متخصص ایمپلنت در تهران | دکتر بهروز حبیبی

متخصص ایمپلنت در تهران | دکتر بهروز حبیبی


تکنیک ها و نکات پیشگیری از بیماری لثه – متخصص ایمپلنت در تهران

پیشگیری از بیماری لثه در تهران

بیماری لثه چندین علت اصلی دارد. اینها شامل عادات سبک زندگی، بیماری، برخی داروها یا حتی ژنتیک است. خبر خوب این است که اکثر موارد با رعایت بهداشت دهان و دندان و انتخاب سبک زندگی قابل درمان و حتی قابل پیشگیری هستند:

دندان های خود را حداقل دو بار در روز مسواک بزنید و نخ دندان بکشید تا پلاک ها و باکتری ها از بین بروند. اینها مقصران پریودنتیت هستند.
هر شش ماه یک بار برای تمیز کردن حرفه ای به دندانپزشک خود مراجعه کنید.

رژیم غذایی سالم داشته باشید. مصرف غذاهای شیرین و کربوهیدرات ها را محدود کنید. اینها هر دو می توانند باکتری های عامل بیماری لثه را تغذیه کنند.
ویتامین C کافی دریافت کنید. کمبود ویتامین C خطر ابتلا به بیماری لثه را افزایش می دهد. میوه ها، به ویژه مرکبات، توت فرنگی و زغال اخته را بیشتر مصرف کنید.

هیدراته بمانید. مصرف آب کافی برای بدن سالم ضروری است. همچنین به شستن ذرات غذا از دندان های شما کمک می کند تا از تشکیل پلاک جلوگیری شود.
اگر سیگاری هستید همین الان آن را ترک کنید. سیگار کشیدن لثه‌ها را برای مبارزه با عفونت و بهبود آسیب‌ها دشوارتر می‌کند.
التهاب جزئی لثه در صورت عدم درمان می تواند منجر به پریودنتیت شود. در اولین نشانه های مشکل، یک قرار ملاقات با دندانپزشک خود بگیرید تا وضعیت بدتر نشود.

متخصص ایمپلنت در تهران بهترین ها را ارائه می دهد.

متخصص ایمپلنت در تهران | دکتر بهروز حبیبی

متخصص ایمپلنت در تهران | دکتر بهروز حبیبی

دستیابی به سلامت دهان و دندان با دکتر بهروز حبیبی تهران

دکتر بهروز حبیبی یک متخصص پریودنتیست است و در حال حاضر در تهران مشغول به کار است. او دانش و مهارت هایی برای تشخیص و درمان هر گونه نگرانی در مورد سلامت دندانی که ممکن است داشته باشید را دارد. شما می توانید برای هر چیزی از ژنژیویت جزئی گرفته تا بیماری پیشرفته لثه که نیاز به جراحی کم تهاجمی لثه دارد، درمان دریافت کنید.

دکتر بهروز حبیبی یکی از قابل اعتمادترین پریودنتیست ها در تهران است. او به بهترین نتایج اختصاص دارد و همچنان به یادگیری آخرین پیشرفت ها در تکنیک ها و درمان های مراقبت از دهان ادامه می دهد.

تمام تیم در گروه دکتر بهروز حبیبی بر ارائه مراقبت های شخصی در محیطی آرام برای شما متمرکز است. به طیف کاملی از خدمات دندانپزشکی، از تمیز کردن معمول تا مراقبت های تخصصی دسترسی داشته باشید.

در هر قرار ملاقات، می توانید انتظار درمان ملایم را داشته باشید. مهربانی و شفقت تیمی آگاه را که برای سلامتی و آسایش شما اختصاص داده اند دریافت کنید.

امروز با گروه ما تماس بگیرید تا درباره درمان پریودنتیت بیشتر بدانید و قرار ملاقات خود را با تیم مراقبت ما تعیین کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *