ایمنی ایمپلنت های دندان

ایمنی ایمپلنت های دندان


آیا ایمپلنت های دندان ایمن هستند؟

ایمنی ایمپلنت های دندان

مدت زمان مطالعه: 12 دقیقه

بهترین راه حل برای دندان های از دست رفته شما چیست؟

ایمپلنت های دندانی به دلیل مزایای فراوانی که دارند به روشی رایج برای جایگزینی دندان های از دست رفته توسط دندانپزشکان تبدیل شده اند.

مزایای ایمپلنت دندان

همانطور که در بالا اشاره کردیم، ایمپلنت دندان به توصیه دندانپزشکان برای جایگزینی دندان های از دست رفته به دلیل تصادف، پوسیدگی یا بیماری تبدیل شده است.

چرا؟

ایمپلنت های دندانی یکی از مطمئن ترین روش های دندانپزشکی با موفقیت 95 درصدی هستند. در صفحه جدید نرخ وب سایت AAOMS باز می شود!.

دکتر بهروز حبیبی ، متخصص ایمپلنت در تهران ، دارنده دکترای تخصصی دندانپزشکی در رشته جراحی لثه و ایمپلنت می باشند. ایشان با بیش از ۲۰ سال تجربه کار کلینیکی، مطبی و چند هزار کاشت ایمپلنت جزو پزشکان پرکار و شناخته شده در حوزه ایمپلنت می باشند و مفتخر هستند به بیماران که به ایشان مراجعه کرده و میکنند در مورد هرگونه مسائله ای از جمله ایمنی ایمپلنت های دندان با تخصص و تجربه ی بالای خود خدمت کنند.

همچنین، ایمپلنت مزایایی را ارائه می دهد که سایر راه حل های دندان از دست رفته آن را ندارند، مانند:

ظاهر – ایمپلنت ها شبیه دندان های طبیعی شما هستند.
گفتار – نیازی به نگرانی در مورد لیز خوردن پروتزهای مصنوعی یا شل شدن پل ها که می تواند باعث اختلال در گفتار شود، نباشید.
راحتی – ایمپلنت‌ها دائمی و پایدار هستند، بنابراین مانند پروتزهای مصنوعی هیچ پارگی یا ناراحتی ایجاد نمی‌شود.

سلامت دهان – کاشت ایمپلنت مانند بریج نیازی به اصلاح دندان های اطراف ندارد. همچنین، ایمپلنت ها زوال استخوان را متوقف کرده و رشد بافت استخوانی سالم را تحریک می کنند.

ایمنی ایمپلنت های دندان

ایمنی ایمپلنت های دندان

اما این منجر به این سوال می شود که آیا همه می توانند از ایمپلنت دندان استفاده کنند؟

چه کسانی می توانند از ایمپلنت دندان استفاده کنند؟ ایمپلنت های دندانی بیش از 50 سال است که به طور ایمن و موفقیت آمیز برای بیمارانی که به طور کلی از سلامت دهان و دندان و سلامت کلی خوبی برخوردار هستند استفاده می شود. شرایطی وجود دارد که می تواند از استفاده فوری از ایمپلنت جلوگیری کند، از جمله: وجود بیماری پریودنتال فعال فقدان بافت استخوانی سالم کافی برای نگه داشتن ایمپلنت اختلالات مزمن از قبل موجود مانند دیابت یا بیماری قلبی با این حال، داشتن این شرایط لزوماً صلاحیت شما برای ایمپلنت دندان را رد نمی کند.

اگر مشکل لثه باشد، دندانپزشک شما می تواند از درمان پریودنتال برای بازیابی سلامت بافت لثه استفاده کند. بافت استخوانی ناکافی اغلب می تواند با پیوند بافت استخوانی ساخته شود تا امکان قرار دادن موفقیت آمیز ایمپلنت فراهم شود. در مورد اختلالات از قبل موجود، دندانپزشک شما باید بر اساس شرایط سلامت شخصی شما برای یا مخالف ایمپلنت تصمیم بگیرد. با این حال، چند مورد نادر وجود دارد که در آن توصیه می شود دندانپزشک شما از ایمپلنت استفاده نکند.

 


پیشنهاد مطالعه: افسانه ها در مورد ایمپلنت، تاج و ترمیم دندان های آسیب دیده چیست؟


این ها چه هستند؟

ایمپلنت دندان 95 درصد موفقیت دارد. چه کسانی نباید از ایمپلنت استفاده کنند؟ ایمپلنت دندان از آلیاژهای تیتانیوم بادوام و مستحکم تشکیل شده است. تیتانیوم برای اکثر مردم زیست سازگار است. با این حال، اگر شما یکی از افراد نادری هستید که به مس، روی، سرب یا نیکل حساسیت دارید، ممکن است دندانپزشک شما استفاده از محلول دندانی دیگری را برای جایگزینی دندان‌ها توصیه کند.

همچنین، اگر پرکردگی های فلزی دیگری در دهان خود دارید، در برخی موارد می توانند با ایمپلنت تیتانیوم تعامل منفی داشته باشند. دندانپزشک شما می تواند تشخیص دهد که آیا این فلزات دیگر استفاده از ایمپلنت های دندانی را رد می کنند یا خیر.

ایمنی ایمپلنت های دندان

ایمنی ایمپلنت های دندان

اگر سیگاری هستید و تمایلی به ترک سیگار ندارید،

ممکن است بهترین راه حل برای شما نباشد. آیا روش ایمپلنت دندان ایمن است؟ فرآیند ایمپلنت چقدر پیچیده است؟ چقدر زمان میبرد؟ آیا این امن است؟ روش کاشت ایمپلنت دندان جراحی دهان است و فقط باید توسط دندانپزشک واجد شرایط انجام شود.

 دکتر هلتون آموزش های پیشرفته ای را در زمینه دندانپزشکی ایمپلنت و همچنین جراحی دهان به پایان رسانده است، بنابراین شما در بهترین حالت هستید!

اولین قدم یک معاینه و مشاوره کامل با تیم ایمپلنت دندان شما با استفاده از آخرین فناوری دندان است. متخصصان ما یک برنامه درمانی دقیق را متناسب با نیازهای شما تهیه می کنند. در قرار بعدی، تیم ایمپلنت شما را که به عنوان یک ریشه دندان جایگزین عمل می کند، قرار می دهد. یک بی حس کننده موضعی برای راحت و بدون درد شما در طول عمل استفاده می شود.

ایمپلنت اجازه دارد التیام یابد و با بافت استخوانی ادغام شود. تکمیل این مرحله ممکن است چند ماه طول بکشد. هنگامی که ایمپلنت با بافت استخوانی زیرین پیوند خورد، یک رابط کوچک به نام اباتمنت به ایمپلنت متصل می شود. از دندان‌های شما قالب گرفته می‌شود تا یک تاج سفارشی برای جایگزینی یک دندان یا یک پل یا پروتز با ایمپلنت برای چندین دندان از دست رفته ایجاد شود.

ترمیم های تاج به صورت سفارشی رنگی هستند، بنابراین به زیبایی با دندان های طبیعی شما ترکیب می شوند. تاج، پل یا پروتز تمام شده به ایمپلنت(های) متصل می شود. دندان های جدید شما آماده استفاده هستند!

پس از قرار دادن، ایمپلنت ها عملکردی دارند و مانند دندان های طبیعی شما احساس می شوند. شما می توانید تمام غذاهایی را که دوست دارید دوباره بخورید و با اعتماد به نفس واقعی لبخند بزنید، زیرا بدانید که لبخند شما به بهترین شکل به نظر می رسد! ایمنی ایمپلنت های دندان

اگر نیاز به خدمات دندانپزشکی با کیفیت بالا دارید، به شما پیشنهاد میکنیم حتما با متخصصان ما تماس بگیرید.

برای عضویت و مشاهده صفحه اینستاگرام آقای دکتر بهروز حبیبی اینجا کلیک کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *