دکتر بهروز حبیبی - متخصص ایمپلنت - جراحی لثه زعفراینه - متخصص ایمپلنت در تهران

دکتر بهروز حبیبی - متخصص ایمپلنت - جراحی لثه زعفراینه - متخصص ایمپلنت در تهران


7 نکته ای که باید در مورد ونیر کامپوزیت بدانید

ونیر کامپوزیت در تهران

1. ونیر کامپوزیت برای دندان های کج
2. ونیر کامپوزیت برای دندان های پایین
3. آیا ونیر کامپوزیت می تواند فاصله های بین دندان های جلوی من را ببندد؟
4. ونیر کامپوزیت در مقابل لمینیت
5. آیا درد دارد؟
6. مزایا و معایب ونیر کامپوزیت
7. ونیر کامپوزیت در نزدیکی من

ونیر زیبایی دندان

ونیر کامپوزیت یا ونیر زیبایی درمانی است که در آن دندانپزشک یک رزین در طیف رنگی مخصوص به دندان های شما اضافه می کند تا ظاهر آنها را بهبود بخشد.

این کاملاً بدون درد است، نیازی به بیهوشی نیست و هیچ تغییر دائمی در ساختار طبیعی دندان وجود ندارد، زیرا نیازی به تراش دندان نیست.

(ونیر کامپوزیت) گزینه بسیار خوبی برای اصلاح دندان های شکسته، شکسته یا تغییر رنگ داده شده، بستن فاصله های کوچک یا بهبود ظاهر کلی لبخند شماست.

دکتر بهروز حبیبی بهترین دکتر ایمپلنت در تهران می باشند که با تجارب زیادی که دارند متخصص ایمپلنت در تهران می باشند.

دکتر بهروز حبیبی در تهران

با استفاده از مواد مدرن و تکنیک‌های ساده، ونیر کامپوزیت جایگزینی مقرون به صرفه و سریع‌تر برای روکش‌ها یا لمینیت های دندانی است، زیرا می‌توان آن را در یک بار مراجعه به دندانپزشک انجام داد که باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه شما می‌شود.

1. ونیر کامپوزیت برای دندان های کج

ونیر کامپوزیت می تواند به بهبود ظاهر دندان های کمی کج کمک کند. با افزودن مقداری رزین کامپوزیت در مکان های استراتژیک، دندانپزشک شما می تواند دندان های نامرتب را مرتب کرده و ظاهر لبخند شما را بهبود بخشد.

اصلاح مشکلات موقعیت جزئی دندان بجز ارتودنسی، با ونیر کامپوزیت هم امکان پذیر است.

هنگامی که دندان ها به شدت نامرتب هستند، قبل از ونیر، درمان ارتودنسی را توصیه می کنیم.

دکتر بهروز حبیبی - متخصص ایمپلنت - جراحی لثه زعفراینه - متخصص ایمپلنت در تهران

دکتر بهروز حبیبی – متخصص ایمپلنت – جراحی لثه زعفراینه – متخصص ایمپلنت در تهران

2. ونیر کامپوزیت برای دندان های پایین

باندینگ کامپوزیت می‌تواند برای بهبود زیبایی دندان‌های پایین نیز استفاده شود، اما برخی از عوامل هستند که باید قبل از انجام آن در نظر گرفته شوند، مانند بایت بیمار و نحوه برخورد دندان‌های بالا و پایین.

اگر بیمار دندان قروچه دارد یا دندانها را نوک به نوک میبندد، ونیر کامپوزیت گزینه مناسبی نیست زیرا رزین کامپوزیت آنقدر قوی نیست که در برابر نیروها مقاومت کند و ممکن است شکسته شود.

3. آیا ونیر کامپوزیت می تواند فاصله های دندان های جلوی من را ببندد؟

ونیر کامپوزیت گزینه بسیار خوبی برای بستن فاصله های کوچک بین دندان ها است. چه برای یک فاصله یا چند فاصله کوچک بین تمام دندان ها، می توانید با باندینگ به نتایج شگفت انگیزی برسید.

با این حال، اگر فاصله بیش از حد بزرگ باشد، دندانپزشک ممکن است یک درمان سریع ارتودنسی را قبل از شروع ونیر در نظر بگیرد تا از ساخت دندان‌های بسیار بزرگ یا نامتناسب جلوگیری کند.

4. ونیر کامپوزیت در مقابل لمینیت

تفاوت‌هایی بین ونیر‌های کامپوزیت و لمینیت‌ها وجود دارد که هم دندانپزشک و هم بیمار قبل از شروع هر درمانی باید در نظر بگیرند.

در اینجا مهمترین آنها ذکر شده است:

در درمان ونیر هیچ تراشی به دندان های طبیعی وارد نمی شود و در صورت نیاز به راحتی قابل ترمیم است. اما لمینیت ها برگشت ناپذیر هستند، زیرا دندان باید تراشیده شود

ونیر نتایج فوری ارائه می دهد، زیرا می توان آن را در یک بار مراجعه به دندانپزشک انجام داد. لمینیت حداقل به دو بار ویزیت نیاز دارد که بین آنها چند روز فاصله وجود دارد، تکنسین ها هم زمان نیاز دارند تا لمینیت را در لابراتوار دندانپزشکی آماده کنند.

ونیر اگر بیمار به خوبی از آن مراقبت کند، از 5 تا 7 سال ماندگاری دارد. متخصص ایمپلنت در تهران –  البته انتظار می رود لمینیت های پرسلن حداقل 15 سال عمر کنند. آنها به راحتی لب پر نشده نمی شکنند و مانند رزین کامپوزیت تغییر رنگ نمی دهند.

لمینیت های پرسلن به طور قابل توجهی مقاوم تر از ونیر های کامپوزیت هستند.

بهترین راه برای تعیین اینکه کدام راه حل برای شما مناسب است این است که با دندانپزشک خود در مورد اهداف زیبایی خود صحبت کنید.

اگر به دنبال مقرون به صرفه ترین راه حل هستید، ونیر کامپوزیت بسیار مناسب است.

با این حال، اگر بیمار یک مشکل زیبایی شدید دارد و به دنبال راه حلی طولانی مدت است، لمینیت های چینی ممکن است بهترین گزینه باشد.

5. آیا درد دارد؟

باندینگ کامپوزیت کاملاً بدون درد است. هیچ تزریقی لازم نیست و هیچ تراشی در دندان طبیعی نمیدهد.

اگر مایل به تماشای نمونه کارهای دکتر بهروز حبیبی هستید به اینستاگرام ایشان نگاهی بیندازید.

دکتر بهروز حبیبی - متخصص ایمپلنت - جراحی لثه زعفراینه - متخصص ایمپلنت در تهران

دکتر بهروز حبیبی – متخصص ایمپلنت – جراحی لثه زعفراینه – متخصص ایمپلنت در تهران

6. مزایا و معایب ونیر کامپوزیت

روش بدون درد است – بدون نیاز به تزریق این ماده به اندازه سایر مواد آرایشی قوی نیست – اتصال می تواند تحت فشار شکسته یا خرد شود.

بدون تراش است ساختار دندان حفظ می شود.البته برخی از انواع غذاها و نوشیدنی ها می توانند باعث تغییر رنگ کامپوزیت شوند.

دوام – اگر بیمار به خوبی از آن مراقبت کند و مرتباً به متخصص بهداشت مراجعه کند، ونیر بین 5 تا 7 سال دوام می آورد. البته در مقایسه با 15 سالی که انتظار می رود لمینیت چینی دوام داشته باشد، کوتاه است. ونیر کامپوزیت در تهران

بدون نیاز به کار لابراتواری می توان در یک بار مراجعه به دندانپزشک انجام داد.

قیمت – ارزان تر از سایر درمان های زیبایی

آیا ونیر کامپوزیت در تهران برای شما مناسب است؟

برای بیمارانی که دندان های طبیعی سالمی دارند و خواهان راه حلی سریع برای بهبود ظاهر یا لبخند خود هستند، باندینگ کامپوزیت گزینه ای سریع، بدون درد و مقرون به صرفه است.

این کم تهاجمی ترین راه برای ترمیم زیبایی دندان است.

تقریباً برای همه افراد مناسب است و نسبت به سایر درمان های زیبایی ارزان تر است. شما می‌توانید فوراً به نتیجه برسید، زیرا فقط به یک بار مراجعه به دندانپزشک نیاز دارد.

بنابراین، اگر مشکلات جزئی دندانی دارید که از آن راضی نیستید، در مورد ونیر کامپوزیت با ما صحبت کنید. شاید بهترین راه حل برای اینکه دوباره لبخند بزنید باشد!

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *