متخصص ایمپلنت در تهران

متخصص ایمپلنت در تهران


متخصص ایمپلنت در تهران | دکتر بهروز حبیبی | drbehroozhabibi.com

مدت زمان مطالعه: 11 دقیقه

هنگامی که یک دندان از دست می رود ، از بین رفتن استخوان فک بلافاصله شروع می شود ، که اغلب منجر به نیاز به ساخت استخوان برای قرار دادن ایمپلنت می شود. به همین دلیل ، جراح متخصص شما قرار دادن ایمپلنت را همزمان با برداشتن دندان (قرار دادن فوری ایمپلنت) پیشنهاد می کند ، به طوری که از دست دادن استخوان به حداقل رسیده و نیاز شما به پیوند استخوان بسیار کمتر است.

دکتر بهروز حبیبی، متخصص ایمپلنت در تهران دارنده دکترای تخصصی دندانپزشکی در رشته جراحی لثه و ایمپلنت از دانشگاه تهران میباشند و ارائه خدمات دندانپزشکی با کمترین درد و ناراحتی و با بهترین کیفیت انجام می شود. drbehroozhabibi.com

 

کاشت فوری ایمپلنت یک تکنیک بسیار تخصصی است و همچنین به این معنی است که بیماران برای قرار دادن ایمپلنت فقط به یک عمل (و بنابراین یک دوره بهبودی نیاز دارند ، نه دو دوره) نیاز دارند.

مراحل و زمان عمل کاشت ایمپلنت دندان چیست؟ (متخصص ایمپلنت در تهران)

هنگامی که ایمپلنت دندانی در استخوان فک قرار می گیرد ، قبل از استفاده از آن برای حمایت از دندان به 2-3 ماه زمان نیاز دارد تا بهبود یابد.

هنگام تعویض دندانهایی که بسیار قابل مشاهده هستند ، می توان یک دندان موقت را به ایمپلنت وصل کرد تا در مرحله ترمیم ایمپلنت هرگز بدون دندان نباشید. گاهی اوقات ، یک پروتز موقت برای مرحله بهبود ایمپلنت مورد نیاز است.

به طور کلی ، قرار دادن یک ایمپلنت دندانی تنها 30-40 دقیقه طول می کشد. اگر در حال برداشتن همزمان دندان ها یا قرار دادن چندین ایمپلنت هستید ، جراحی شما ممکن است بیش از یک ساعت طول بکشد. کاشت ایمپلنت را می توان با خوابیدن در بیمارستان (تحت بیهوشی عمومی) نیز انجام داد.

به طور کلی ، فرآیند قرار دادن ایمپلنت دندان شامل مراحل زیر است.

(متخصص ایمپلنت در تهران)

مرحله 1 – کاشت ایمپلنت (اغلب علاوه بر برداشتن دندان)

بیهوشی-خمیر بی حس کننده بر روی لثه ها اعمال می شود. پس از آن یک بی حسی موضعی طولانی مدت استفاده می شود. یا ممکن است شما کاملاً در خواب (تحت بیهوشی عمومی) باشید.
برداشتن دندان آسیب دیده + کاشت ایمپلنت – جراح متخصص شما دندان آسیب دیده شما را به طور دقیق کنترل می کند. تا ایمپلنت در همان روز (قرار دادن فوری ایمپلنت) امکان پذیر شود.

دکتر بهروز حبیبی، متخصص ایمپلنت در تهران دارنده دکترای تخصصی دندانپزشکی در رشته جراحی لثه و ایمپلنت از دانشگاه تهران میباشند. و ارائه خدمات دندانپزشکی با کمترین درد و ناراحتی و با بهترین کیفیت انجام می شود.

 

متخصص ایمپلنت در تهران

متخصص ایمپلنت در تهران

 

این روش بسیار فنی به دو چیز مهم دست می یابد:

(متخصص ایمپلنت در تهران)

1. میزان از دست دادن استخوان حداقل است بنابراین نیاز به پیوند استخوان بسیار کمتر است و باعث بهبود راحت تر می شود.
2. نیازی به روش دوم (برای قرار دادن ایمپلنت) نیست ، بنابراین بیمار فقط یک دوره بهبودی را برای مدیریت دارد.

پیوند استخوان فک + بستن زخم – در صورت نیاز به پیوند استخوان ، جراح متخصص شما اغلب از یک محصول جایگزین استخوان مصنوعی (کاملاً ایمن). برای ایجاد نواحی کمبود استخوان فک استفاده می کند. به ندرت ، پیوند استخوان با استفاده از پیچ تیتانیوم به استخوان فک شما متصل می شود. در نهایت ، جراح بافت لثه را تغییر شکل می دهد و به طور رسمی محل زخم را می بندد یا بخیه می زند (با بخیه های محلول).

مرحله ترمیم ایمپلنت – موقت

رشد استخوان و ترمیم ایمپلنت – استخوان مجاور ایمپلنت بالغ شده و بهبود می یابد و مستقیماً به سطح ایمپلنت متصل می شود (استخوان سازی). این روند دارای 97-98٪ درصد موفقیت است.

مرحله 2 – ارزیابی ادغام ایمپلنت – روش دوم

بی حس کننده – لثه های شما بی حس می شوند بی حسی موضعی.
قرار دادن تکیه گاه – جراح متخصص شما یک تکیه گاه (یک میخ کوچک فلزی در بالای ایمپلنت) قرار می دهد. و اتصال ایمپلنت به استخوان فک را آزمایش می کند. این امر تأیید می کند که ایمپلنت یک پایگاه مطمئن برای دندان یا بریج جدید شما است.

اسکن سه بعدی-مرکز تخصصی ایمپلنت و دندان از پیشرفته ترین اسکنر داخل دهانی استفاده می کند. (دیگر لثه های نامرتب و کثیف برای مقابله با آنها استفاده نمی شود!). تا با دقت (تصاویر دیجیتالی) موقعیت ایمپلنت را در فک شما ثبت کند. اجازه ایجاد دندان جدید (یا دندان) را بدهید. روند سریع و راحت است.

دکتر بهروز حبیبی، متخصص ایمپلنت در تهران دارنده دکترای تخصصی دندانپزشکی در رشته جراحی لثه و ایمپلنت از دانشگاه تهران میباشند. و ارائه خدمات دندانپزشکی با کمترین درد و ناراحتی و با بهترین کیفیت انجام می شود.

مرحله 3 – ایمپلنت نهایی دارای تاج یا پل درج شده است

قرار دادن دندان مصنوعی-3-4 هفته پس از اتمام اسکن سه بعدی ، دندانهای مصنوعی جدید (تاج یا پل) آماده اتصال در نهایت به ایمپلنت (ها) هستند. این روش بدون درد است (و نیازی به بیهوشی ندارد). نیش دندان بررسی می شود. و به بیمار دستورالعمل نحوه مراقبت از دندان های باقی مانده ایمپلنت جدید داده می شود.

مرحله 4 – مرحله تعمیر و نگهداری ایمپلنت

ایمپلنت ها حداقل سالانه توسط جراح یا دندانپزشک متخصص شما بررسی می شوند. تا از سالم بودن آنها و حفظ بهترین توانایی های بیمار اطمینان حاصل شود.

 

متخصص ایمپلنت در تهران

متخصص ایمپلنت در تهران

 

بهبودی پس از جراحی ایمپلنت دندان چقدر طول می کشد؟

برای اکثر بیماران ، دوره نقاهت شامل 1-2 روز است ، در این مدت شما ناراحتی فشار موضعی را تجربه خواهید کرد. که به راحتی توسط داروهای مسکن نوشته شده (در مرحله 1 جراحی ارائه می شود) کنترل می شود. معمولاً حداقل تورم قابل مشاهده و به ندرت کبودی وجود دارد. پس از روز دوم ، اکثر بیماران راحت هستند و نیازی به داروهای ضد درد ندارند.

در بقیه مراحل ترمیم ایمپلنت (3 ماه) ، ایمپلنت بدون مشکل است و تفاوت قابل توجهی با دندان های شما ندارد.

چه نوع ایمپلنت های دندانی موجود است؟

1. ایمپلنت های ریشه دار (شکل گرفته) رایج ترین نوع مورد استفاده برای جایگزینی دندان در حال حاضر هستند. بیشتر ایمپلنت ها از جنس تیتانیوم تجاری هستند ، اما مواد دیگر (مانند پرسلن) موفق بوده اند.

دکتر بهروز حبیبی، متخصص ایمپلنت در تهران دارنده دکترای تخصصی دندانپزشکی در رشته جراحی لثه و ایمپلنت از دانشگاه تهران میباشند. و ارائه خدمات دندانپزشکی با کمترین درد و ناراحتی و با بهترین کیفیت انجام می شود. drbehroozhabibi.com

2- ایمپلنت های زیگوماتیک توسط جراحان متخصص برای بیمارانی استفاده می شود. که دچار تحلیل شدید استخوان (تحلیل) در فک بالا (فک بالا) می شوند. این ایمپلنت ها را می توان در چیدمان های مختلف (از 2 تا 4 ایمپلنت). برای پشتیبانی از انواع پل های دندانی با اتصال مستقیم به استخوان های گونه (زیگوماتیک) استفاده کرد.

اگر نیاز به خدمات دندانپزشکی با کیفیت بالا دارید، به شما پیشنهاد میکنیم حتما با متخصصان و همکاران ما تماس بگیرید.

برای عضویت در کانال اینستاگرام آقای دکتر بهروز حبیبی کلیک کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *