تهران


متخصص ایمپلنت در تهران | دکتر بهروز حبیبی | drbehroozhabibi.com

مدت زمان مطالعه: 8 دقیقه

بیماران برای کاشت دندان ارزش قائل هستند. دلیل خوبی برای آن وجود دارد – آنها شبیه دندانهای واقعی هستند ، شبیه به آنها هستند و احساس می کنند. آنها حتی تمام عملکرد دندان های طبیعی را ارائه می دهند ، گفتار سالم ، گاز گرفتن و جویدن را بازیابی می کنند. اما دوام ایمپلنت های دندانی چقدر است؟ دکتر بهروز حبیبی، متخصص ایمپلنت در تهران با ارائه خدمات متنوع در زمینه زیبایی و جراحی دندان و لثه در هر زمینه و مشکلی رابطه با دندان به شما کمک خواهد کرد. drbehroozhabibi.com

اکثر مردم می دانند که جراحی ایمپلنت راهی مطمئن برای بازگرداندن موثر لبخند و محافظت از تراکم استخوان فک است. اما اگر ایمپلنت ها با دوام نباشند … خوب ، سرمایه گذاری ضعیفی خواهند بود ، مگر نه. جایگزینی دندان شما باید دوام داشته باشد.

ایمپلنت های دندانی چند نکته را به نفع خود دارند: نحوه قرارگیری ، ساخت آنها و نحوه پیر شدن آنها در دهان شما. (متخصص ایمپلنت در تهران)

 

متخصص ایمپلنت در تهران

متخصص ایمپلنت در تهران

 

ایمپلنت های دندانی در استخوان محکم شده اند:

ایمپلنت های دندانی از سه قسمت ساخته می شوند: یک پایه با نخ پیچ ، یک تاج سرامیکی و یک تکیه گاه برای اتصال دو قسمت دیگر. جراح دهان ، ایمپلنت دندان را در استخوان فک قرار می دهد و به عنوان “ریشه” تاج عمل می کند. این درست مانند یک دندان جایگزین است. در بیشتر موارد ، هیچ کس نمی تواند بگوید این یک دندان طبیعی نیست. بعد از عمل ، استخوان فک برای بستن در ایمپلنت دندان تیتانیوم بهبود می یابد. از آنجایی که استخوان با پایه محکم شده است ، دندان جایگزین حتی استحکام بیشتری نسبت به دندان طبیعی دارد.

ایمپلنت های دندانی از تیتانیوم ساخته شده اند:

پست و تکیه گاه هر دو تیتانیوم هستند – یکی از قوی ترین فلزات موجود. این آلیاژی است که دچار خوردگی نمی شود و اجازه می دهد تا به فلزی برای جراحی تبدیل شود که نیاز به پیچ یا پیچ دارد. هنوز هم بهتر است ، می تواند استخوان بندی شود (به استخوان بپیوندد). تیتانیوم دندان دارای مزایای زیست سازگاری است. بیماران به ندرت با رد ایمپلنت روبرو می شوند.

دکتر بهروز حبیبی، متخصص ایمپلنت در تهران با ارائه خدمات متنوع در زمینه زیبایی و جراحی دندان و لثه در هر زمینه و مشکلی رابطه با دندان به شما کمک خواهد کرد.

کاشت دندان خراب نمی شود:

(متخصص ایمپلنت در تهران)

دندانهای واقعی اغلب از پوسیدگی رنج می برند. دهان شما باکتری ها را در خود جای می دهد – و وقتی قندها وجود داشته باشند ، با باکتری ها ترکیب شده و اسید ایجاد می کنند. آن اسیدهای طبیعی که به مینای دندان حمله می کنند ، دندان ها را ضعیف کرده و باعث پوسیدگی و پوسیدگی دندان می شوند. در صورت عدم درمان ، پوسیدگی اغلب منجر به از دست دادن دندان می شود.
با این حال ، ایمپلنت ها هرگز پوسیده نمی شوند. تیتانیوم در برابر اسیدهای دهان نفوذ ناپذیر است. سرامیک هم همینطور. شاید بتوان گفت ایمپلنت حتی از دندانهای طبیعی نیز دوام بیشتری دارد … در بیشتر موارد. بنابراین ، اگر پاشنه آشیل آنها چیست؟

 

متخصص ایمپلنت در تهران

متخصص ایمپلنت در تهران

 

ایمپلنت های دندانی نمی شکنند:

تیتانیوم دندان بسیار مقاوم در برابر شکست است. پایه ها و تکیه گاه ها به طور کلی حتی از ریشه های طبیعی دندان قوی تر هستند. اما مواردی که ممکن است اتفاق بیفتد ، در مورد تاج سرامیکی است. در صورت سوء استفاده ، می تواند شکسته شود. سرامیک فوق العاده قوی است ، اما دوام بیشتری نسبت به یک دندان واقعی ندارد. همانطور که می توانید یک دندان طبیعی را تراشه کنید ، می توانید تاج ایمپلنت سرامیکی را تراشه یا شکسته کنید. خوشبختانه ، جایگزینی ساده است – بسیار ساده تر از جایگزینی دندان.

در اینجا نحوه جلوگیری از شکستن تاج ایمپلنت دندان وجود دارد: به سادگی از آنها برای جویدن غذا استفاده کنید. مانند ابزارهایی برای باز کردن بسته بندی یا کشیدن ماشین یا بلند کردن وزنه های سنگین مانند آنچه در YouTube دیده ایم رفتار نکنید…. در این مورد ، از دندانهای طبیعی خود نیز برای این موارد استفاده نکنید. همچنین ایده خوبی است که از جویدن یخ یا ترک خوردن آجیل با دندان خودداری کنید.

دکتر بهروز حبیبی، متخصص ایمپلنت در تهران با ارائه خدمات متنوع در زمینه زیبایی و جراحی دندان و لثه در هر زمینه و مشکلی رابطه با دندان به شما کمک خواهد کرد.

بنابراین ، دوام ایمپلنت های دندانی چقدر است؟ پاسخ این است. با استفاده عادی ، آنها برای مدت طولانی دوام خواهند داشت – احتمالاً حتی بیشتر از دندانهای طبیعی شما.

 برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر با مجموعه متخصصین ما تماس بگیرید.

برای عضویت در کانال اینستاگرام دکتر بهروز حبیبی کلیک کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *