ایمپلنت دندان در تهران

ایمپلنت دندان در تهران


5 حقیقت شگفت انگیز در مورد ایمپلنت

ایمپلنت دندان در تهران

مدت زمان مطالعه: 10 دقیقه

از میان همه شگفتی‌های دندانپزشکی مدرن، ایمپلنت‌های دندانی ممکن است بیشترین سوء تفاهم را داشته باشند. حتی با وجود نیم میلیون نفر در هر سنی که هر سال از ایمپلنت دندان استفاده می کنند، هنوز افسانه ها و باورهای غلط زیادی در مورد این روش خاص ترمیمی دندان وجود دارد.

 ایمپلنت ها برای جایگزینی دندان های از دست رفته مناسب هستند. اما این همه چیز نیست.

1. ایمپلنت های دندانی ضد حفره هستند.

برخلاف دندان های طبیعی شما، ایمپلنت های دندانی تقریباً ضد پوسیدگی و پوسیدگی هستند زیرا از تیتانیوم و چینی ساخته شده اند. اما، و این نکته مهم است، حتی اگر ایمپلنت های شما پوسیدگی ایجاد نکنند، بقیه دندان های طبیعی شما می توانند پوسیدگی ایجاد کنند. اگر مراقب ایمپلنت خود نباشید، احتمال زیادی وجود دارد که ناحیه اطراف عفونی شود، یا حداقل از بیماری پریودنتال یا لثه رنج ببرد.

برای جلوگیری از این اتفاق، دکتر می – یکی دیگر از دندانپزشکان تیم – توصیه می کند که با مسواک زدن روزانه، نخ دندان کشیدن و شستشو با دهانشویه آنتی باکتریال، روال سلامت دندان خود را حفظ کنید. همچنین، بازدید از دندانپزشک شما همچنان اعمال می شود.

دکتر بهروز حبیبی ، متخصص ایمپلنت در تهران ، دارنده دکترای تخصصی دندانپزشکی در رشته جراحی لثه و ایمپلنت می باشند. ایشان با بیش از ۲۰ سال تجربه کار کلینیکی، مطبی و چند هزار کاشت ایمپلنت جزو پزشکان پرکار و شناخته شده در حوزه ایمپلنت می باشند و مفتخر هستند به بیماران که به ایشان مراجعه کرده و میکنند در مورد هرگونه مسائله ای از جمله ایمپلنت دندان در تهران با تخصص و تجربه ی بالای خود خدمت کنند.

2. ایمپلنت های دندانی دارای 95 درصد موفقیت هستند و می توانند 70 درصد یا بیشتر از توانایی جویدن شما را بازیابی کنند.

این واقعیت ممکن است به نظر لقمه‌ای باشد، اما مزایای بسیاری از ایمپلنت‌های دندانی نیز همینطور است. در حالی که همه دوست دارند اخبار نه چندان خوب را منتشر کنند، ایمپلنت های دندانی در واقع 95 درصد موفقیت دارند که از نظر ما بسیار باورنکردنی است. این میزان با پیشرفت تکنولوژی افزایش می یابد و بیماران یاد می گیرند که از ایمپلنت های خود مراقبت بهتری داشته باشند.

در حالی که ما در مورد درصد و درصد موفقیت صحبت می کنیم، پروتزهای سنتی یا دندان مصنوعی تقریباً 30 درصد قدرت جویدن را به شما می دهند، در حالی که ایمپلنت ها می توانند تا 70 درصد از توانایی جویدن شما را بازیابی کنند. این بدان معناست که فردی که ایمپلنت دندانی دارد می‌تواند غذاهای مورد علاقه‌اش را گاز بگیرد، بدون اینکه نگران فرود پروتزهای خود در بشقاب میهمانان باشد.

بر خلاف دندان مصنوعی، ایمپلنت ها نیز جابجا نمی شوند یا لق نمی شوند.

ایمپلنت دندان در تهران

ایمپلنت دندان در تهران

3. هنگام کاشت ایمپلنت دندان، باید از رژیم غذایی خود آگاه باشید.

اگرچه این ممکن است کمی تناقض به نظر برسد. افرادی که ایمپلنت دارند باید از رژیم غذایی خود آگاه باشند و طی شش ماه تا یک سال اول تغییرات لازم را انجام دهند. در حالی که مطمئناً می توانید غذاهای متنوع تری نسبت به افرادی که دندان مصنوعی دارند یا دندان های از دست رفته میل کنید، هنوز باید مراقب برخی از انواع غذاها باشید تا زمانی که ایمپلنت شما هنوز با استخوان فک شما پیوند می خورد.

به عنوان مثال، غذاهای سفت و ترد در طول بهبودی، مانند استفاده از دندان‌ها برای باز کردن بطری‌ها یا بسته‌ها، به طور قطعی ممنوع هستند. جویدن ناخن و جویدن یخ نیز دو عادت بدی هستند که می توانند ایمپلنت را مختل کنند و تمام درمان هایی که انجام داده اید را از بین ببرند.

Osseointegration (فرآیندی که طی آن استخوان در اطراف ایمپلنت رشد می کند) زمان می برد. بهتر است این روند را مختل نکنید، حتی اگر این کار به این معنی باشد که برای مدتی میان وعده ترد مورد علاقه خود را بدون میان وعده انجام دهید.

4. ایمپلنت دندان باعث بازیابی دندان ها و همچنین اعتماد به نفس شما می شود.

هیچ کس هرگز نمی گوید: “من نمی توانم منتظر بمانم تا اولین جفت دندان مصنوعی خود را بگیرم.” پروتزهای سنتی همانطور که می شناسیم نمادی از پیری و ضعف هستند، اما مطمئناً در مورد ایمپلنت ها اینطور نیست. ایمپلنت دندان برای هر سنی مناسب است، لبخند شما را باز می گرداند و اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد.

آنها نه تنها شبیه دندان های واقعی شما هستند، بلکه به همان اندازه عمل می کنند، اگر در برخی موارد بهتر نباشند. دکتر ماتز معتقد است که با پیشرفت تکنولوژی دندانپزشکی، روش های مختلف ترمیمی، از جمله ایمپلنت نیز پیشرفت خواهند کرد. ایمپلنت دندان در تهران

5. ایمپلنت های دندانی نسبتاً ارزان هستند.

وقتی کاشت ایمپلنت دندان را انتخاب می کنید، روی سلامت دندان و رفاه کلی خود سرمایه گذاری می کنید. و گاهی اوقات، هنگام در نظر گرفتن درمان های دیگر، تلاش برای نجات دندانی که بیش از حد آسیب دیده یا پوسیده شده است، کم هزینه ترین گزینه است.

با این حال، ما درک می کنیم که همه نمی توانند به راحتی از پس سرمایه گذاری برآیند. بنابراین می توانید با استفاده از MasterCard، American Express، Visa یا Discover پرداخت کنید

چیزی که ما به آن افتخار می کنیم باشگاه عضویت داکتر دندان است که برای بیمارانی است که بیمه دندانپزشکی ندارند. سه عضویت مختلف در دسترس است، و علاوه بر این، بیماران وفادار می‌توانند در هزینه‌های درمان‌های دیگر نیز صرفه‌جویی کنند.

ایمپلنت دندان در تهران

ایمپلنت دندان در تهران


پیشنهاد مطالعه: ونیرها چگونه روی دندان قرار می گیرند؟

دکتر ماتز می دانست که در چهار سالگی می خواهد دندانپزشک شود و اشتیاق او به دندانپزشکی هرگز از بین نرفت. دکتر می در حین تحصیل در دانشگاه کریتون تصمیم گرفت که دندانپزشک شود. و او به دنبال آن رفت.

Tooth Doc در اوماها، نبراسکا یکی از معدود دندانپزشکی های خانوادگی بدون اضطراب در این منطقه است که بیش از 25 سال تمام اعضای خانواده را درمان می کند.

اگر می‌خواهید در مورد ایمپلنت‌های دندان اطلاعاتی کسب کنید، همین امروز یک قرار ملاقات رزرو کنید تا چیزی برای لبخند زدن به شما ارائه دهند.

دکتر بهروز حبیبی ، متخصص ایمپلنت در تهران ، دارنده دکترای تخصصی دندانپزشکی در رشته جراحی لثه و ایمپلنت می باشند. ایشان با بیش از ۲۰ سال تجربه کار کلینیکی، مطبی و چند هزار کاشت ایمپلنت جزو پزشکان پرکار و شناخته شده در حوزه ایمپلنت می باشند و مفتخر هستند به بیماران که به ایشان مراجعه کرده و میکنند در مورد هرگونه مسائله ای از جمله ایمپلنت دندان در تهران با تخصص و تجربه ی بالای خود خدمت کنند.

اگر نیاز به خدمات دندانپزشکی با کیفیت بالا دارید، به شما پیشنهاد میکنیم حتما با متخصصان ما تماس بگیرید.

برای عضویت و مشاهده صفحه اینستاگرام آقای دکتر بهروز حبیبی اینجا کلیک کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *