متخصص-ایمپلنت-در-تهران | دکتر-بهروز-حبیبی

متخصص-ایمپلنت-در-تهران | دکتر-بهروز-حبیبی


هزینه ایمپلنت دندان چقدر است؟

هزینه ایمپلنت دندانی

هنگامی که بیماران با مطب ما تماس می گیرند، اولین سوالی که معمولا از ما می پرسند این است که “هزینه ایمپلنت دندان چقدر است؟”
سوالات در مورد هزینه ایمپلنت دندان بیشتر از سوالات مربوط به درد بعد از عمل یا حتی میزان موفقیت پروسه ایمپلنت دندانی است.

متوجه هستیم. ما نیز خانواده هایی داریم که باید تامین کنیم، و می دانیم که رفع همه نیازهای شما چقدر می تواند دشوار باشد. با این حال، ایمپلنت های دندانی ممکن است مقرون به صرفه تر از آن چیزی باشند که فکر می کنید. قبل از شروع پرش به اعداد، می خواهیم شما را تشویق کنیم که به هزینه ایمپلنت دندان به عنوان یک سرمایه گذاری به جای هزینه نگاه کنید.

ایمپلنت دندان یک سرمایه گذاری است.

در ظاهر، ایمپلنت های دندانی فوق العاده گران به نظر می رسند، به خصوص زمانی که با روش های جایگزینی دیگر دندان مقایسه شوند. با این حال، پروتزها و بریج ها، دو جایگزین، معمولاً هر 5 تا 10 سال یکبار باید تعمیر یا تعویض شوند.

هزینه این تعمیر و نگهداری منظم ممکن است به سرعت از هزینه‌های روی آوردن به ایمپلنت‌ها که می‌تواند یک عمر دوام داشته باشد (تا زمانی که به درستی از آنها مراقبت کنید) بیشتر شود. آنها همچنین از خراب شدن استخوان فک شما جلوگیری می کنند – پروتزها و بریج ها نمی توانند این کار را انجام دهند.

دکتر بهروز حبیبی در تهران ، متخصص ایمپلنت در تهران می باشند و در زمینه ایمپلنت دندان و بهبود لبخند شما بهترین گزینه را برای شما به ارمغان می آورند.

همانطور که فک شما خراب می شود، شکل صورت شما تغییر می کند. شما شروع به پیرتر نشان دادن خواهید کرد. علاوه بر این، دندان های موجود شما شروع به لق شدن خواهند کرد. استخوان فک ساختاری را فراهم می کند که ریشه دندان های شما را در جای خود نگه می دارد. پس از از بین رفتن، سایر دندان های خود را نیز از دست خواهید داد. نگه داشتن بقیه دندان ها در دهان قیمتی ندارد.

بنابراین، ما شما را تشویق می کنیم که ایمپلنت های دندانی را به عنوان یک سرمایه گذاری در نظر بگیرید، نه به عنوان هزینه.

متخصص-ایمپلنت-در-تهران | دکتر-بهروز-حبیبی

متخصص-ایمپلنت-در-تهران | دکتر-بهروز-حبیبی

برای عضویت در صفحه اینستاگرام متخصص ایمپلنت در تهران اینجا کلیک کنید.

خوب، اما هزینه ایمپلنت دندان من چقدر خواهد بود؟

اول، هر مورد منحصر به فرد است. با این حال، به طور کلی، ایمپلنت دندان تک دندانی بین 1500 تا 2000 دلار برای هر ایمپلنت هزینه دارد. نه در هر روش، بلکه در هر ایمپلنت. برخی از بیماران تنها به یک ایمپلنت نیاز دارند، در حالی که برخی دیگر به دلیل از دست دادن چندین دندان به چندین ایمپلنت نیاز دارند.

توجه داشته باشید که این فقط هزینه خود ایمپلنت دندان است. هزینه های دیگری نیز وجود دارد از جمله:
  • تاج (خود دندان) – این می تواند سفارشی یا استوک باشد.
  • اباتمنت (قسمتی که ایمپلنت و تاج را به هم متصل می کند).
  • هزینه کشیدن دندان و ریشه.
  • هزینه بازدید از دفتر.
  • مراقبت قبل از عمل.
  • مراقبت پس از عمل.

این هزینه‌های اضافی می‌تواند از 1500 تا 2800 دلار متغیر باشد که مجموع هزینه یک ایمپلنت را بین 3000 تا 4800 دلار می‌رساند.

ایمپلنت های زیگوماتیک

اگر به ایمپلنت زیگوماتیک نیاز دارید، می توانید انتظار داشته باشید که هزینه ها کمی بالاتر باشد. متخصص ایمپلنت در تهران ایمپلنت های زیگوماتیک کمی طولانی تر از ایمپلنت های معمولی هستند و برای قرار دادن آنها به مهارت و آموزش بسیار بیشتری نیاز دارند.

آن ها برای بیمارانی طراحی شده اند که از دست دادن استخوان و لثه قابل توجهی دارند. خبر خوب این است که از آنجایی که ما می‌توانیم ایمپلنت‌های زیگوماتیک را ارائه کنیم، فقط برای یک جراحی هزینه می‌پردازید، نه دو عمل. ایمپلنت های زیگوماتیک عالی هستند زیرا به ما امکان می دهند از جراحی های پیوند استخوان به طور کلی صرف نظر کنیم.

هزینه ایمپلنت دندان اول، هر مورد منحصر به فرد است. با این حال، به طور کلی، ایمپلنت دندان تک دندانی بین 1500 تا 2000 دلار برای هر ایمپلنت هزینه دارد. نه در هر روش، بلکه در هر ایمپلنت.

برخی از بیماران تنها به یک ایمپلنت نیاز دارند، در حالی که برخی دیگر به دلیل از دست دادن چندین دندان به چندین ایمپلنت نیاز دارند. توجه داشته باشید که این فقط هزینه خود ایمپلنت دندان است.

هزینه های دیگری نیز وجود دارد از جمله:

تاج (خود دندان) – این می تواند سفارشی یا استوک باشد اباتمنت (قسمتی که ایمپلنت و تاج را به هم متصل می کند) هزینه کشیدن دندان و ریشه هزینه بازدید از دفتر. مراقبت قبل از عمل مراقبت پس از عمل این هزینه‌های اضافی می‌تواند از 1500 تا 2800 دلار متغیر باشد که مجموع هزینه یک ایمپلنت را بین 3000 تا 4800 دلار می‌رساند.

آیا می خواهید در مورد ایمپلنت های دندانی بیشتر بدانید؟ با دندانپزشک ما در تهران تماس بگیرید.

متخصص-ایمپلنت-در-تهران | دکتر-بهروز-حبیبی

متخصص-ایمپلنت-در-تهران | دکتر-بهروز-حبیبی

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *