متخصص-ایمپلنت-در-تهران | دکتر-بهروز-حبیبی

متخصص-ایمپلنت-در-تهران | دکتر-بهروز-حبیبی


آیا ایمپلنت دندان مستعد پوسیدگی یا بیماری لثه است؟

ایمپلنت دندان و بیماری لثه

ایمپلنت‌های دندانی نوادا ایمپلنت‌های دندانی از تیتانیوم و چینی ساخته شده‌اند که هیچ یک از این دو مورد تحت تأثیر حفره‌ها قرار نمی‌گیرند. با این حال، حفظ سلامت لثه ها قبل و بعد از کاشت ایمپلنت بسیار مهم است. یکی از شایع ترین علل شکست ایمپلنت، بیماری لثه است، بنابراین اگر ایمپلنت دارید، داشتن لثه های سالم ضروری است.

ایمپلنت های دندانی و بیماری لثه
ایمپلنت های دندانی بر خلاف دندان های طبیعی شما مستعد پوسیدگی نیستند. آنها از فلز و چینی ساخته شده اند، بنابراین باکتری هایی که باعث پوسیدگی دندان می شوند نمی توانند روی آنها تأثیر بگذارند. با این حال، ملاحظات خاصی در مورد ایمپلنت در مورد بیماری لثه وجود دارد.

دکتر بهروز حبیبی بهترین دکتر ایمپلنت در تهران می باشند که با تجارب زیادی که دارند متخصص ایمپلنت در تهران می باشند.

بیماری لثه یکی از دلایل اصلی از دست دادن دندان در مورد دندان های طبیعی است. در دندانپزشکی ایمپلنت، بیماری لثه یکی از علل اصلی شکست ایمپلنت است. هنگامی که شما به بیماری لثه مبتلا می شوید، لثه ها از ریشه دندان عقب می نشینند و دندان ها با حمایت ناکافی باقی می مانند. در نهایت ممکن است دندان ها لق شده و بیفتند. همین اتفاق می تواند در مورد ایمپلنت نیز بیفتد. اگر لثه ها به شدت عفونی شوند، دیگر نمی توانند از ایمپلنت ها حمایت کنند و ایمپلنت ها شل می شوند. هنگامی که ایمپلنت در این روش شکست خورد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را برداشته و دوباره شروع کنید.

متخصص-ایمپلنت-در-تهران | دکتر-بهروز-حبیبی

متخصص-ایمپلنت-در-تهران | دکتر-بهروز-حبیبی

هنگام کاشت ایمپلنت، دهان خود را سالم نگه دارید
به دلیل مشکلاتی که ممکن است در هنگام ابتلا به بیماری لثه رخ دهد، بسیاری از دندانپزشکان از بیماران ایمپلنت می خواهند که بیشتر از دو بار در سال آنها را ببینند، به ویژه در یکی دو سال اول پس از عمل ایمپلنت. این برای اطمینان از سالم ماندن لثه ها و ایمن ماندن ایمپلنت ها است. اگر علائم بیماری لثه رخ دهد، دندانپزشک شما می تواند آنها را به سرعت درمان کند و از شکست نهایی ایمپلنت جلوگیری کند.

ایمپلنت ها می توانند باکتری ها و پلاک ها را مانند دندان های معمولی جمع آوری کنند، بنابراین مسواک زدن منظم و نخ دندان کشیدن اطراف اباتمنت ها بسیار مهم است. اگر پروتز متحرکی دارید که با ایمپلنت متصل شده است، دندان مصنوعی را به طور مرتب تمیز کنید تا پلاک یا باکتری تجمع یافته از بین برود. مراقبت خوب از ایمپلنت ها به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که آنها مادام العمر برای شما ماندگار هستند.

برای پرسیدن سوالات بیشتر در مورد فرآیند ایمپلنت، یا بحث در مورد گزینه های ایمپلنت خود، همین امروز با دفتر ما تماس بگیرید!

 

 اگر علاقه مندید در مورد نقشی که دکتر بهروز حبیبی می توانند در کمک به شما برای دستیابی به لبخندی سالم تر ایفا کنند، با ما تماس بگیرید.

اگر مایل به تماشای نمونه کارهای دکتر بهروز حبیبی هستید به اینستاگرام ایشان نگاهی بیندازید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *