ایمپلنت دندانی در تهران

ایمپلنت دندانی در تهران


5 حقیقتی که باید در مورد ایمپلنت دندان بدانید؟

ایمپلنت دندانی در تهران

مدت زمان مطالعه: 7 دقیقه

به دنبال اطلاعاتی در مورد ایمپلنت دندان هستید؟ آنها جایگزینی عالی برای بریج کاری یا پروتزهای سنتی هستند و توسط اکثر دندانپزشکان بهترین گزینه برای جایگزینی دندان های از دست رفته در نظر گرفته می شوند.

5 حقیقت مهم در مورد ایمپلنت دندان

برای دانستن پنج حقیقت مهم در مورد ایمپلنت دندان برای هر کسی که به آن فکر می کند، ادامه دهید.

ایمپلنت‌های دندانی تقریباً به اندازه دندان‌های طبیعی است که جایگزین می‌شوند

ایمپلنت‌های دندانی تنها گزینه جایگزینی هستند که دندان‌های طبیعی را از نظر استحکام و دوام می‌بندند. افرادی که ایمپلنت های دندانی دریافت کرده اند، توانایی گاز گرفتن و جویدن را تجربه می کنند که تقریباً مشابه چیزی است که با دندان های طبیعی خود از آن لذت می بردند.

هنگامی که ایمپلنت دندانی در استخوان فک بیمار قرار می گیرد، استخوان در اطراف ایمپلنت جوش می خورد. این پیوند فوق العاده قوی است که از استحکام طبیعی ریشه دندان که در محل ایمپلنت گم شده است تقلید می کند.

جراحی ایمپلنت دندان پیچیده و خطرناک نیست

برخی از افراد ممکن است فکر کنند که چون جراحی ایمپلنت دندان شامل کاشت پروتز در استخوان فک است، این یک روش پیچیده است. با این حال، جراحی ایمپلنت دندان یک روش معمولی است که توسط هزاران دندانپزشک انجام می شود. جراحی ایمپلنت دندان بیش از 98 درصد موفقیت دارد. هر کسی که از سلامت معقولی برخوردار باشد و استخوان فک کافی برای پشتیبانی از ایمپلنت دندانی داشته باشد، کاندیدای خوبی برای این روش است.

دکتر بهروز حبیبی ، متخصص ایمپلنت در تهران ، دارنده دکترای تخصصی دندانپزشکی در رشته جراحی لثه و ایمپلنت می باشند. ایشان با بیش از ۲۰ سال تجربه کار کلینیکی، مطبی و چند هزار کاشت ایمپلنت جزو پزشکان پرکار و شناخته شده در حوزه ایمپلنت می باشند و مفتخر هستند به بیماران که به ایشان مراجعه کرده و میکنند در مورد هرگونه مسائله ای از جمله ایمپلنت دندانی در تهران با تخصص و تجربه ی بالای خود خدمت کنند.

ایمپلنت دندانی در تهران

ایمپلنت دندانی در تهران

مراقبت از ایمپلنت های دندانی بسیار آسان است

اگرچه دندان های طبیعی مستعد پوسیدگی و پوسیدگی هستند، ایمپلنت های دندانی این گونه نیستند. از آنجایی که ایمپلنت های دندانی از موادی ساخته شده اند که مانند دندان های طبیعی تحت تاثیر قرار نمی گیرند، ایمپلنت های دندانی نمی توانند حفره ایجاد کنند. هنگامی که محل ایمپلنت دندان به طور کامل بهبود یافت، مسواک زدن معمولی و نخ دندان کشیدن تمام چیزی است که برای مراقبت از آن لازم است.

 


پیشنهاد مطالعه: نحوه برخورد با دندان بعد از پر کردن چگونه است؟

ایمپلنت های دندانی از تحلیل استخوان محافظت می کنند

یک پیامد طبیعی از دست دادن دندان شامل از دست دادن استخوانی است که از دندان از دست رفته حمایت می کرد. در غیاب ریشه دندان، استخوان فک جذب یا عقب نشینی می کند. با تغییر شکل استخوان فک، شکل دهان نیز تغییر می کند. از دست دادن استخوان می تواند منجر به فرورفتگی یا مقعر به نظر رسیدن دهان شود و همچنین ممکن است باعث ایجاد چین و چروک و خطوط ریز در اطراف دهان و چانه شود. ایمپلنت های دندانی شکل و استحکام ریشه های دندان طبیعی را تقلید می کنند و به حفظ استخوان فک کمک می کنند و از بروز این موارد جلوگیری می کند رخ می دهد. ایمپلنت دندانی در تهران

ایمپلنت دندانی در تهران

ایمپلنت دندانی در تهران

ایمپلنت های دندانی فواید سلامتی دارند

ایمپلنت دندان فقط یک عمل زیبایی نیست. ایمپلنت های دندانی با بازگرداندن توانایی طبیعی فرد برای گاز گرفتن و جویدن، توانایی حفظ یک رژیم غذایی سالم را باز می گرداند. اخیراً یک مطالعه نشان داد افرادی که تا سن 65 سالگی پنج دندان یا بیشتر از دست داده بودند، بیشتر در معرض خطر ابتلا به دیابت، پوکی استخوان و بیماری قلبی قرار داشتند (دندانپزشکی امروز).

آیا به ایمپلنت دندان نیاز دارید؟

ایمپلنت های دندانی می توانند بیشتر از افزایش اعتماد به نفس افراد یا ایجاد لبخندی درخشان و زیبا به او کمک کنند. ایمپلنت های دندانی در واقع می توانند به حفظ و حفظ سلامت و ظاهری جوان کمک کنند. برای تعیین وقت مشاوره همین امروز با دفتر ما تماس بگیرید.

اگر نیاز به خدمات دندانپزشکی با کیفیت بالا دارید، به شما پیشنهاد میکنیم حتما با متخصصان ما تماس بگیرید.

برای عضویت و مشاهده صفحه اینستاگرام آقای دکتر بهروز حبیبی اینجا کلیک کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *